REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Zawody: Inspektor Bydgoszcz, Pracownik biurowy Bydgoszcz, Audytor Bydgoszcz, Urzędnik Bydgoszcz, Księgowy Bydgoszcz.
Kategorie zawodowe: prawo i administracja państwowa, administracja biurowa / praca biurowa, doradztwo / konsulting / audyt, księgowość / ekonomia, serwis / montaż.
Oferty pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Praca alert - powiadomienia
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
-
Audytor wewnętrzny w kierownictwie (nr 1039)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Inspektor nadzoru inwestorskiego wydziału inwestycji sojuszniczych i programowych (nr 1028)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Stolarz sekcji sprzętu (nr 0772)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
Wygasa -
Samodzielny referent w sekcji planowania i programowania wydziału inwestycji budowlanych (nr 0733)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
Wygasa
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
- Adres rejestrowy
- ul. Podchorążych 33 85-915 Bydgoszcz
- NIP
- 5541006057
- REGON
- 09057078200000
- Forma prawna
- jednostka prawna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bydgoszcz
Archiwalne oferty pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
-
Starszy technik sekcji sprzętu (nr 0743)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- część etatu
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office,prawo jazdy kat.B
-
Inne wymagania: konieczne:
- wykształcenie minimum średnie techniczne (technik mechanik)- ogólny staż pracy 4 lata
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;
- zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów;
- efektywna komunikacja, umiejętność pracy w zespole;
- odporność ma stres, dokładność, terminowość, szybkie podejmowanie decyzji.
preferowane:
- wykształcenie wyższe ogólny staż pracy 2 lata (mechanika);
- kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu mechaniki pojazdowej;
- doświadczenie na stanowisku związanym z zarzadzaniem zasobami ludzkimi. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 1 745 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 1.610,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Audytor wewnętrzny w kierownictwie (nr 0705)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - obywatelstwo polskie, - udokumentowane co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w audycie, - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwo umyślne i przestępstwo umyślne skarbowe, - posiada kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - posiada jeden z certyfikatów CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, - złożyła, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub, - posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub, - posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego. preferowane: - posiada poświadczenie bezpieczeństwa, - posiada praktykę w audycie wewnętrznym jednostek sektora publicznego, - posiada doświadczenie w pracy w jednostkach resortu obrony narodowej. Inne wymagania: - odporność na stres, dokładność, terminowość, - prawo jazdy kat. B, - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - efektywna komunikacja.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 17% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Samodzielny referent w sekcji rozliczeń wydziału inwestycji budowlanych (nr 0628)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: czytanie rysunku technicznego, Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie: średnie; - staż pracy udokumentowane przynajmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe; - obywatelstwo polskie; - umiejętność biegłej obsługi komputera - pakietu Microsoft Office; - znajomość rysunku technicznego; - znajomość przepisów, norm w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego (systemy alarmowe, system kontroli dostępu, telewizyjny system nadzoru); - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. preferowane: - wykształcenie wyższe - techniczne; - staż pracy udokumentowane przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe; - ukończony kurs projektowania systemów zabezpieczenia technicznego, znajomość zasad budowy okablowania i sieci strukturalnej; - posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE wydane przez ABW lub SKW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postepowania sprawdzającego; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - odporność na stres dokładność, terminowość; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.600,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Referent w ośrodku dokumentowania budownictwa wojskowego (poin) (nr 0541)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie: średnie; - obywatelstwo polskie; - poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli tajne wydane przez ABW lub SKW; - znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z ochroną informacji niejawnych tj.: a) ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742 tj.); b) zarządzenie Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych (Dz. Urz. MON z 2017 r., poz. 226); c) zarządzenie nr 59/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego do ochrony informacji niejawnych (Dz. Urz. MON z 2017 r., poz. 227); d) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności (Dz. U. z 2011 r. nr 288 poz. 1692); e) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz. U. z 2011 r. nr 271 poz. 1603); - umiejętność biegłej obsługi komputera - pakietu Microsoft Office; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. preferowane: - wykształcenie średnie; - szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii tajnych i kancelarii tajnych międzynarodowych, zastępców kierowników i osób zajmujących inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - odporność na stres dokładność, terminowość; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.000,00 zł. + 26% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Starszy technik sekcji sprzętu (nr 0480)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- część etatu
