Lake Hill Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Lake Hill sp. z o.o. opinie i informacje

"Lake Hill Resort & SPA" to synonym nowoczesnego odpoczynku i ekskluzywnego wypoczynku w sercu Karkonoszy. Nasz czterogwiazdkowy hotel, zlokalizowany w Sosnówce, od momentu rejestracji w 2016 roku, zyskał pozycję lidera w branży hotelarskiej i SPA. Oferujemy szeroki wachlarz usług, w tym komfortowe zakwaterowanie, nowoczesne SPA, baseny wewnętrzne oraz restaurację, zapewniając naszym gościom wyjątkowe doświadczenia.

Jesteśmy dumni z otrzymania Nagrody Property Design Awards 2020 za najlepszy design i wnętrze oraz tytułu Najlepszy Resort SPA - Perfect SPA Resort, co potwierdza nasz status w branży i zobowiązuje nas do utrzymania najwyższych standardów. Dodatkowo, uhonorowani zostaliśmy nagrodą Premiera MP Power Awards 2019, co stanowi dowód uznania dla naszej ciężkiej pracy i zaangażowania w tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla naszych gości.

Nasz obiekt wyróżnia się nie tylko nowoczesnym podejściem do wypoczynku, ale również wyjątkową lokalizacją, która umożliwia kontakt z przyrodą i spokojem górskich krajobrazów. Dodatkowym atutem jest możliwość organizacji spotkań biznesowych w inspirującym otoczeniu, co czyni nas idealnym miejscem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Jako część spółki komandytowej, z komplementariuszem w postaci LAKE HILL HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, zapewniamy stabilność i solidność działania, co jest fundamentem zaufania naszych klientów. Zapraszamy do Lake Hill Resort & SPA, gdzie malownicze góry Karkonoszy stanowią tło dla niezapomnianego wypoczynku i regeneracji.

Opinie pracowników o firmie Lake Hill sp. z o.o. (0)

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Ktoś musi być pierwszy

Jesteś lub byłeś pracownikiem Lake Hill sp. z o.o.? Podziel się swoją opinią i doświadczeniami z innymi.

Opinie o firmie Lake Hill sp. z o.o. (5)

4.3

Na podstawie 3048 ocen z Google.

Karolina O

Karolina O

Jeśli ktoś szuka wygodnego hotelu w zacisznym miejscu z urokliwym widokiem, to jest to dobra propozycja. Pokoje są czyste, przestronne (u nas opcja salon plus sypialnia), to czego mi brakowało to zamykanej szafy. W sypialni w zasadzie stało tylko łóżko, a pozostała przestrzeń niewykorzystana. Śniadania w porządku, bywałam w hotelach z większym wyborem, ale i tu nie ma co narzekać. Basen ok, chociaż dla dzieci mały brodzik i więcej atrakcji nie ma. To co wyróżnia hotel to naprawdę piękne widoki na zalew i Karkonosze. Cena samego hotelu - no cóż, zależy od weekendu. O ile na weekend przed majówką cena była "znośna" tak kilka dni później 3 krotna przebitka - tu już bym się nie zdecydowała. Ale obłożenie hotelu spore, stąd pewnie taka decyzja. Przy większym obłożeniu hotelu może być problem z miejscami parkingowymi - dość wąskie miejsca przez co sporo gości parkuje najeżdżając na kolejne i w ten sposób "ubywa" miejsc. Obsługa bardzo miła - tu nie mam się do czego przyczepić. Ze swojej strony bardzo dziękujemy za gościnę.

Dodano: tydzień temu

Klaudia Jabłońska

Klaudia Jabłońska

Oceniam hotel na 4,5 gwiazdki. Z plusów na pewno piękne pokoje wyposażone we wszystko, co potrzebne. Dobrze wybrać pokój z widokiem na zalew, ponieważ te z widokiem na parking są tuż obok niego i drogi, dlatego ciężko tam o prywatność. Śniadania bardzo dobre, duży wybór. Strefa wellness urokliwa, z pięknym widokiem na góry i wodę, jednak przy dużej ilości gości jest ścisk i wyczekiwanie na wolne miejsce w jacuzzi. Pierwszy kontakt z obsługą w recepcji trochę mnie zniechęcił do tego miejsca, natomiast pozostała załoga bardzo miła i profesjonalna. Ceny w restauracji i barze dość wysokie, jednak wszystko bardzo smaczne i jakościowe na duży plus. Parking ma bardzo wąskie miejsca i gdy gości jest dużo, znalezienie miejsca jest ogromnie ciężkie.

