Od 20 lat firma LA RIVE konsekwentnie dąży do zapewnienia, aby jej produkty charakteryzowały się wyjątkową jakością zapachu oraz cieszyły się popularnością wśród konsumentów. Portfolio zapachów LA RIVE jest dostępne w największych sieciach perfumeryjnych, drogeryjnych oraz handlowych w ponad 60 krajach na całym świecie. Firma stale się rozwija – zespół rozrasta się, a jego kompetencje są systematycznie zwiększane, co pozwala na produkcję i sprzedaż coraz większej ilości produktów.

Wysokie standardy płacy i warunków pracy w regionie przyciągają najlepszych pracowników, co wpływa na dalszy rozwój firmy. LA RIVE posiada jasno określony cel, by wciąż poszerzać swoje możliwości i osiągać lepsze wyniki na rynku.

Dołącz do zespołu LA RIVE i odkryj możliwość współpracy w dynamicznie rozwijającej się firmie!

La Rive S.A. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy La Rive S.A.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Karty podarunkowe
  • Kawa / herbata
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 04.12.2023

La Rive S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
La Rive S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Grudziądz
  2. Warszawa
  3. Bydgoszcz
  4. Katowice
  5. Gdańsk
  6. Toruń
  7. Chełmno
  8. Sopot
  9. Poznań
  10. Kraków

Praca La Rive S.A. - oferty archiwalne

  • Manager ds. infrastruktury

    La Rive S.A.
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie infrastrukturą.
      • Nadzór nad dokumentacją techniczną budynków i instalacji zgodnie z wymogami prawa budowlanego i UDT.
      • Organizacja i koordynacja przeglądów technicznych (sanitarnych, wentylacyjnych, elektrycznych).
      • Realizacja i nadzór nad projektami budowlanymi i instalacyjnymi.
      • Zarządzanie umowami z dostawcami oraz optymalizacja kosztów mediów (energia, woda, gaz).
      • Rozwój infrastruktury poprzez planowanie i wdrażanie projektów inwestycyjnych.
      • Monitorowanie stanu technicznego budynków, instalacji i wyposażenia.
      • Koordynacja pracy serwisów zewnętrznych.
      • Tworzenie i realizacja budżetów w obszarze infrastruktury.
      • Wsparcie techniczne dla użytkowników obiektów przemysłowych i biurowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: budownictwo.
      • Doświadczenie: Minimum 5 lat na stanowisku związanym z zarządzaniem infrastrukturą techniczną lub realizacją projektów inwestycyjnych.
      • Znajomość prawa budowlanego oraz procesów inwestycyjnych.
      • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej.
      • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • Bogaty pakiet benefitów (karty przedpłacone, "wczasy pod gruszą", ubezpieczenie dla dzieci, pakiet Legimi i inne).
      • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.
      • Pracę w dynamicznym zespole.