

Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej
Praca alert - powiadomienia
Oferty pracy firmy Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej
-
Starszy Specialista ds. Kadr i Płac
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Księgowy w dziale należności
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
Dodana -
Księgowy / Starszy Księgowy - Local Compliance
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej Profil pracodawcy- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
Dodana
Archiwalne ogłoszenia o pracę
-
Młodszy Księgowy / Księgowy - Accounts Payable
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
1. Wykonywanie płatności w sposób efektywny oraz terminowy i zgodnie
z harmonogramem
2. Współpraca z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi
3. Udział przy przygotowaniu prognoz płatności wychodzących
4. Współpraca przy uzgadnianiu, analizowaniu kont dostawców oraz otwartych pozycji na kontach rozrachunkowych
5. Udział w terminowym zamykaniu okresów księgowych przy zachowaniu jakości oraz zgodności z przepisami
6. Zapewnienie zgodności z przepisami rachunkowości, podatkowymi,korporacyjnymi oraz kontrolami SOX
9. Realizacja działań korygujących i zapobiegawczych
Wymagania
1. Wykształcenie średnie bądź wyższe
2. Komunikatywny język angielski w mowie i piśmie (B1)
3. Zdolności organizacyjne
4. Umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowym atutem będzie:
1. Znajomość systemów ERP (preferencyjnie SAP),2. Znajomość procesów AP,
3. Znajomość procedur SOX
Oferujemy
-
Program Buyer
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Position summary
Work in relationship with internal clients and experts in the field, participate in the development of the specifications of need, suggest purchases, adapted in relation to the purchases strategies of CSA, for each project. Prepare national or international consultations, make evaluations of bids from the suppliers, negotiate and make agreement with suppliers. Track and respect the costs; quality and deadlines for the project until passage in life serie and track project validation phase.
Your responsibilities
-
To negotiate the prices and conditions in cooperation with the commodity buyer
-
To answer to the product manager for the RFQ from the customers, if needed
-
To be involved in the project, kick of meeting, projects reviews
-
Compile CS' customer RFQ information to create suppliers' RFQs (with eng, cost est., sales support)
-
to manage the RFQ to the suppliers in compliance with the strategy and the approved supplier panel
-
Send RFQ to Customer Directed Sources
-
Answer Supplier RFQ Questions regarding Program Information
-
To negotiate the main conditions, costs (parts, protos, tools), quality, lead time
-
Compile Supplier RFQ Information and Provide to Cost Estimating
-
Receipt of New Program Award from Sales
-
Component Risk Assessment
-
Supplier Pre-Award Meeting and Follow-up
-
To prepare the presentation to the sourcing committee
-
To record the documents (RFQ, contracts and so on,) in the appropriate applications (EnterProj, Sharepoint)
-
To manage the follow up of the projects with the suppliers
-
To create and up date the project dash boards
-
To request to the logistic, the orders for prototypes, tools, Off tools components, preserial …
-
To manage the technical evolutions of the components, new design and so on
-
To manage the switch from project to mass production (PSW)
-
To manage the local IATF audit or customer audits or SOX audit for the program purchasing activities
-
To apply the purchasing procedures and the evolution of the procedures
Our requirements
-
Experience in the field of procurement and logistics and industrial for an internal recruitment
-
3 years experience including 2 years in contact with suppliers for an external recruitment
-
Negotiation skills
-
Good communication skills
-
Management of projects
-
Knowledge of the Juridical bases of Commercial activities
-
Dipl. Ing. or Bachelor/Master Engineering, Automotive Engineering , Plastics Engineering or Mechanical Engineering
-
Fluent in English, additional European languages are valued
Work environment/ work conditions
-
Office working conditions
-
Ability to travel
-
Home office possible
We offer
-
-
Księgowy - AR Collection
