ITURRI Poland

O nas

Grupa ITURRI jest pionierem kompleksowych dostaw środków ochrony pracy. Koncentrujemy się głównie na ochronie osób i środowiska pracy poprzez dostarczanie innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań, dostarczając rozwiązania „szyte na miarę”.

Specjalizujemy się w produkcji odzieży, obuwia, sprzętu i wyposażenia wozów specjalnych.
Naszą działalność prowadzimy w sektorach: rafineryjnym, górniczym, energetycznym, transportowym, motoryzacyjnym, budowlanym, morskim, rybackim, jądrowym, hutniczym, telekomunikacyjnym, ratunkowo-interwencyjnym, obronności i ochronie zdrowia.


W naszych fabrykach w Hiszpanii i Maroko produkujemy m.in.: ubrania robocze, wojskowe, firmowe, obuwie. Zajmujemy się również budową i montażem pojazdów gaśniczych.
W Bielsku-Białej specjalizujemy się w produkcji sprzętu chroniącego przed upadkiem z wysokości.
Nasze działania na rynku polskim koncentrują się głownie w obszarach sprzedaży środków ochrony indywidualnej i odzieży ochronnej, roboczej oraz korporacyjnej a także wsparcia technicznego w zakresie ich doboru i użytkowania.
Zajmujemy się również szkoleniami i usługami outsourcingowymi związanymi z dystrybucją i użytkowaniem środków ochroni indywidualnej. 
Bezpieczeństwo naszych pracowników, ergonomia w miejscu pracy a także integracja i stały rozwój zespołu to nasze priorytety.

Historia firmy

W roku 1947 w porcie w Sewilli, Juan Iturri Landajo, założył firmę, pierwotnie ukierunkowaną na rynek morski. Początki naszej działalności to głównie produkcja lin. W krótkim czasie zaczęliśmy dostarczać produkty na specjalne zamówienie takie jak farby, filtry wody i inne. Tak zaczęła się historia ITURRI z produktami „szytymi na miarę”.

Byliśmy i jesteśmy elastyczni, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów. Fundamenty handlowe zostały dobrze osadzone, ponieważ do dzisiaj pamiętani jesteśmy jako “wiodący producent lin”. W latach 60, Juan Iturri Gisbert, syn założyciela, przekształcił firmę w grupę przemysłową i handlową z jasno określonym przeznaczeniem usługowym. Zgodnie z tą perspektywą, dekada lat 70 zakończyła się ogromną ekspansją na terenie Hiszpanii.

W latach 80 rozpoczęliśmy naszą własną produkcję i rozpoczęliśmy współpracę z przemysłem wydobywczym. W międzyczasie poszerzyliśmy produkcję lin oraz stworzyliśmy nową fabrykę - przenośników taśmowych. Grupa miała również swój udział w produkcji motocykli oraz wciąż rozwijała produkcję węży, armatury, zaworów, części mechanicznych, itp.


Podstawą była siła pracy zespołowej oraz umiejętność przezwyciężania trudności.
Lata 90-te i włączenie do korporacji Juana i Javiera Iturri Franco to przełomem w kierunku internacjonalizacji i usług zintegrowanych. Obecnie działamy na czterech kontynentach, zatrudniając ponad 1300 pracowników na całym świecie. Jesteśmy obecni w takich krajach jak Maroko, Brazylia, Argentyna, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Chiny i oczywiście Polska.


Nasza główna siedziba znajduje się w Sevilli, gdzie rozpoczęła się działalność Iturri. Na rynku Polskim jesteśmy obecni od 1992 roku, nasza siedziba znajduje się w Bielsku-Białej.

Benefity

Prywatna opieka medyczna
Szkolenia dofinansowane
Strefa relaksu
Darmowe szkolenia / spotkania z mentorami
Dodatkowe ubezpieczenia
Przyjazne miejsce pracy
Ergonomiczne stanowisko pracy
Darmowe posiłki
Możliwości awansu
Owoce w pracy
Służbowy samochód
Służbowy telefon komórkowy

Galeria:










Aktualne oferty pracy

ITURRI Poland

Specjalista ds Zakupów

Zawód: specjalista ds. zakupów / zaopatrzenia Rodzaj: umowa o pracę
ITURRI Poland
ITURRI Poland
Tworzenie zamówień i zapytań ofertowych oraz ich analiza Dbałość o jakościową i terminową realizację zamówień Negocjowanie cen i warunków zakupu towarów Monitorowanie jakości ...