Dodano: w ostatnim tygodniu

Maciej Tuszyński

Maciej Tuszyński

Dużo plusów, kilka minusów - jednak nie żeby się czepiać na siłę a wskazać punkty do korekty. Lokalizacja dla zmotoryzowanych jeśli chcą zwiedzać pobliskie miejscowości - do Karpacza 10 km. Na plus - cisza i spokój więc jak ktoś szuka miejsca bez zgiełku i masy turystów to polecam. Pokój bardzo duży z widokiem na zbiornik wodny- 2 piętro. Na minus - nie działała lodówka - mimo, że była podłączona, nie działał sejf mimo, że podłączony:-). Wyposażenie pokoju OK jednak fotel bardzo stylowy nie nadaje się do odpoczynku, siedzenia. Jak są dwie osoby w pokoju i jedna korzysta w pełni z sofy to druga musi siedzieć przy stole bo na fotelu nie da rady wysiedzieć 5 minut. Strefa basenowa bardzo fajna jednak za mała jak na tak duży hotel - bywały momenty, że naprawdę było jak na Marszałkowskiej. Strefa fitness - OKAY - wystarczająca aby się zmęczyć. Strefa Kids - OKAY - ale brak kredek, bloków, kolorowanek dla maluchów - nie jest to duży pieniądz a z pewnością da wiele radości dzieciom. Obsługa - na 4, dlaczego - bowiem jak wszędzie gdzie pracują ludzie są osoby mega uprzejme i gotowe do pomocy jak i takie które mają "zły humor"? Na szczęście w przewadze były osoby uprzejme i pomocne. Wyżywienie - bardzo dobre i urozmaicone - może dlatego, że byłem na pobycie Wielkanocnym i trochę się to mija z niektórymi opiniami już zamieszczonymi wcześniej lub Kierownictwo Hotelu czyta opinie G i wprowadza zmiany - nie wiem. Wybór jedzenia był ogromny, potrawy smaczne. Ryby (sandacz, karmazyn, dorsz, węgorz), owoce morza, kaczka, mięsa, potrawy dla jaroszy itp, itd. nie sposób wszystkie wymienić. Ceny za napoje w barach i restauracji poza posiłkami trochę odjechane. 40 PLN za 2 kawy, 15 PLN za 0,25 coli, 45 za drinka... no grubo na serio. Uważam, że cena samego pobytu w hotelu jest wysoka i warto byłoby pomyśleć o korekcie. Jeśli ktoś jest z dziećmi warto aby przy rezerwacji wyraźnie dać info, że pokój ma być z dala od baru przy recepcji. Tu mieliśmy nad barem jeden pokój z dwójką małych dzieci i była masakra do 1:30 w nocy. Na szczęście następnego dnia po zwróceniu uwagi został nam zaproponowany pokój w II części budynku z dala od nocnych hałasów - tu podziękowania bo faktycznie temat został załatwiony przez Obsługę Hotelu błyskawicznie. To tyle:-). Pozdrawiam i mam nadzieję, że informacje powyżej bedą przydatne.

Dodano: miesiąc temu

Sylwia Stachniczek

Sylwia Stachniczek

Recepcja ma najlepszych ludzi w swoim fachu. Pani Nikola z restauracji kelnerka na medal. Czystość na 5 z plusem. Lokalizacja jest genialna. Piękne widoki z okna. Śniadania przygotowane z bardzo dużą starannością. Wszystko jest przepyszne. Sauna zewnętrzna naprawdę robi wrażenie. Świetny basen i jacuzzi na zewnątrz.

Dodano: 2 tygodnie temu

Patryk Przybyła

Patryk Przybyła

Od samego wejścia problem z pokojem. Otrzymaliśmy pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami, mimo zakupionej opcji comfort. Przy recepcji usłyszeliśmy, że musimy dopłacić sobie 600 złotych za pokój z podwójnym łóżkiem. Dopiero po drugim dniu, gdy moja partnerka wpadła między łóżka, otrzymaliśmy pokój (bez dopłaty) z podwójnym łóżkiem - więc jednak się dało zorganizować pokój bez dopłaty. Tym bardziej, że pokój, który otrzymaliśmy był w takim samym standardzie, jak poprzedni. Poduszki w pokojach są dramatyczne, dawno tak źle nie spaliśmy. Za pieniądze, które zostawia się w hotelu, powinniście zainwestować w lepsze poduszki, które nie są jakimś astronomicznym wydatkiem. Obiadokolacja to jest jakaś kpina. Koszt to 130 złotych od osoby, a czułem się jak w tanim barze mlecznym. Jeśli chodzi o kuchnie w samej restauracji, to jest jeszcze gorzej. Bardzo mały wybór i ceny z kosmosu. Zdecydowaliśmy się na kotleta schabowego, z którego jedynie wyciekał tłuszcz i do tego mizeria - pokrojony ogórek polany łyżką śmietany bez nawet szczypty przypraw. Co do SPA, nie mamy żadnych zastrzeżeń - czysto, schludnie i przyjemnie. Na pewno kolejnym minusem tego miejsca jest to, że praktycznie od godziny 22:00 nie ma nic ciekawego do robienia. Brak atrakcji dla dorosłych, bar, który zamyka się o 24:00, a od 23:00 jest praktycznie pusty, bo wyłączają muzykę, chowają ciasta i człowiek czuje się “wypraszany”. Biorąc pod uwagę miejsce, w którym znajduje się hotel, należy zapewnić gościom troszeczkę więcej rozrywki, aby mogli robić to, na co nie mają czasu na co dzień. A jeśli ma to tak zostać, zmieńcie nazwę z hotelu na sanatorium - w którym i tak myślę, że jest więcej rozrywki. Prosiłbym również o zwrócenie uwagi na naukę języka polskiego przez niektórych kelnerów, bo jest to jakiś żart i absurd. O wizycie w waszej “włoskiej restauracji” nie będę się nawet zbytnio rozpisywał - smród oleju na samym wejściu, okropne jedzenie (sos z puszki) i woda za 35 złotych to jeden wielki żart. Byliśmy rok temu i zdecydowanie odczucia były zupełnie inne - poziom totalnie spadł o kilka gwiazdek.

