BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

BioMerieux SSC Europe sp. z o.o. praca

Jesteśmy bioMérieux SSC Europe, dumnym liderem w dziedzinie diagnostyki in vitro, który od ponad sześciu dekad zmienia oblicze branży farmaceutycznej i biotechnologicznej. Nasza historia zaczęła się w 2011 roku, kiedy to nasza organizacja SSC została wprowadzona do struktur bioMérieux, a dziś zatrudniamy 13 000 wykwalifikowanych pracowników na całym świecie.


Nasza misja koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które wspierają zdrowie publiczne i przyczyniają się do postępu w medycynie. Jesteśmy zaangażowani społecznie i działamy z wizją, która wykracza poza granice – dosłownie i w przenośni. Nasze korzenie i duch pionierski są fundamentem, na którym budujemy naszą przyszłość.

W ofercie mamy szeroki wachlarz produktów i usług, które obejmują diagnostykę kliniczną, mikrobiologię przemysłową oraz rozwiązania dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego, weterynaryjnego i kosmetycznego. Jesteśmy dumni z naszego najnowszego systemu identyfikacji z technologią spektrometrii mas VITEK® MS PRIME MALDI-TOF, który jest dowodem naszego nieustannego dążenia do doskonałości i innowacji.

Nasza międzynarodowa obecność obejmuje 43 kraje, a nasze działania rozciągają się na ponad 160 krajów. To globalne zaangażowanie pozwala nam na dostarczanie produktów i usług najwyższej jakości, co potwierdza zezwolenie FDA 510(k) na nasz nowy system identyfikacji.

Jesteśmy firmą, która stawia na ludzi. Nasza kultura pracy opiera się na współpracy, wsparciu i wzajemnym zaufaniu, co potwierdza 90% naszych pracowników. Jesteśmy także dumni z tego, że 58% stanowisk menedżerskich jest zajmowanych przez kobiety, co świadczy o naszym zaangażowaniu w równość i różnorodność. Ponadto, oferujemy naszemu zespołowi dostęp do 2 138 szkoleń, które pozwalają na ciągły rozwój osobisty i zawodowy.

W bioMérieux SSC Europe wierzymy, że nasza praca ma realny wpływ na świat i zdrowie ludzkie. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze rozwiązania były jeszcze lepsze, a nasza firma jeszcze bardziej innowacyjna. Zapraszamy Cię, abyś dołączył do naszej misji i razem z nami kształtował przyszłość diagnostyki medycznej.

BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja hr / kadry

Oferty pracy BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

Mapa BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • GL&R Junior Accountant

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • GL&R Junior Accountant


      Your responsibilities

      • Support for bioMerieux companies in bookkeeping and reporting in accordance with IFRS
      • Processing and accounting of accounting events
      • Fixed assets management: activation, modification, depreciation
      • Reconciliation and analysis of general ledger and subsidiary ledger accounts (liabilities, receivables, fixed assets, sales)
      • Reconciliation of transactions between group companies (Intercompany)
      • Reporting financial data (P&L, Balance Sheet, Cash) in accordance with the Group's guidelines
      • Cooperation and maintaining good relations with the client
      • Preparation of ad-hoc reports, update of instructions, procedures
      • Participation in financial projects

      Our requirements

      • Minimum 2 years of experience in a similar position
      • Specialized education (finance and accounting)
      • Very good command of English
      • Knowledge of the SAP system
      • Resistance to stress
      • Result orientation, accuracy and analytical skills
      • Ability to work in a team

      What we offer

      • Employment contract for an indefinite period
      • Possibility of hybrid work
      • Benefit package (medical services, Multisport Card, Worksmile cafeteria system, Company Social Benefit Fund, fruit in the office and co-financing of the City Card)
      • Good atmosphere and cooperation in teams
      • Annual bonus and possibility of professional development (substantive training and clearly defined promotion path)
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Aplikuj

  • GL&R Accounant

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • GL&R Accounant


      Your responsibilities

      • Support for bioMerieux companies in bookkeeping and reporting in accordance with IFRS
      • Processing and accounting of accounting events
      • Fixed assets management: activation, modification, depreciation
      • Reconciliation and analysis of general ledger and subsidiary ledger accounts (liabilities, receivables, fixed assets, sales)
      • Reconciliation of transactions between group companies (Intercompany)
      • Reporting financial data (P&L, Balance Sheet, Cash) in accordance with the Group's guidelines
      • Cooperation and maintaining good relations with the client
      • Preparation of ad-hoc reports, update of instructions, procedures
      • Participation in financial projects