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w celu utrzymania jak najniższego poziomu przeterminowanych należności
-
Przygotowanie raportów agingowych oraz innych do monitorowania należności
-
Zapewnienie aktualnych komentarzy w wyżej wymienionych plikach
-
Współpraca z Działami Sprzedaży, Logistyki, Jakości, IT (EDI) w celu wyjaśniania spornych należności
-
Zaangażowanie w proces wyjaśniania przeterminowanych należności poprzez udział w regularnych spotkaniach z Działami Sprzedaży
-
Wsparcie Działu Treasury w procesie forecastu płatności przychodzących
-
Zaangażowanie w czynności zamknięcia miesiąca od strony AR Collection
-
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby Działów Sales, Treasury, Local Tax i innych ad hoc
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby audytów zewnętrznych i wewnętrznych (SOX) oraz przełożonych
-
Zapewnienie zgodności z przepisami rachunkowości, podatkowymi, korporacyjnymi oraz kontrolami SOX
-
Dostarczanie oraz wspomaganie inicjatyw ciągłego udoskonalania procesów oraz udział w dodatkowych projektach
-
Zaangażowanie w procesy migracji i integracji
-
Koncentracja na powierzonych zadaniach oraz celach
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Praktyczna znajomość MS Excel
-
Komunikatywność
Twoim dodatkowym atutem będzie:
-
Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego lub francuskiego
-
Doświadczenie w procesie AR
-
Znajomość SAP
-
Doświadczenie w księgowości lub finansach
Oferujemy
-
-
Księgowy - Master Data
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Zakładanie i zmienianie danych podstawowych zgodnie z politykami firmy w tym zakresie;
-
Zakładanie i zmienianie danych podstawowych dostawców i klientów, zgodnie z zaakceptowanymi wnioskami;
-
Zakładanie i zmienianie zleceń wewnętrznych, zgodnie z obowiązującą polityką;
-
Zakładanie i zmienianie danych podstawowych dotyczących kont księgi głównej dla systemów i krajów, będących w zakresie;
-
Wprowadzanie zmian cen sprzedażowych materiałów dla systemów i krajów, będących w zakresie;
-
Prawidłowe i terminowe wykonywanie wszystkich aktywności związanych z zamknięciem miesiąca;
-
Zapewnianie zgodności z politykami firmy, odpowiednimi przepisami księgowymi i podatkowymi, a także kontrolami wewnętrznymi (SOX);
Wymagania
Nasze oczekiwania:
-
Wykształcenie Wyższe; preferowane kierunki Finanse i Rachunkowość, Bankowość lub pokrewne;
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Umiejętność analitycznego myślenia;
-
Wysoki poziom komunikacji oraz zdolności interpersonalne;
-
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
-
Koordynator zespołu księgowego
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych rozliczeń podatkowych oraz składanie deklaracji VAT, CIT, podatek u źródła;
-
Udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego;
-
Przygotowanie raportów na cele grupowe;
-
Nadzór nad rzetelną i kompletną ewidencją zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych;
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
-
Współpraca z audytorami;
-
Kontakt z zewnętrznymi doradcami podatkowymi;
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość);
-
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym;
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość prawa podatkowego (VAT, CIT) i ustawy o rachunkowości;
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i przygotowywania rozliczeń podatkowych;
-
Sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
-
Praktyczna znajomość SAP
-
Biegłe posługiwanie się MS Excel
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
-
Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, dbałości o szczegóły,
-
Chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych, doskonalenia swoich umiejętności oraz ciągłego rozwoju zawodowego;
-
Umiejętności pracy w zespole, wysokiego poziomu komunikacji
-
Samodzielności i dobrej organizacji pracy;
-
Elastyczności, odporności na stres i zdolności do szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków.
Oferujemy
-
-
Specjalista ds. personalnych z j.francuskim
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Jeśli lubisz i potrafisz pracować z ludźmi, posiadasz wysokie umiejętności analityczne i nie boisz się nowych wyzwań, zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj!