Dodano: 2 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 13.05.2024

Lake Hill Sp. z o.o. w opinii klientów i współpracowników

Klienci Lake Hill Sp. z o.o. doceniają przede wszystkim wysoki standard obsługi i przyjazność personelu, co może być sygnałem dla kandydatów do pracy o pozytywnej atmosferze i kulturze organizacyjnej panującej w firmie. Rodzinna atmosfera oraz komfortowe i czyste pokoje są chwalone przez gości, co może sugerować, że firma dba o warunki pracy swoich pracowników. Urozmaicone i smaczne jedzenie oferowane przez hotel świadczy o trosce o dobre samopoczucie klientów, co dla potencjalnych pracowników może oznaczać możliwość dołączenia do zespołu, który stawia na jakość i dbałość o szczegóły.

Pojawiające się sugestie, takie jak wprowadzenie zmian w godzinach serwowania posiłków czy rozwinięcie oferty animacji dla dzieci, są postrzegane jako obszary do poprawy, które mogą otwierać nowe możliwości rozwoju i innowacji w pracy. Entuzjastyczne relacje odzwierciedlają piękną, malowniczą lokalizację hotelu i jego otoczenie, co może być dodatkowym atutem pracy w przyjaznym, relaksującym środowisku.

Choć niektóre z opinii wskazują na aspekty do poprawy, takie jak różnice w standardzie pomiędzy pokojami, jest to szansa dla przyszłych pracowników, aby mieć wpływ na rozwój i dalsze doskonalenie usług hotelu. Ogólnie pozytywne odczucia klientów oraz ich chęć powrotu świadczą o solidnym wizerunku firmy na rynku, co jest atrakcyjnym sygnałem dla kandydatów poszukujących stabilnego zatrudnienia.

Opinie Lake Hill Sp. z o.o. - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w internecie, Lake Hill jest postrzegane jako miejsce pracy, które ma swoje mocne strony i oferuje różne możliwości dla pracowników na różnych etapach kariery zawodowej.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy cenią sobie możliwość pracy w zespole, który jest zróżnicowany pod względem stanowisk i specjalizacji, co może sprzyjać wymianie doświadczeń i wzajemnej nauce.
  • Istnieje możliwość zakwaterowania pracownika, co jest dogodne dla osób spoza miejscowości oraz może być postrzegane jako dodatkowy benefit.
  • Dobre doświadczenia gości hotelowych z obsługą, co świadczy o wysokim standardzie usług i może świadczyć o pozytywnej atmosferze w pracy.
  • Ogólna pozytywna opinia na temat tworzenia się dużego obiektu zatrudniającego wielu pracowników, co wskazuje na stabilne miejsce pracy i możliwość zatrudnienia dla osób z lokalnej społeczności.
Lake Hill - podsumowanie opinii

Lake Hill to firma, która w opinii pracowników oraz gości wyróżnia się na tle innych za sprawą profesjonalnej obsługi i zespołu. Stanowi stabilne miejsce pracy dla osób na różnych poziomach kariery, z potencjałem dla rozwoju i zdobycia doświadczenia w branży hotelarskiej. Opracowanie negatywnych aspektów, takich jak komunikacja i kultura organizacyjna, może przynieść długoterminowe korzyści zarówno pracownikom, jak i samemu przedsiębiorstwu.

Opinie w sekcji górnej zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem. Wybrane opinie pochodzą z social mediów (np. firmowy profil Google). Inne treści (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Lake Hill sp. z o.o.) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę zarządzać profilem").
Data aktualizacji: 04.04.2024