      Our requirements

      • Minimum 2 years of experience in a similar position
      • Very good command of English
      • Specialized education (finance and accounting)
      • Knowledge of the SAP system
      • Result orientation, accuracy, analytical skills
      • Ability to work in a team

      What we offer

      • Employment contract for replacement (at least 1,5 year)
      • Possibility of remote work
      • Benefit package (including medical services; Worksmile cafeteria system,
      • including Multisport Card; Company Social Benefit Fund, fruit in the office, co-financing of the City Card)
      • Good atmosphere and cooperation in teams, chilloutroom with a terrace, board games, X-box, booksharing
      • Possibility of professional development (substantive training, clearly defined promotion path), annual bonus
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Aplikuj

  • Field Application Specialist

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przeprowadzanie szkoleń dla klientów oraz dla pracowników firmy z zakresu oferty i obsługi analizatorów do diagnostyki mikrobiologicznej, immunoserologicznej i molekularnej,
      • Zapewnienie klientom ciągłego wsparcia merytorycznego,
      • Obsługa reklamacji technicznych zgodnie z lokalnymi i globalnymi wymaganiami,
      • Wizytowanie klientów i utrzymywanie stałych relacji,
      • Udział w konferencjach i sympozjach naukowych
      • Wsparcie procesu marketingu i sprzedaży
      • Promowanie produktów i usług,
      • Walidacja tłumaczeń na język polski dokumentacji produktów,
      • Raportowanie aktywności w CRM

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe - biotechnologia, biologia, diagnostyka laboratoryjna, medycyna, farmacja
      • Doświadczenie w pracy w laboratorium diagnostycznym lub na podobnym stanowisku w branży wyrobów medycznych
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • Dyspozycyjność - praca w terenie do 70% czasu
      • Samodzielność i kreatywność w działaniu, umiejętności organizacyjne
      • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
      • Sumienność, systematyczność

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Pakiet szkoleń w kraju i zagranicą
      • Narzędzia pracy: laptop, samochód, telefon (również do użytku prywatnego)
      • Pakiet benefitów (usługi medyczne, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie)

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • komputer do użytku prywatnego
      • preferencyjne pożyczki
      • firmowa biblioteka
      • kawa / herbata
      • napoje
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • dofinansowanie dojazdów do pracy
      • inicjatywy dobroczynne

      Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a powyższym stanowiskiem prześlij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych klikając w APLIKUJ

      Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

      bioMerieux

      bioMérieux, światowy lider diagnostyki in vitro, działa już od 50 lat i oferuje rozwiązania diagnostyczne (aparaty, odczynniki), które pozwalają określić źródło choroby lub zakażenia przyczyniając się w ten sposób do polepszenia stanu zdrowia pacjentów oraz zwiększenia bezpieczeństwa konsumentów.

      Zapraszamy do obejrzenia filmu o działalności bioMerieux na świecie:


      Jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do zespołu bioMerieux Polska, odpowiada Ci zakres przedstawionych zadań a jednocześnie spełniasz nasze oczekiwania to być może to właśnie Ciebie szukamy!

      Field Application Specialist








      Aplikuj

  • Field Service Engineer

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wsparcie klienta w zakresie pomocy technicznej oraz obsługi urządzeń
      • Rejestracja zgłoszeń klientów oraz raportowanie aktywności w CRM
      • Wykonywanie napraw, instalacji i deinstalacji urządzeń u klientów
      • Przeprowadzanie okresowych przeglądów urządzeń oraz aktualizacje oprogramowania zgodnie z harmonogramem
      • Wsparcie w zakresie połączeń IT, integracji z laboratoryjnymi systemami informatycznymi
      • Współpraca z globalnym działem wsparcia technicznego, wymiana niezbędnych informacji
      • Współpraca z innymi działami oraz z serwisem zewnętrznym