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie europejskich działów HR we wszystkich procesach związanych z cyklem życia pracownika w organizacji.
Zakres obowiązków
-
Realizacja procesów w obszarze HR Business Services Europe;
-
Analizowanie i udoskonalanie istniejących procesów w celu poprawy ich efektywności;
-
Projektowanie i wdrażanie nowych procesów i funkcjonalności systemów oraz procesów HR.
-
Raportowanie i analiza danych;
-
Zapewnienie poprawności i aktualności dokumentów powiązanych z procesami;
-
Wsparcie działów HR oraz Managerów w zakresie przydzielonych zadań.
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość j.francuskiego oraz angielskiego;
-
Wykształcenie minimum licencjackie.
-
Biegła obsługa pakietu Office; w tym zaawansowany Excel
Twoim dodatkowym atutem będzie:
-
Znajomość systemów HR / payroll, Workday.
-
Doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy
-
Doświadczenie zawodowe w Centrum Usług Wspólnych.
-
Znajomości innego języka niż podany w wymaganiach podstawowych
Oferujemy
-
-
Koordynator Zespołu Księgowego - Local Compliance
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych rozliczeń podatkowych oraz składanie deklaracji VAT, CIT, podatek u źródła;
-
Udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego;
-
Przygotowanie raportów na cele grupowe;
-
Nadzór nad rzetelną i kompletną ewidencją zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych;
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
-
Współpraca z audytorami;
-
Kontakt z zewnętrznymi doradcami podatkowymi;
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość);
-
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym;
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość prawa podatkowego (VAT, CIT) i ustawy o rachunkowości;
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i przygotowywania rozliczeń podatkowych;
-
Sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
-
Praktyczna znajomość SAP
-
Biegłe posługiwanie się MS Excel
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
-
Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, dbałości o szczegóły,
-
Chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych, doskonalenia swoich umiejętności oraz ciągłego rozwoju zawodowego;
-
Umiejętności pracy w zespole, wysokiego poziomu komunikacji
-
Samodzielności i dobrej organizacji pracy;
-
Elastyczności, odporności na stres i zdolności do szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków.
Oferujemy
-
-
Koordynator Zespołu Księgowego - Local Compliance
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
-
Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych rozliczeń podatkowych oraz składanie deklaracji VAT, CIT, podatek u źródła;
-
Udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego;
-
Przygotowanie raportów na cele grupowe;
-
Nadzór nad rzetelną i kompletną ewidencją zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych;
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi;
-
Współpraca z audytorami;
-
Kontakt z zewnętrznymi doradcami podatkowymi;
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość);
-
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym;
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość prawa podatkowego (VAT, CIT) i ustawy o rachunkowości;
-
Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i przygotowywania rozliczeń podatkowych;
-
Sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
-
Praktyczna znajomość SAP
-
Biegłe posługiwanie się MS Excel
Ponadto od kandydatów oczekujemy:
-
Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, dbałości o szczegóły,
-
Chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych, doskonalenia swoich umiejętności oraz ciągłego rozwoju zawodowego;
-
Umiejętności pracy w zespole, wysokiego poziomu komunikacji
-
Samodzielności i dobrej organizacji pracy;
-
Elastyczności, odporności na stres i zdolności do szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków.
Oferujemy
-
-
IT Business Analyst
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
The Business Analyst will have responsibility to manage demands, projects, enhancement and support in the IT Business Engagement team. He will be responsible for building and maintaining a trusted partnership with the Finance teams, include providing applied technical expertise in the selection, process and solution design, deployment and prioritization of global business solutions in the respective application portfolio.
The key to this role is possessing the business acumen around the specific FI processes and technologies to fully accomplish the following: manage the prioritization of the portfolio of solutions and improvement initiatives, lead in business case development, provide functional requirements definition, including process design and information requirements, and provide the program management to execute initiative deployment from inception through transition to the application support team.