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
-
Uprawnienia: prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie techniczne (technik mechanik)- ogólny staż pracy 4 lata - prawo jazdy kat. B; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - efektywna komunikacja, umiejętność pracy w zespole; - odporność ma stres, dokładność, terminowość, szybkie podejmowanie decyzji. preferowane: - wykształcenie wyższe ogólny staż pracy 2 lata (mechanika); - kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu mechaniki pojazdowej; - doświadczenie na stanowisku związanym z zarzadzaniem zasobami ludzkimi.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 1 745 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 1.610,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Audytor wewnętrzny w kierownictwie (nr 0343)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - obywatelstwo polskie, - udokumentowane co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w audycie, - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwo umyślne i przestępstwo umyślne skarbowe, - posiada kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - posiada jeden z certyfikatów CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, - złożyła, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub, - posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub, - posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego. preferowane: - posiada poświadczenie bezpieczeństwa, - posiada praktykę w audycie wewnętrznym jednostek sektora publicznego, - posiada doświadczenie w pracy w jednostkach resortu obrony narodowej. Inne wymagania: - odporność na stres, dokładność, terminowość, - prawo jazdy kat. B, - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - efektywna komunikacja.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 17% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego sekcji planowania i programowania wydziału inwestycji budowlanych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- pełnienie funkcji kosztorysanta w strukturach Sekcji Planowania i Programowania;
udział w weryfikacji wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego opracowywanych przez Sekcję Planowania i Programowania;
- opiniowanie, weryfikacja kosztorysów ofertowych i przedmiarów w zakresie ilości, opisu pozycji kosztorysowych (cen jednostkowych w przypadku kosztorysów zamiennych i dodatkowych oraz waloryzacji) składanych przez wykonawców wyłanianych w ramach ustawy PZP oraz na podstawie umowy MON-AMW;
- realizacja wycen inwestorskich wniosków inwestycyjnych, opracowania programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych;
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych z określeniem ich fazy realizacyjnej i stopnia zaawansowania (raportowanie pracy bieżącej);
- uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycji oraz naradach związanych z realizowanymi zadaniami i przedstawiania opinii oraz wniosków w zakresie poruszanej tematyki we wskazanym terminie;
- bieżąca aktualizacja ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez poszczególne zespoły zadaniowe oraz aktualizacja kosztorysów przed przystąpieniem do postępowania przetargowego na roboty budowlane;
- opracowywanie programów inwestycji sporządzanych siłami własnymi,
- konsultowanie i analizowanie wniosków inwestycyjnych, programów funkcjonalno-użytkowych i programów inwestycji, projektów budowlanych i dokumentacji projektowych.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: umiejetność kosztorysowania, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy 3 lata - udokumentowany praktyką zawodową w branży budowlanej lub pokrewnej; - ukończenie kursu kwalifikowanego z zakresu kosztorysowania potwierdzone certyfikatem; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint oraz programów do kosztorysowania; - umiejętność czytania dokumentacji technicznej; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów; - posiadanie uprawnień budowlanych; - odporność ma stres, dokładność, terminowość oraz komunikatywność; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków. preferowane: - wykształcenie wyższe techniczne (branży budowlanej lub pokrewnej); - staż pracy - 1 rok; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej; - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + dodatek za staż pracy + 21% premii regulaminowej, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Starszy referent wydziału infrastruktury (nr 0279)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- merytoryczna i terminowa realizacja powierzonych zadań;
- prowadzenie ewidencji infrastruktury szkoleniowej oraz jej bieżąca aktualizacja;
- przygotowanie materiałów na odprawy przeprowadzane w Zarządzie;
- przygotowanie meldunków tygodniowych oraz miesięcznych;
- opracowywanie rocznych i miesięcznych planów wydatków, sprawozdań w zakresie wydatków środków finansowych ponoszonych przez wydział;
- opracowywanie wniosków w zakresie potrzeb finansowych, zapotrzebowania oraz korekt na środki finansowe wydziału;
- opracowywanie ewidencji oraz dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wydziału w zakresie realizacji budżetu;
- współuczestniczenie w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu usług na bazie ZWIS RON;