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie techniczne wyższe lub średnie
      • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i organizacji, z silną orientacją na jakość obsługi klienta
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych z zakresu mechaniki precyzyjnej i elektroniki
      • Znajomość zagadnień IT (systemy Windows, konfiguracja sieci i użytkowników, TCP/IP, domeny lokalne, konfiguracja zabezpieczeń)
      • Gotowość do podróży służbowych (2-3 dni tygodniowo)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (niezbędna do pracy w międzynarodowym zespole swobodna komunikacja w j. angielskim w mowie i piśmie, swobodne posługiwanie się dokumentacją),
      • Prawo jazdy kat. B
      • Doświadczenie zawodowe w dziedzinie serwisowania urządzeń medycznych lub innych urządzeń wymagających wiedzy z zakresu mechaniki precyzyjnej i elektroniki będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenie w technicznej obsłudze lub instalacji szpitalnych i /lub laboratoryjnych systemów informatycznych (LIS, HIS) będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem
      • Posiadanie uprawnień SEP do 1 kV (potwierdzone świadectwem kwalifikacji) – oferujemy pomoc w uzyskaniu uprawnień

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Pakiet szkoleń w kraju i zagranicą
      • Narzędzia pracy: laptop, samochód, telefon (również do użytku prywatnego)
      • Pakiet benefitów (usługi medyczne, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie)

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • komputer do użytku prywatnego
      • preferencyjne pożyczki
      • firmowa biblioteka
      • kawa / herbata
      • napoje
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • dofinansowanie dojazdów do pracy
      • inicjatywy dobroczynne

      Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a powyższym stanowiskiem prześlij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych klikając w APLIKUJ

      Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

      bioMerieux

      bioMérieux, światowy lider diagnostyki in vitro, działa już od 50 lat i oferuje rozwiązania diagnostyczne (aparaty, odczynniki), które pozwalają określić źródło choroby lub zakażenia przyczyniając się w ten sposób do polepszenia stanu zdrowia pacjentów oraz zwiększenia bezpieczeństwa konsumentów.

      Zapraszamy do obejrzenia filmu o działalności bioMerieux na świecie:


      Jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do zespołu bioMerieux Polska, odpowiada Ci zakres przedstawionych zadań a jednocześnie spełniasz nasze oczekiwania to być może to właśnie Ciebie szukamy!

      Field Service Engineer








      Aplikuj

  • Field Service Engineer

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wsparcie klienta w zakresie pomocy technicznej oraz obsługi urządzeń
      • Rejestracja zgłoszeń klientów oraz raportowanie aktywności w CRM
      • Wykonywanie napraw, instalacji i deinstalacji urządzeń u klientów
      • Przeprowadzanie okresowych przeglądów urządzeń oraz aktualizacje oprogramowania zgodnie z harmonogramem
      • Wsparcie w zakresie połączeń IT, integracji z laboratoryjnymi systemami informatycznymi
      • Współpraca z globalnym działem wsparcia technicznego, wymiana niezbędnych informacji
      • Współpraca z innymi działami oraz z serwisem zewnętrznym

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie techniczne wyższe lub średnie
      • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i organizacji, z silną orientacją na jakość obsługi klienta
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych z zakresu mechaniki precyzyjnej i elektroniki
      • Znajomość zagadnień IT (systemy Windows, konfiguracja sieci i użytkowników, TCP/IP, domeny lokalne, konfiguracja zabezpieczeń)
      • Gotowość do podróży służbowych (2-3 dni tygodniowo)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (niezbędna do pracy w międzynarodowym zespole swobodna komunikacja w j. angielskim w mowie i piśmie, swobodne posługiwanie się dokumentacją),
      • Prawo jazdy kat. B
      • Doświadczenie zawodowe w dziedzinie serwisowania urządzeń medycznych lub innych urządzeń wymagających wiedzy z zakresu mechaniki precyzyjnej i elektroniki będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenie w technicznej obsłudze lub instalacji szpitalnych i /lub laboratoryjnych systemów informatycznych (LIS, HIS) będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem
      • Posiadanie uprawnień SEP do 1 kV (potwierdzone świadectwem kwalifikacji) – oferujemy pomoc w uzyskaniu uprawnień

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Pakiet szkoleń w kraju i zagranicą
      • Narzędzia pracy: laptop, samochód, telefon (również do użytku prywatnego)
      • Pakiet benefitów (usługi medyczne, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie)