Your responsibilities
-
Build and manage partnerships with business and IT team
-
Assist business partners in the identification of new capabilities.
-
Leverage business acumen in Finance business processes and IT disciplines
-
Maintain the integrity and continuous operations for all solutions
-
Define and document all appropriate solution requirements
-
Coordinate the development to deliver the requirements
-
Execute and lead assigned projects / contribute as assigned project team member
-
Assure security and compliance processes are met,
Our requirements
-
Minimum Bachelor’s degree
-
Functional business acumen in finance disciplines in international environment (knowledge of automotive processes will be an advantage)
-
Required minimum 3 years of experience with SAP FI system
-
Strong written and verbal communication skills in English
We offer
-
-
Księgowy - AR Collection
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w celu utrzymania jak najniższego poziomu przeterminowanych należności
-
Przygotowanie raportów agingowych oraz innych do monitorowania należności
-
Zapewnienie aktualnych komentarzy w wyżej wymienionych plikach
-
Współpraca z Działami Sprzedaży, Logistyki, Jakości, IT (EDI) w celu wyjaśniania spornych należności
-
Zaangażowanie w proces wyjaśniania przeterminowanych należności poprzez udział w regularnych spotkaniach z Działami Sprzedaży
-
Wsparcie Działu Treasury w procesie forecastu płatności przychodzących
-
Zaangażowanie w czynności zamknięcia miesiąca od strony AR Collection
-
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby Działów Sales, Treasury, Local Tax i innych ad hoc
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby audytów zewnętrznych i wewnętrznych (SOX) oraz przełożonych
-
Zapewnienie zgodności z przepisami rachunkowości, podatkowymi, korporacyjnymi oraz kontrolami SOX
-
Dostarczanie oraz wspomaganie inicjatyw ciągłego udoskonalania procesów oraz udział w dodatkowych projektach
-
Zaangażowanie w procesy migracji i integracji
-
Koncentracja na powierzonych zadaniach oraz celach
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Praktyczna znajomość MS Excel
-
Komunikatywność
Twoim dodatkowym atutem będzie:
-
Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, niemieckiego lub francuskiego
-
Doświadczenie w procesie AR
-
Znajomość SAP
-
Doświadczenie w księgowości lub finansach
Oferujemy
-
-
Księgowy / Starszy Księgowy - Local Compliance
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego;
-
Przygotowanie raportów i zestawień na cele spółki i grupy;
-
Rzetelna i kompletna ewidencją zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych;
-
Uczestniczenie w przygotowywaniu danych dla audytorów;
-
Ścisła współpraca z GBS;
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse);
-
Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym;
-
Praktyczna znajomość znajomość zagdanień księgowych i podatkowych;
-
Doświadczenie w procesie sporządzania sprawozdań finansowych,
-
Bardzo dobra znajomość systemu SAP;
-
Bardzo dobra znajomość Excel;
-
Sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań;
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
-
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
-
Znajomość niemieckich przepisów księgowych będzie dodatkowym atutem
Ponadto od kandydatów oczekujemy:-
Bardzo dobrych umiejętności analitycznych, dbałości o szczegóły;
-
Chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych, doskonalenia swoich umiejętności oraz ciągłego rozwoju zawodowego;
-
Umiejętności pracy w zespole, wysokiego poziomu komunikacji;
-
Samodzielności i dobrej organizacji pracy;
-
Elastyczności, odporności na stres i zdolności do szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków.