- współuczestniczenie w procesie planowania potrzeb finansowych oraz stanu realizacji wydatków wydziału;
- koordynowanie prac i przygotowanie planu finansowego oraz planu rzeczowo-finansowego wydziału;
- monitorowanie planu i wprowadzanie stosownych korekt w Systemie Informatycznym LBPP;
- przygotowanie dokumentacji archiwalnej i przekazanie do archiwum Zarządu.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie: średnie; - staż pracy minimum 3 lata okresy potwierdzone świadectwem pracy (doświadczenie w obszarze pracy biurowej); - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - efektywna komunikacja; - dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe na kierunku: architektura, gospodarka przestrzenna, urbanistyka, administracja, prawo, budownictwo; - umiejętność samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru realizowanych zadań; - umiejętność samodzielnego redagowania pism; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - odporność na stres dokładność, terminowość.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.400,00 zł/mc + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracod
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Specjalista - w wydziale koordynacji i analiz (nr 0150)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- terminowa realizacja powierzonych zadań w zakresie powierzonych czynności,
- terminowe wykonywania czynności prawnych związanie z obsługą roszczeń wynikających z utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku ,
- informowanie Szefa Wydziału oraz Radcę Prawnego o:
a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie powierzonych czynności,
b) postępie toczących się spraw w zakresie powierzonych czynności,
- wspomaganie radcy prawnego w zakresie wykonywania zadań przekazanych przez radcę prawnego lub Szefa Wydziału Koordynacji i Analiz, a przede wszystkim odpowiadanie w zakresie obsługi roszczeń związanych z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku,
- pomoc w formalnoprawnym opracowaniu projektów umów i innych dokumentów
- wspomaganie radcę prawnego w prowadzeniu postępowań windykacyjnych i egzekucyjnych.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe o profilu administracja, prawo, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Księgowy - w pionie głównego księgowego (nr 4665)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych pod kątem proceduralnym oraz planów rzeczowych i finansowych,
- kontrolowanie wydatków w zakresie planu finansowego,
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,
- uzgadnianie wydatków w ramach zamknięcia miesiąca, roku.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, - udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, - udokumentowane co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - znajomość modułu planistycznego LBPP, - znajomość systemu SAP, - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 20% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Audytor wewnętrzny (nr 4447)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przygotowane planu audytu oraz jego realizacja,
- terminowa i rzetelna realizacja zadań audytowych zapewniających, doradczych, zleconych oraz czynności sprawdzających,
- dokumentowanie wyników audytu (akta stałe, bieżące),
- przygotowanie sprawozdań z realizacji planu audytu,
- przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych i przepisów BHP i p.poż.,
- wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów, rozkładów i poleceń przełożonego,
- właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Wynagrodzenie kwota brutto 5.000,00 zł. + 17% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - obywatelstwo polskie, - udokumentowane co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w audycie, - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwo umyślne i przestępstwo umyślne skarbowe, - posiada kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego: - posiada jeden z certyfikatów CIA, CGA, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, - złożyła, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub, posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub, posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego. preferowane: - posiada poświadczenie bezpieczeństwa, - posiada praktykę w audycie wewnętrznym jednostek sektora publicznego, - posiada doświadczenie w pracy w jednostkach resortu obrony narodowej. Inne wymagania: - odporność na stres, dokładność, terminowość, - prawo jazdy kat. B, - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - efektywna komunikacja.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 5.000,00 zł. + 17% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista w sekcji zamówień publicznych (nr 4165)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej jako jej sekretarz;
- przygotowywanie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane począwszy od momentu wystąpienia komórki wewnętrznej z wnioskiem o wszczęcie postępowania do momentu jego zakończenia (do zawarcia umowy);
- opracowywanie ogłoszeń o przetargach i wyborze wykonawcy oraz ich umieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego, jak również przekazywanie do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej;
- przygotowywanie:
a) specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
b) protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
c) wyjaśnień wykonawcom biorących udział w postępowaniach o zamówienie publiczne dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia,
d) korespondencji i powiadomień, przesyłanie i odbiór korespondencji związanej z procedurą udzielenia zamówienia publicznego,
e) odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy komisji przetargowej,