POLECANA
Bielsko-Biała
14-01-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Pracownik ds. gospodarki magazynowej
Zawód: magazynier   |  Rodzaj: umowa o pracę
Kraków
Szczegóły

Dla naszego magazynu konsygnacyjnego zlokalizowanego na terenie Kraków-Nowa Huta,

poszukujemy pracownika na stanowiko: Pracowik ds. gospodarki magazynowej.

Praca w wymiarze 1/2 etatu, 3 dni w tygodniu.

Zakres obowiązków
  • monitorowanie stanów magazynowych,
  • obsługa klienta,
  • obsługa wewnętrznego systemu informatycznego,
  • obsługa przyjęć i wydań towarów,
  • obsługa, zatowarowanie automatów vendingowych,
  • rozwiazywanie bieżących problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych u Klienta,
  • oraz realizacja innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska.
Wymagania
  • co najmniej 2 letnie doświadczenia zawodowego związane z pracą na magazynie (mile widziane),
  • wykształcenia średniego,
  • znajomości obsługi pakietu Office (Excel),
  • dobrej znajomości systemu operacyjnego Windows,
  • znajomości ogólnych procedur i obiegu dokumentów magazynowych,
  • nastawienia na wysoką jakość pracy,
  • otwartości i nastawienia na współpracę.
Specjalista ds. obsługi klienta
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa kluczowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Realizacja zamówień i zarządzanie dostawami,
  • Przygotowanie ofert,
  • Analizie kontraktu (rentowność, terminy, zasoby),
  • Wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klienta,
  • Kontrola poprawności faktur,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu zamówień dla klientów,
  • Zarządzanie reklamacjami i incydentami,
  • Planowanie stanów magazynowych.
Wymagania
  • Umiejętności nawiązywania i budowania dobrych relacji z klientem,
  • Otwartości, chęć rozwoju,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności szybkiego dostosowania priorytetów do zmieniających się wymagań biznesowych,
  • Umiejętność współpracy w zespole a także z innym działami w firmie,,
  • Gotowość do podróży służbowych,
  • Dobrej znajomości MS Office, szczególnie Excel,
  • Mile widziana znajomość tematyki z zakresu BHP, zarządzania projektami i zarządzania sprzedażą.
Pracownik ds. wdrożeń i obsługi systemów vendingowych (branża przemysłowa)
Zawód: serwisant   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Zdalne wsparcie Klienta,
  • Monitorowanie stanów magazynowych,
  • Obsługa automatów vendingowych,
  • Aktualizacja danych u klientów,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Wizyty robocze u Klienta,
  • Udział w procesie wdrożenia nowych projektów u Klienta.
Wymagania
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • Dokładność i skrupulatność,
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows,
  • Znajomości programu Excel,
  • Zaangażowanie,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
Specjalista ds Zakupów i Logistyki
Zawód: specjalista ds. zakupów / zaopatrzenia   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Tworzenie zamówień i zapytań ofertowych oraz ich analiza
  • Dbałość o jakościową i terminową realizację zamówień
  • Negocjowanie cen i warunków zakupu towarów
  • Monitorowanie jakości współpracy  i utrzymywanie dobrych relacji  z obecnymi dostawcami i  pozyskiwanie nowych
  • Przygotowywanie raportów i analiz zakupowych w programie Excel
  • Współpraca z wewnętrznymi działami : obsługi klienta, handlowym , magazynowym
  • Inicjowanie i rozwój działań z zakresu optymalizacji kosztów oraz maksymalizacji wydajności w łańcuchu dostaw
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe, preferowanie z zakresu ekonomii, logistyki
  • Minimum 3 – 5  -  letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową
  • Bardzo dobra znajomość  MS Office, w szczególności programu Excel
  • Bardzo dobre umiejętności:  komunikacyjne, negocjacyjne, analityczne 
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Znajomość branży BHP będzie dodatkowym atutem
Specjalista ds. obsługi klienta
Zawód: handlowiec-doradca   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa kluczowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Realizacja zamówień i zarządzanie dostawami,
  • Przygotowanie ofert,
  • Analizie kontraktu (rentowność, terminy, zasoby),
  • Wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klienta,
  • Kontrola poprawności faktur,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu zamówień dla klientów,
  • Zarządzanie reklamacjami i incydentami,
  • Planowanie stanów magazynowych.
Wymagania
  • Umiejętności nawiązywania i budowania dobrych relacji z klientem,