-
Oferujemy
-
-
Księgowy (AP Payments)
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
• Obsługa płatności zgodnie z harmonogramem;
• Współpraca z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi w zakresie planowanych płatności;
• Udział w tworzeniu prognoz płatności wychodzących;
• Uzgadnianie oraz analizowanie kont dostawców;
• Terminowe zamykanie okresów księgowych;
• Realizacja działań korygujących i zapobiegawczychWymagania
1. Wykształcenie wyższe
2. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
3. Zdolności organizacyjne
4. Umiejętność pracy pod presją czasu
5. Umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
1. Znajomość systemów ERP (preferencyjnie SAP),2. Znajomość procesów AP,
3. Znajomość procedur SOX
Oferujemy
-
Technician
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
•Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów informatycznych (telefonicznie lub poprzez system zgłoszeń);
•Zarządzanie kontami użytkowników w systemach firmy;
•Sprawne rozwiązywanie problemów i reagowanie na awarie systemów;
•Administracja siecią biurową, konfiguracja i instalacja nowych urządzeń;
•Zapewnienie ciągłości pracy pracowników (wsparcie lokalne oraz Service Desk) ;
•Tworzenie instrukcji dla użytkowników systemów;
•Tworzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami
Wymagania
Nasze oczekiwania:
•Wykształcenie Wyższe Techniczne;
•Doświadczenie zawodowego w podobnym obszarze;
•Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, konieczna do wykonywania codziennych zadań
•Znajomość zagadnień związanych z : Active Directory, MS Windows 10, MS Windows Server, Microsoft Exchange, MS Office, sieciami komputerowymi;
•Prawo jazdy oraz gotowość do wyjazdów służbowych (5% w roku);
•Umiejętność pracy w rozproszonym zespole;•Umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań problemów;
Twoim dodatkowym atutem będzie:
•Znajomość języka hiszpańskiego, francuskiego lub niemieckiego
•Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się zespole;
•Możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji;
•Dobrą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencjiOferujemy
-
Młodszy Księgowy / Księgowy AP-NA
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Księgowanie faktur oraz innych rozliczeń;
-
Współpraca z dostawcami oraz klientami wewnętrznym i zewnętrznymi;
-
Współpraca przy uzgadnianiu oraz analizowaniu pozycji na koncie rozrachunku dostaw (GRNI);
-
Uzgadnianie oraz analizowanie kont dostawców;
-
Terminowe zamykanie okresów księgowych;
-
Realizacja działań korygujących i zapobiegawczych;
-
Wspomaganie inicjatyw ciągłego doskonalenia procesów;
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
Twoim dodatkowym atutem będzie:
-
Mile widziane doświadczenie zawodowe;
Oferujemy
-
-
Młodszy Księgowy / Księgowy
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Wsparcie w zakresie przygotowania raportów i plików płatnościowych
-
Efektywny kontakt oraz dobra współpraca z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi i innymi Zespołami Księgowymi
-
Wsparcie w procesie indeksowania faktur
-
Pomoc przy rozliczaniu bieżących dokumentów księgowych w zakresie delegacji w sposób efektywny oraz terminowy i zgodnie z harmonogramem
-
Udział przy przygotowaniu raportów
-
Współpraca przy uzgadnianiu, analizowaniu kont dostawców oraz otwartych pozycji na kontach rozrachunkowych
-
Udział w terminowym zamykaniu okresów księgowych przy zachowaniu jakości oraz zgodności z przepisami
-
Zapewnienie zgodności z przepisami rachunkowości, podatkowymi, korporacyjnymi oraz kontrolami SOX
-
Realizacja działań korygujących i zapobiegawczych
-
Dostarczanie oraz wspomaganie inicjatyw ciągłego udoskonalania procesów oraz udział w dodatkowych projektach
Wymagania
-
Wykształcenie średnie
-
Komunikatywny język angielski w mowie i piśmie
-
Zdolności organizacyjne
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Umiejętność pracy zespołowej
Dodatkowym atutem będzie:
-
Znajomość systemów ERP (preferencyjnie SAP),
-
Znajomość procesów AP,
-
Znajomość procedur SOX
-
Biegła znajomość pakietu Office (Excel)
Oferujemy
Pakiet Benefitów dla wszystkich pracowników.