f) umów zawieranych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych i aneksów do umów;
- prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk udzielanych zamówień publicznych w przekrojach czasowych wynikających z przepisów i nakazanych przez przełożonych;
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe (zamówienia publiczne); - ukończenie podyplomowych studiów z zakresu zamówień publicznych lub specjalistycznych szkoleń z tematyki zamówień publicznych; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; - doświadczenie w obszarze pracy na stanowisku; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, umiejętność planowania organizacji pracy; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; efektywna komunikacja; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe na kierunku: zamówienia publiczne, administracja - doświadczenie minimum 3 lata udokumentowane kopią świadectwa pracy; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - mile widziane doświadczenie w instytucji wojskowej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 480 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną i finansowym rozliczaniem robót remontowych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe
-
Uprawnienia: BARDZO DOBRA OBSŁUGA PROGRAMÓW MS OFFICE (WORD, EXCEL)
-
Inne wymagania: konieczne: - Wykształcenie średnie kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe kierunkowe(branży sanitarnej); - staż pracy min. 3 lata na podobnym stanowisku potwierdzony świadectwami pracy; - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości (nr 3411)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną i finansowym rozliczaniem robót remontowych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- analizowanie i opiniowanie:
* protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
* kosztorysów inwestorskich (programów robót);
* wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
* przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
* planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- kontrolowanie:
* stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
* prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
* stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
* prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ILOŚC STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: branża sanitarna
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - Wykształcenie średnie kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; -co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe kierunkowe(branży sanitarnej); - staż pracy min. 3 lata na podobnym stanowisku potwierdzony świadectwami pracy; - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy technik sekcji sprzętu (nr 3084)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- wykonywanie przeglądów okresowych indywidualnych aparatów oddechowych w miejscu ich użytkowania;
- analizowanie zakresu napraw i kwalifikowanie do napraw aparatów oddechowych,
- znajomość sprzętu przeciwpożarowego;
- remont i naprawa podręcznego sprzętu gaśniczego, przeprowadzanie próby działania wyremontowanego sprzętu;
- wykonywanie zamiennie czynności kierowcy samochodu w związku z przeglądami okresowymi aparatów oddechowych w rejonie odpowiedzialności Zarządu;
- pobieranie oraz terminowe i rzetelne rozliczanie dokumentów przewozowych;
- przestrzeganie terminów obsługi i uzupełnianie stanu MPS w pojeździe;
- przestrzeganie terminów obsług pojazdu;
- przestrzeganie przepisów ruchu drogowego oraz przepisów eksploatacji pojazdów w tym pojazdów wojskowych.
Wynagrodzenie kwota brutto 3.200,00 zł. + 14% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie techniczne (technik mechanik)- ogólny staż pracy 4 lata - prawo jazdy kat. B; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - efektywna komunikacja, umiejętność pracy w zespole; - odporność ma stres, dokładność, terminowość, szybkie podejmowanie decyzji. preferowane: - wykształcenie wyższe ogólny staż pracy 2 lata (mechanika); - kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu mechaniki pojazdowej; - doświadczenie na stanowisku związanym z zarzadzaniem zasobami ludzkimi.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.200,00 zł. + 14% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną i finansowym rozliczaniem robót remontowych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- analizowanie i opiniowanie:
* protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
* kosztorysów inwestorskich (programów robót);
* wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
* przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
* planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- kontrolowanie:
* stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
* prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
* stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
* prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: branża sanitarna
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: Wykształcenie średnie kierunkowe (branży sanitarnej); staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: wykształcenie wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy min. 3 lata na podobnym stanowisku potwierdzony świadectwami pracy; - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista w sekcji rozliczeń wydziału inwestycji budowlanych (nr 2726)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Specjalista w Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
WYMIAR ETATU: PEŁNY ETAT
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2022 r.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.150,00 zł. + 18% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
Data ważności ogłoszenia do 08.07.2022 r.