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • komputer do użytku prywatnego
      • preferencyjne pożyczki
      • firmowa biblioteka
      • kawa / herbata
      • napoje
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • dofinansowanie dojazdów do pracy
      • inicjatywy dobroczynne

      Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a powyższym stanowiskiem prześlij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych klikając w APLIKUJ

      Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

      bioMerieux

      bioMérieux, światowy lider diagnostyki in vitro, działa już od 50 lat i oferuje rozwiązania diagnostyczne (aparaty, odczynniki), które pozwalają określić źródło choroby lub zakażenia przyczyniając się w ten sposób do polepszenia stanu zdrowia pacjentów oraz zwiększenia bezpieczeństwa konsumentów.

      Zapraszamy do obejrzenia filmu o działalności bioMerieux na świecie:


      Jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do zespołu bioMerieux Polska, odpowiada Ci zakres przedstawionych zadań a jednocześnie spełniasz nasze oczekiwania to być może to właśnie Ciebie szukamy!

      Field Service Engineer








      Aplikuj

  • Field Application Specialist

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przeprowadzanie szkoleń dla klientów oraz dla pracowników firmy z zakresu oferty i obsługi analizatorów do diagnostyki mikrobiologicznej, immunoserologicznej i molekularnej,
      • Zapewnienie klientom ciągłego wsparcia merytorycznego,
      • Obsługa reklamacji technicznych zgodnie z lokalnymi i globalnymi wymaganiami,
      • Wizytowanie klientów i utrzymywanie stałych relacji,
      • Udział w konferencjach i sympozjach naukowych
      • Wsparcie procesu marketingu i sprzedaży
      • Promowanie produktów i usług,
      • Walidacja tłumaczeń na język polski dokumentacji produktów,
      • Raportowanie aktywności w CRM

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe - biotechnologia, biologia, diagnostyka laboratoryjna, medycyna, farmacja
      • Doświadczenie w pracy w laboratorium diagnostycznym lub na podobnym stanowisku w branży wyrobów medycznych
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
      • Dyspozycyjność - praca w terenie do 70% czasu
      • Samodzielność i kreatywność w działaniu, umiejętności organizacyjne
      • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
      • Sumienność, systematyczność

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Pakiet szkoleń w kraju i zagranicą
      • Narzędzia pracy: laptop, samochód, telefon (również do użytku prywatnego)
      • Pakiet benefitów (usługi medyczne, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie)

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • komputer do użytku prywatnego
      • preferencyjne pożyczki
      • firmowa biblioteka
      • kawa / herbata
      • napoje
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • dofinansowanie dojazdów do pracy
      • inicjatywy dobroczynne

      Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a powyższym stanowiskiem prześlij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych klikając w APLIKUJ

      Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

      bioMerieux

      bioMérieux, światowy lider diagnostyki in vitro, działa już od 50 lat i oferuje rozwiązania diagnostyczne (aparaty, odczynniki), które pozwalają określić źródło choroby lub zakażenia przyczyniając się w ten sposób do polepszenia stanu zdrowia pacjentów oraz zwiększenia bezpieczeństwa konsumentów.

      Zapraszamy do obejrzenia filmu o działalności bioMerieux na świecie:


      Jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do zespołu bioMerieux Polska, odpowiada Ci zakres przedstawionych zadań a jednocześnie spełniasz nasze oczekiwania to być może to właśnie Ciebie szukamy!

      Field Application Specialist








      Aplikuj

  • Field Service Engineer

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wsparcie klienta w zakresie pomocy technicznej oraz obsługi urządzeń
      • Rejestracja zgłoszeń klientów oraz raportowanie aktywności w CRM
      • Wykonywanie napraw, instalacji i deinstalacji urządzeń u klientów
      • Przeprowadzanie okresowych przeglądów urządzeń oraz aktualizacje oprogramowania zgodnie z harmonogramem
      • Wsparcie w zakresie połączeń IT, integracji z laboratoryjnymi systemami informatycznymi
      • Współpraca z globalnym działem wsparcia technicznego, wymiana niezbędnych informacji
      • Współpraca z innymi działami oraz z serwisem zewnętrznym