-
-
Koordynator ds. systemów finansowych
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
The role will primarily serve as the supervisor to 1-2 system administrators that support multiple financial systems to across Finance and Accounting functions. Working with the Financial Accounting and Financial Reporting teams to maintain meta-data, rules, (entity structure, chart of accounts, intercompany elimination logic, cash flow logic) reconciliation templates, workflows, reports and security. In addition, this position is responsible for working with accounting, finance, and forecasting teams to support and enhance business solutions and processes. Emphasis is placed on maintaining the integrity of the system and providing a high level of customer service. All work must be performed in accordance with internal control documents (SOX) where applicable.
Your responsibilities
-
Lead team of 1-2 analysts. Supporting multiple systems.
-
Assist with worldwide consolidation of financial information to include intercompany reconciliation, currency translation, and data integrity.
-
Administer our financial applications for required meta-data, rules, reconciliation templates, phased submissions, reports, security changes, and data mapping.
-
Lead training sessions with financial teams to ensure the finance users become self-sufficient.
-
Partner with various finance and accounting areas to understand their needs and create business requirement documents, test plans, and test cases, user training documentation, and communicate to users.
-
Review product enhancements, patches, and upgrades for evolving business needs. Perform testing and coordinate user testing prior to moving into production.
-
Support end user community by providing assistance in the areas of problem resolution, error correction, and understanding system functionality.
-
May, on occasion, be required to perform duties other than those specified in this description
Our requirements
-
Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or IT required
-
Strong financial systems background with two plus years of Hyperion EPMA experience
-
Strong understanding of the consolidations, intercompany eliminations, and currency translation
-
Excellent troubleshooting and problem resolution skills through analytical thinking
-
Orientation towards teamwork and strong communication, interpersonal and financial management skills
-
Expert-level Microsoft Office skills
-
Self-starter, accountable, driven, ability to work with minimal supervision and strong customer service
-
Ability to work independently and prioritize requirements
-
Willingness and ability to travel, as necessary
Work Environment/Work Conditions:
-
Professional Office Environment
-
Must wear proper personal protection equipment while on manufacturing floor
-
Travel to manufacturing facilities or customer locations when required
-
Equipment used requires proper training on the potential for and avoidance of injury
We offer
-
-
Księgowy - Master Data
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Zakładanie i zmienianie danych podstawowych zgodnie z politykami firmy w tym zakresie;
-
Zakładanie i zmienianie danych podstawowych dostawców i klientów, zgodnie z zaakceptowanymi wnioskami;
-
Zakładanie i zmienianie zleceń wewnętrznych, zgodnie z obowiązującą polityką;
-
Zakładanie i zmienianie danych podstawowych dotyczących kont księgi głównej dla systemów i krajów, będących w zakresie;
-
Wprowadzanie zmian cen sprzedażowych materiałów dla systemów i krajów, będących w zakresie;
-
Prawidłowe i terminowe wykonywanie wszystkich aktywności związanych z zamknięciem miesiąca;
-
Zapewnianie zgodności z politykami firmy, odpowiednimi przepisami księgowymi i podatkowymi, a także kontrolami wewnętrznymi (SOX);
Wymagania
Nasze oczekiwania:
-
Wykształcenie Wyższe; preferowane kierunki Finanse i Rachunkowość, Bankowość lub pokrewne;
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Umiejętność analitycznego myślenia;
-
Wysoki poziom komunikacji oraz zdolności interpersonalne;
-
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
-
Commodity Buyer
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Your responsibilities
-
Identify and implement MRO lean savings projects through supply chain and operations involvement; lead cross functional teams as necessary to realize lean savings
-
Manage supply base with respect to their ability to provide products and services in accordance with the organization’s business requirements, policies, cost parameters, terms and agreements
-
Understand and investigate key market dynamics and commodity trends
-
Support the resolution of critical supply chain issues and maintain supplier relationships
-
Work closely with internal business partners to forecast upcoming projects for the year
-
Identify contract expirations and renewals in advance
-
Develop and sustain relationships with key internal and external customers
-
Lead projects as defined by leadership
-
Support global implementation of e-procurement tools (Coupa, auctions, catalogs, etc)
Our requirements
-
Bachelor’s Degree in supply chain management, business, engineering or related field.