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz ul. Podchorążych 33.Wymagania
-
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe (budowlane lub pokrewne: inżynieria środowiska, architektura, energetyka); preferowane: - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - doświadczenie na podobnym stanowisku doświadczenie w instytucji wojskowej; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, umiejętność planowania organizacji pracy; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; efektywna komunikacja; - umiejętność planowania i organizacji pracy.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 150 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 18 % premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie rocz
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Kierownik wydziału infrastruktury (nr 2606)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
1. Do zadań Kierownika Wydziału Infrastruktury należy:
1) w zakresie infrastruktury szkoleniowej:
a) prowadzenie ewidencji (bazy danych) obiektów infrastruktury szkoleniowej oraz jej bieżąca aktualizacja,
b) udział w odbiorach końcowych oraz w przekazywaniu w administrowanie nowych obiektów infrastruktury szkoleniowej,
c) opiniowanie wniosków o wstrzymanie lub wyłączenie z użytkowania obiektów szkoleniowych,
d) merytoryczny nadzór nad administratorami i użytkownikami w zakresie zapewnienia właściwego użytkowania i utrzymania obiektów szkoleniowych,
e) wykonywanie zbiorczych zestawień kosztów utrzymania infrastruktury szkoleniowej,
f) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury szkoleniowej wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub inne podmioty,
g) opiniowanie zgłaszanych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, zmian sposobu użytkowania obiektów infrastruktury szkoleniowej,
h) prowadzenie analizy oraz opiniowanie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacjami dla obiektów infrastruktury szkoleniowej;
2) w zakresie infrastruktury specjalnej:
a) prowadzenie ewidencji obiektów specjalnych oraz jej bieżąca aktualizacja, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) udział w odbiorach końcowych oraz w przekazywaniu w administrowanie nowych obiektów specjalnych,
c) opiniowanie wniosków o wstrzymanie lub wyłączenie z użytkowania obiektów specjalnych,
d) merytoryczny nadzór nad administratorami i użytkownikami w zakresie zapewnienia właściwego użytkowania i utrzymania obiektów specjalnych,
e) wykonywanie zbiorczych zestawień kosztów utrzymania obiektów specjalnych,
f) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury specjalnej wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub inne podmioty,
g) opiniowanie, zgłaszanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, zmian sposobu użytkowania obiektów specjalnych,
h) prowadzenie analizy oraz opiniowanie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacjami dla obiektów infrastruktury specjalnej;
3) w zakresie infrastruktury komunikacyjnej:
a) prowadzenie ewidencji obiektów infrastruktury komunikacyjnej oraz jej bieżąca aktualizacja, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) udział w odbiorach końcowych oraz w przekazywaniu w administrowanie nowych obiektów infrastruktury komunikacyjnej,
c) opiniowanie wniosków o zmianę kategorii, zawieszenie eksploatacji, likwidacji, częściowej likwidacji, rozbudowy, budowy nowych oraz przekazanie poza resort wojskowych bocznic kolejowych (wbk),
d) merytoryczny nadzór nad administratorami i użytkownikami w zakresie zapewnienia właściwego użytkowania i utrzymania obiektów infrastruktury komunikacyjnej,
e) wykonywanie zbiorczych zestawień kosztów utrzymania infrastruktury komunikacyjnej oraz sprawozdań z gospodarowania wojskowymi bocznicami kolejowymi,
f) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury komunikacyjnej wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub inne podmioty,
g) nadzór merytoryczny nad realizacją konserwacji, napraw, remontów, przeglądów bieżących i diagnostyki wbk,
h) prowadzenie analizy oraz opiniowanie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacjami wbk,
i) zgłaszanie potrzeb do Szefa Wydziału Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk na wykonanie nowych planów sytuacyjnych oraz schematycznych wbk oraz ich aktualizacji,
j) organizowanie, raz w roku, wspólnie z Wojskowymi Komendami Transportu szkoleń z zasad eksploatacji, utrzymania i gospodarki z osobami odpowiedzialnymi za powyższą problematykę,
k) udział w kontrolach realizowanych przez WKTr oraz przez Urząd Transportu Kolejowego;
4) w zakresie infrastruktury lotniskowej:
a) prowadzenie i aktualizacja zestawień obiektów infrastruktury lotniskowej, w tym lotnisk, lądowisk, drogowych odcinków lotniskowych (DOL) i innych miejsc do startów i lądowań (IMLS),
b) sprawowanie nadzoru nad użytkownikami w zakresie przystosowania obiektów infrastruktury lotniskowej do obowiązujących przepisów państwowych i resortowych,
c) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury lotniskowej, w tym: DOL i IMSL, wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub zarządzających przedmiotowymi terenami,
d) ocena zagospodarowania i ustanowienia powierzchni ograniczających lotnisk oraz obszarów ograniczonego użytkowania dla lotnisk wojskowych, z uwzględnieniem zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
5) w zakresie zagospodarowania przestrzennego wojskowych terenów zamkniętych:
a) realizacja zadań związanych z procesem kształtowania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych terenów zamkniętych służących celom obronności państwa,
b) współpraca z WSzW i BIS DI MON w zakresie opiniowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
c) dokonywanie przeglądów wojskowych terenów zamkniętych pod względem sposobu zagospodarowania przestrzennego,
d) analiza planów sytuacyjnych wojskowych terenów zamkniętych w odniesieniu do wydawanych decyzji administracyjnych,
e) opracowywanie raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego wojskowych terenów zamkniętych,
f) doradztwo w zakresie architektoniczno-budowlanym oraz urbanistycznym dotyczącym wojskowych terenów zamkniętych,
g) udział w procesie ustanawiania stref ochronnych obiektów lub kompleksów wojskowych,
h) konsultacje w zakresie rozmieszczenia inwestycji w zakresie usytuowania względem innych obiektów i ich stref ochronnych (obszarów ograniczonego użytkowania) w granicach kompleksów wojskowych,
i) prowadzenie ewidencji ustalonych stref ochronnych obiektów i kompleksów wojskowych,
j) monitorowanie nanoszenia ustalonych stref ochronnych obiektów wojskowych na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej danego terenu zamkniętego;
6) w zakresie przestrzegania bezpiecznego użytkowania oraz eksploatacji i utrzymania składów i magazynów środków bojowych oraz stałych miejsc do niszczenia materiałów wybuchowych i niebezpiecznych:
a) sprawowania nadzoru i systematyczne monitorowanie projektowanych oraz istniejących składów i magazynów środków bojowych (KMMW) pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasad bezpiecznego składowania,
b) analiza możliwości wyznaczania i eksploatacji Stałych Miejsc Niszczenia materiałów wybuchowych i niebezpiecznych położonych na terenach zamkniętych;
7) samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje na zajmowanym stanowisku służbowym;
8) wykonywanie innych zadań związanych z pełnioną funkcją, w tym zleconych przez przełożonego oraz wynikających z obowiązujących przepisów.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie - ogólny staż pracy min. 6 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy); - znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postepowania administracyjnego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - doświadczenie w obszarze pracy na stanowisku; - umiejętność delegowania zadań, obowiązków i uprawnień oraz koordynowania i kontrolowania pracy podwładnych; - umiejętność samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów oraz publicznego przedstawiania informacji z obszaru realizowanych zadań; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność stosowania prawa w praktyce; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe na kierunku: architektura, gospodarka przestrzenna, urbanistyka, administracja, prawo w budownictwie - (ogólny staż pracy min. 4 lata); - doświadczenie zawodowe w obszarze kompetencji kierownika; - doświadczenie na stanowisku związanym z zarzadzaniem zasobami ludzkimi; - poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub gotowość do podjęcia się procedurze postepowania sprawdzającego prowadzącego do uzyskania ww. dokumentu; - efektywna komunikacja; - odporność ma stres, dokładność, terminowość, szybkie podejmowanie decyzji.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.400,00 zł. + 29% premii regulaminowej + dodatek funkcyjny 50% (od kwot
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
Pracodawcy z miasta Bydgoszcz
-
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy
-
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH JAGO JAN GOGOLEWSKI
-
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o. o.
-
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Bydgoszczy
-
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ASBOL - IMPORT-EKSPORT ADAM WEŁNA
-
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
-
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
-
Regionalne Centrum Informatyki Bydgoszcz
-
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
-
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
-
Flame Employment
-
ALISTAR OLEKSANDR AKATOV SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
Zespół Żłobków Miejskich
-
MST PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
DIRAK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Hilpress Polska Sp. z o.o.
-
Fort Polska Sp. z o.o.
-
Insur Invest Sp. z o.o.
-
KMT MEAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
INTO Sp. z o.o.
-
Socha Signage Sp. z o.o. Sp. k.
-
Usługi SAL Ludmiła Skorupa
-
REMSOD SP Z O O
-
EKORYNIEC S.C. MARZENA DARIUSZ RYNIEC