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie techniczne wyższe lub średnie
      • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i organizacji, z silną orientacją na jakość obsługi klienta
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych z zakresu mechaniki precyzyjnej i elektroniki
      • Znajomość zagadnień IT (systemy Windows, konfiguracja sieci i użytkowników, TCP/IP, domeny lokalne, konfiguracja zabezpieczeń)
      • Gotowość do podróży służbowych (2-3 dni tygodniowo)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (niezbędna do pracy w międzynarodowym zespole swobodna komunikacja w j. angielskim w mowie i piśmie, swobodne posługiwanie się dokumentacją),
      • Prawo jazdy kat. B
      • Doświadczenie zawodowe w dziedzinie serwisowania urządzeń medycznych lub innych urządzeń wymagających wiedzy z zakresu mechaniki precyzyjnej i elektroniki będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenie w technicznej obsłudze lub instalacji szpitalnych i /lub laboratoryjnych systemów informatycznych (LIS, HIS) będzie dodatkowym atutem
      • Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem
      • Posiadanie uprawnień SEP do 1 kV (potwierdzone świadectwem kwalifikacji) – oferujemy pomoc w uzyskaniu uprawnień

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Pakiet szkoleń w kraju i zagranicą
      • Narzędzia pracy: laptop, samochód, telefon (również do użytku prywatnego)
      • Pakiet benefitów (usługi medyczne, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie)

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • komputer do użytku prywatnego
      • preferencyjne pożyczki
      • firmowa biblioteka
      • kawa / herbata
      • napoje
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • dofinansowanie dojazdów do pracy
      • inicjatywy dobroczynne

      Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a powyższym stanowiskiem prześlij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych klikając w APLIKUJ

      Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

      bioMerieux

      bioMérieux, światowy lider diagnostyki in vitro, działa już od 50 lat i oferuje rozwiązania diagnostyczne (aparaty, odczynniki), które pozwalają określić źródło choroby lub zakażenia przyczyniając się w ten sposób do polepszenia stanu zdrowia pacjentów oraz zwiększenia bezpieczeństwa konsumentów.

      Zapraszamy do obejrzenia filmu o działalności bioMerieux na świecie:


      Jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do zespołu bioMerieux Polska, odpowiada Ci zakres przedstawionych zadań a jednocześnie spełniasz nasze oczekiwania to być może to właśnie Ciebie szukamy!

      Field Service Engineer








      Aplikuj

  • General Ledger & Reporting (GL&R) Team Manager

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Organizing and leading the team to ensure the business continuity of operations
      • Recruiting, developing and managing performance of the team
      • Supervising accounting books and reporting for bioMerieux companies
      • Ensuring quality of the process and fulfilment of deadlines and SLA
      • Accountable for relationship with subsidiaries (direct daily contact and cooperation)
      • Contributing proactively to continuous improvements
      • Participating in projects in cooperation with Process Experts, Project Managers and IS

      Our requirements

      • Minimum 5 years of professional experience in accounting area
      • At least 2 years of experience in a financial leadership role
      • Financial Accounting knowledge: understanding of accounting principles and financial reporting standards (IFRS)
      • Analytical thinking, decision-making skills and focus on priorities
      • Practical knowledge of English
      • Interpersonal skills, good communication skills and ability to establish long-term relationships

      Optional

      • Knowledge in SAP

      What we offer

      • Employment contract for an indefinite period
      • Possibility of hybrid work
      • Benefit package (medical services, Multisport Card, Worksmile cafeteria system, Company Social Benefit Fund, fruit in the office and co-financing of the City Card)
      • Good atmosphere and cooperation in teams
      • Annual bonus and possibility of professional development (substantive training and clearly defined promotion path)
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Benefits

      • Worksmile cafeteria system
      • Multisport card
      • Social benefits fund
      • co-financing of the City Card
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • remote work opportunities
      • fruits
      • video games at work
      • leisure zone

      A Team Manager of General Ledger plays a crucial role in overseeing the financial accounting and reporting functions for subsidiaries working with SSC within bioMerieux organization. To be effective in this role, the manager should possess a combination of technical, leadership, and interpersonal skills.

      bioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

      A world leader in the field of in vitro diagnostics for over 55 years, bioMérieux conceives, develops, produces and markets diagnostics solutions (systems, reagents, software and services) intended for clinical and industrial applications, which determine the origin of a disease or a contamination to improve the health of patients and insure consumer safety.


      bioMérieux is present in 44 countries and serves more than 160 countries with the support of a large network of distributors. Its corporate headquarters are located in Marcy l’Étoile, near Lyon, in France.