-
Strong with Microsoft Excel
-
Speaking multiple languages is desired (English, French pulls you ahead)
-
Minimum 2 years of experience in purchasing, automotive would be an advantage
-
Demonstrated verbal and written communication skills with the ability to influence others
-
Proven ability to work in a fast-paced environment
We offer
-
-
Specialist, HR Business Services
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Jeśli lubisz i potrafisz pracować z ludźmi, posiadasz wysokie umiejętności analityczne i nie boisz się nowych wyzwań, zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj!
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie europejskich działów HR we wszystkich procesach związanych z cyklem życia pracownika w organizacji.
Zakres obowiązków
-
Realizacja procesów w obszarze HR Business Services Europe;
-
Analizowanie i udoskonalanie istniejących procesów w celu poprawy ich efektywności;
-
Projektowanie i wdrażanie nowych procesów i funkcjonalności systemów oraz procesów HR.
-
Raportowanie i analiza danych;
-
Zapewnienie poprawności i aktualności dokumentów powiązanych z procesami;
-
Wsparcie działów HR oraz Managerów w zakresie przydzielonych zadań.
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość j.francuskiego oraz angielskiego;
-
Wykształcenie minimum licencjackie.
-
Biegła obsługa pakietu Office; w tym zaawansowany Excel
Twoim dodatkowym atutem będzie:
-
Znajomość systemów HR / payroll, Workday.
-
Doświadczenie w rozliczaniu czasu pracy
-
Doświadczenie zawodowe w Centrum Usług Wspólnych.
-
Znajomości innego języka niż podany w wymaganiach podstawowych
Oferujemy
-
-
Analyst SAP - Senior
Cooper Standard Polska Sp. z o.o. Oddział w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
-
The Senior Business Analyst analyzes and determines end user process and data requirements and communicates the requirements to the technology team and the program manager for feasibility and development.
Your responsibilities
-
Define user needs for the SAP Production Planning (PP) solution. Produce ‘as is’ process maps of current business practices through team interviews with process owners and users.
-
Determine user requirements for configuration and presentation of the SAP PP solution.
-
Translates and communicates the output of process mapping and user requirements to the technology team to determine the impact of requirements.
-
Prepare detailed requirements definition documents, use-cases, test scripts, user training documentation, identifies security requirements, and train trainers.
-
Propose implementation initiatives to the IT SAP Program leadership for review.
-
Implement approved action items, including training and user satisfaction.
-
Monitor solution metrics and developing continuous improvement initiatives for the solution.
-
Support the end user and development team with enhancements as well as continuous maintenance for the end user solutions.
Our requirements
-
High School Diploma/GED (Bachelor’s Degree in Information Technology, Business Administration or related field preferred).
-
5+ years of experience working within an Enterprise Resource Planning (ERP) Solution (prior automotive experience a plus).
-
Knowledge of the SAP functionality and data integration points:
-
Sales and Distribution (SD) / Order-to-Cash (OTC)
-
Materials Management (MM)
-
Production Planning (PP)
-
-
SAP implementation experience a plus
-
Demonstrated written and verbal communications skills (technical and non-technical).
-
Ability to solve complex problems; uses sophisticated analytical thought to exercise judgement and identify innovative solutions.
-
Demonstrated project management skills (PMP a plus).
-
Knowledge of Electronic Data Interchange functionality (Customer requirements forecasts, Advanced Shipment Notifications, etc.) a plus.
-
Willingness and ability to travel, as necessary.
-
Knowledge of SAP PM a plus
-
Knowledge & implementation experience of PPDS a plus
-
Possibility of remote work
We offer
-