  • Otwartości, chęć rozwoju,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności szybkiego dostosowania priorytetów do zmieniających się wymagań biznesowych,
  • Umiejętność współpracy w zespole a także z innym działami w firmie,,
  • Gotowość do podróży służbowych,
  • Dobrej znajomości MS Office, szczególnie Excel,
  • Mile widziana znajomość tematyki z zakresu BHP, zarządzania projektami i zarządzania sprzedażą.
Pracownik ds. obsługi systemów vendingowych (branża przemysłowa)
Zawód: serwisant   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Obsługa i uzupełnianie automatów vendingowych,
  • Aktualizacja danych u klientów,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Zdalne wsparcie Klienta,
  • Monitorowanie stanów magazynowych,
  • Wizyty robocze u Klienta,
  • Udział w procesie wdrożenia nowych projektów u Klienta.
Wymagania
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • Dokładność i skrupulatność,
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows,
  • Znajomość podstaw sieci Internet i konfiguracji osprzętu sieciowego,
  • Znajomości programu Excel,
  • Zaangażowanie,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Prawo jazdy kat. B  i gotowości do podróży służbowych,
  • Wykształcenie co najmniej średnie.
Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Rzeszów
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi –  m.in. zakłady produkcyjne i przemysłowe, retail, horeca,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Analiziapotrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów. 
  • Dbanie o rentowność sprzedaży,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu oferty dla klientów
Wymagania
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym,
  • Doświadczenia w sprzedaży odzieży korporacyjnej, roboczej, technicznej,
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu,
  • Samodzielność w działaniu i planowaniu pracy,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację,
  • Gotowości do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej,
  • Prawo jazdy kat. B.
Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Bydgoszcz
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi –  m.in. zakłady produkcyjne i przemysłowe, retail, horeca,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Analiziapotrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów. 
  • Dbanie o rentowność sprzedaży,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu oferty dla klientów
Wymagania
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym,
  • Doświadczenia w sprzedaży odzieży korporacyjnej, roboczej, technicznej,
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu,
  • Samodzielność w działaniu i planowaniu pracy,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację,
  • Gotowości do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej,
  • Prawo jazdy kat. B.
Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi –  m.in. zakłady produkcyjne i przemysłowe, retail, horeca,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Analiziapotrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów. 
  • Dbanie o rentowność sprzedaży,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu oferty dla klientów
Wymagania
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym,
  • Doświadczenia w sprzedaży odzieży korporacyjnej, roboczej, technicznej,
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu,
  • Samodzielność w działaniu i planowaniu pracy,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację,
  • Gotowości do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej,
  • Prawo jazdy kat. B.
Key Account Manager - ds. Rozwoju Nowych Klientów
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Łódź
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z Klientami Kluczowymi –  m.in. zakłady produkcyjne i przemysłowe, retail, horeca,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Analiziapotrzeb klientów, dopasowywanie rozwiązań firmy do potrzeb klientów. 
  • Dbanie o rentowność sprzedaży,
  • Realizowanie planów sprzedażowych,
  • Budowanie wizerunku i pozycji firmy na rynku,
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu oferty dla klientów
Wymagania
  • Minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku handlowym,
  • Doświadczenia w sprzedaży odzieży korporacyjnej, roboczej, technicznej,
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne oraz nastawienie na realizację celu,
  • Samodzielność w działaniu i planowaniu pracy,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację,
  • Gotowości do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej,
  • Prawo jazdy kat. B.
Iturri Poland Sp. z o.o.
ul. Księdza Józefa Londzina 107
43-382 Bielsko-Biała