      Joining bioMérieux is choosing to be a part of an innovative company with a long term vision, committed to the service of public health and carried out with a human-centered corporate culture.


      Our Company offers numerous opportunities for professional development. You want to help save lives across the globe? Join the 13,000 employees of bioMérieux!

      Aplikuj

  • GL&R Junior Accountant

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Support for bioMerieux companies in bookkeeping and reporting in accordance with IFRS
      • Processing and accounting of accounting events
      • Fixed assets management: activation, modification, depreciation
      • Reconciliation and analysis of general ledger and subsidiary ledger accounts (liabilities, receivables, fixed assets, sales)
      • Reconciliation of transactions between group companies (Intercompany)
      • Reporting financial data (P&L, Balance Sheet, Cash) in accordance with the Group's guidelines
      • Cooperation and maintaining good relations with the client
      • Preparation of ad-hoc reports, update of instructions, procedures
      • Participation in financial projects

      Our requirements

      • Minimum 2 years of experience in a similar position
      • Specialized education (finance and accounting)
      • Very good command of English
      • Knowledge of the SAP system
      • Resistance to stress
      • Result orientation, accuracy and analytical skills
      • Ability to work in a team

      What we offer

      • Employment contract for an indefinite period
      • Possibility of hybrid work
      • Benefit package (medical services, Multisport Card, Worksmile cafeteria system, Company Social Benefit Fund, fruit in the office and co-financing of the City Card)
      • Good atmosphere and cooperation in teams
      • Annual bonus and possibility of professional development (substantive training and clearly defined promotion path)
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Benefits

      • Worksmile cafeteria system
      • Multisport card
      • Social benefits fund
      • co-financing of the City Card
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • remote work opportunities
      • fruits
      • video games at work
      • leisure zone

      BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

      A world leader in the field of in vitro diagnostics for over 55 years, bioMérieux conceives, develops, produces and markets diagnostics solutions (systems, reagents, software and services) intended for clinical and industrial applications, which determine the origin of a disease or a contamination to improve the health of patients and insure consumer safety.


      bioMérieux is present in 44 countries and serves more than 160 countries with the support of a large network of distributors. Its corporate headquarters are located in Marcy l’Étoile, near Lyon, in France.


      Joining bioMérieux is choosing to be a part of an innovative company with a long term vision, committed to the service of public health and carried out with a human-centered corporate culture.


      Our Company offers numerous opportunities for professional development. You want to help save lives across the globe? Join the 13,000 employees of bioMérieux!

      Aplikuj

  • Associate Manager - Customer Supply

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Responsible for Customer Supply team in a given geographical area
      • Proactively improve internal client satisfaction (right level of KPI’s, responsiveness to the needs and support with best practice)
      • Manage team (15+ employees) delivering the client service, including their professional development
      • Identify training needs and ensure all team and functional training requirements are recorded and fulfilled
      • Support staff with problem-solving, providing guidelines for monitoring the workload
      • Identification of improvements and encouraging team members to share their ideas
      • Aiming at process standardization in SSC, between SSC and globally
      • Participation and delegating team members to projects
      • Close cooperation with Process Experts and other Team Managers to improve processes, cooperation, communication and quality of delivered tasks
      • Initiating and organization of workshops with subsidiaries and corporate

      Our requirements

      • Very good knowledge of supply chain and sales processes in SAP
      • Very good knowledge of English
      • 3-5 years experience in a similar position
      • Availability to travel from time to time
      • Ability to work in a team and goal orientation
      • Analytical skills, focus on details and accuracy
      • Very good knowledge of the Windows environment

      What we offer

      • Employment contract for an indefinite period
      • Possibility of remote work
      • Benefit package (including medical services, Worksmile cafeteria system, including Multisport Card, Company Social Benefit Fund, co-financing of the Citytransportation Card, fruit in the office)
      • Good atmosphere and cooperation in teams, chillout room with a terrace, board games and X-box
      • Possibility of professional development (substantive training, clearly defined promotion path) and annual bonus
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Benefits

      • Worksmile cafeteria system
      • Multisport card
      • Social benefits fund
      • co-financing of the City Card
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • remote work opportunities
      • fruits
      • video games at work
      • leisure zone

      BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

      A world leader in the field of in vitro diagnostics for over 55 years, bioMérieux conceives, develops, produces and markets diagnostics solutions (systems, reagents, software and services) intended for clinical and industrial applications, which determine the origin of a disease or a contamination to improve the health of patients and insure consumer safety.


      bioMérieux is present in 44 countries and serves more than 160 countries with the support of a large network of distributors. Its corporate headquarters are located in Marcy l’Étoile, near Lyon, in France.


      Joining bioMérieux is choosing to be a part of an innovative company with a long term vision, committed to the service of public health and carried out with a human-centered corporate culture.


      Our Company offers numerous opportunities for professional development. You want to help save lives across the globe? Join the 13,000 employees of bioMérieux!

      Aplikuj

  • AP Junior Accountant

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Support for financial and accounting processes in SAP and Basware systems:
      • Accounting of invoices in accordance with local rules and procedures
      • Accounting for business expenses
      • Setting up and updating supplier accounts
      • Preparation of reports and monthly arrangements as required by the corporation
      • Cooperation with local companies

      Our requirements

      • Major education or the last year of studies (finance and accounting)
      • Good knowledge of English
      • Very good knowledge of the Windows environment
      • Analytical skills, focus on details, accuracy
      • Results orientation
      • Ability to work in a team

      What we offer

      • Employment contract for an indefinite period
      • Possibility of remote work
      • Benefit package (including medical services; Worksmile cafeteria system,
      • including Multisport Card; Company Social Benefit Fund, fruit in the office, co-financing of the City Card)
      • Good atmosphere and cooperation in teams, chilloutroom with a terrace, board games, X-box, booksharing
      • Possibility of professional development (substantive training, clearly defined promotion path), annual bonus
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Benefits

      • Worksmile cafeteria system
      • Multisport card
      • Social benefits fund
      • co-financing of the City Card
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • remote work opportunities
      • fruits
      • video games at work
      • leisure zone

      BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

      A world leader in the field of in vitro diagnostics for over 55 years, bioMérieux conceives, develops, produces and markets diagnostics solutions (systems, reagents, software and services) intended for clinical and industrial applications, which determine the origin of a disease or a contamination to improve the health of patients and insure consumer safety.


      bioMérieux is present in 44 countries and serves more than 160 countries with the support of a large network of distributors. Its corporate headquarters are located in Marcy l’Étoile, near Lyon, in France.


      Joining bioMérieux is choosing to be a part of an innovative company with a long term vision, committed to the service of public health and carried out with a human-centered corporate culture.


      Our Company offers numerous opportunities for professional development. You want to help save lives across the globe? Join the 13,000 employees of bioMérieux!

      Aplikuj

  • GL & Reporting Senior Accountant

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Support for bioMerieux companies in bookkeeping and reporting in accordance with IFRS as well as company guidelines
      • Processing of accounting events
      • Fixed assets management: activation, modification, depreciation
      • Reconciliation and analysis of general ledger and subsidiary ledger accounts (liabilities, receivables, fixed assets, sales)
      • Reconciliation of transactions between group companies (Intercompany)
      • Financial data reporting (P&L, Balance Sheet, Cash) in accordance with the company guidelines as well as IFRS
      • Cooperation and maintain good relations with the client; support in resolving issues related to finance inconsistencies
      • Preparation of ad-hoc reports, update of instructions, procedures
      • Support execution of activities related to internal Control and audit requirements
      • Participation in financial projects

      Our requirements

      • Minimum 4 years of experience in a similar position
      • Very good command of English
      • Specialized education (finance and accounting)
      • Knowledge of the SAP system
      • Good user knowledge of Microsoft Office; focus on excel
      • Result orientation, accuracy, analytical skills
      • Ability to work in a team, in an international environment

      What we offer

      • Employment contract
      • Possibility of remote work
      • Benefit package (including medical services; Worksmile cafeteria system,
      • including Multisport Card; Company Social Benefit Fund, fruit in the office, co-financing of the City Card)
      • Good atmosphere and cooperation in teams, chilloutroom with a terrace, board games, X-box, booksharing
      • Possibility of professional development (substantive training, clearly defined promotion path), annual bonus
      • Challenging work in an international environment in a company with high ethical standards

      Benefits

      • Worksmile cafeteria system
      • Multisport card
      • Social benefits fund
      • co-financing of the City Card
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • remote work opportunities
      • fruits
      • video games at work
      • leisure zone

      BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

      A world leader in the field of in vitro diagnostics for over 55 years, bioMérieux provides diagnostic solutions that detect disease and contamination to improve patient health and ensure consumer safety. In North America we have more than 5,000 team members across 12 sites or subsidiaries, including Salt Lake City based BioFire Diagnostics. We believe in the power of diagnostics and bioMérieux sponsors public health initiatives and partnerships to address antimicrobial resistance, sepsis awareness, food safety, and consumer health across the globe. Come be a part of our mission to help save lives.

      Aplikuj

  • HR Manager - Shared Service Center

    BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Provide HR support and advice to employees & managers in all areas of human resources
      • Work closely with SSC Leadership team in order to improve an employee experience and a culture where employees can leverage their strengths within organization
      • Lead his/her own team (design the organization, work methods, competencies needed to achieve objectives, optimization of resources, budget, development plan, …)
      • Ensure the correct delivery of HR processes such as pay, monthly records, work contracts, work declarations and produce Key Performance Indicators reports: headcounts, salary mass, absenteeism
      • Provide dedicated operational HR guidance to managers and employees on day-to-day queries such as HR policies, HR processes, training, recruitment, employee relations, performance management, talent management, compensation & benefits
      • Manage employee engagement
      • Manage the onboarding and off-boarding program for employees
      • Review and develop policies and procedures across departments
      • Liaise with Regional HR for cascading HR Corporate strategy
      • Provide expert advice on good practice
      • Participate in Regional/ Global HR projects
      • Process owner for Quality, Compliance, Health and Safety and other HR related topics

      Our requirements

      • Education in HR, Business administration or other relevant discipline;
      • HR Manager/ HR BP experience with a proven track record in meeting high standards in a demanding and changing environment, experience in SSC/BPO sector is a plus
      • Very good English
      • Strong expertise in the Polish Labour Law
      • High work capacity and passion for the job, in addition to high ethical and moral standards
      • Agile and flexible style
      • Strong written and oral communication skills, including communicating up, down and across a complex organizational structure
      • Must have exceptional recruiting and sourcing capabilities
      • Natural ability to influence and deals with a demanding group of shareholders both locally and internationally
      • Very good coaching and facilitation skills
      • Solid organizational skills with the ability to prioritize with close attention to detail
      • Must be creative, resourceful, customer focused, results oriented, and have the ability to adjust quickly to new situations and handle multiple tasks simultaneously

      What we offer

      • Attractive salary package, annual bonus
      • Opportunity for professional growth and shaping the organization,
      • Lot of possibilities for personal development
      • Challenging and International environment
      • Challenging assignment in the multinational environment with a dynamic team,
      • Permanent full-time employment position
      • Benefit package (private health care, Multisport Card, Company Social Benefits Fund)
      • Fresh fruits and vegetables, sweets, regular team building activities, fun and friendly atmosphere

      Benefits

      • Worksmile cafeteria system
      • Multisport card
      • Social benefits fund
      • co-financing of the City Card
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • remote work opportunities
      • fruits
      • video games at work
      • leisure zone

      HR Manager Responsible for the Shared Service Center

      Our priority is ensuring SSC employees have an engaging experience from candidate offer through the entire employee lifecycle .

      The core aim is to locally support operational managers within area of responsibility in planning, implementing and managing HR policies, programs and procedures.


      Apart of daily operations you will have an opportunity to make our SSC a best place to work by creating the culture which will foster engagement, trust and collaboration.

      BioMerieux SSC Europe Sp. z o.o.

      A world leader in the field of in vitro diagnostics for over 55 years, bioMérieux provides diagnostic solutions that detect disease and contamination to improve patient health and ensure consumer safety. In North America we have more than 5,000 team members across 12 sites or subsidiaries, including Salt Lake City based BioFire Diagnostics. We believe in the power of diagnostics and bioMérieux sponsors public health initiatives and partnerships to address antimicrobial resistance, sepsis awareness, food safety, and consumer health across the globe. Come be a part of our mission to help save lives.

      Aplikuj