Gpre Management Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Gpre Management sp. z o.o. praca

Witaj, jestem częścią Gpre Management Sp. z o.o., Twojego zaufanego partnera w świecie nieruchomości biurowych. Nasza historia zaczyna się w Warszawie, gdzie zakorzeniliśmy naszą działalność, by stać się wiodącą polską platformą nieruchomości biurowych. Od kwietnia 2017 roku, z dumą notujemy naszą obecność na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, co świadczy o naszym solidnym miejscu na rynku.


Specjalizujemy się w zarządzaniu i doradztwie w zakresie nieruchomości biurowych oraz biurowo-handlowych. Nasze portfolio to wysokiej klasy obiekty, które znajdziesz w centrach lub przy głównych ulicach największych miast Polski. To właśnie tam tworzymy przestrzenie, które sprzyjają rozwojowi biznesu i codziennej pracy tysięcy ludzi.

Rozumiemy, jak ważna jest innowacja i jakość w dzisiejszym świecie, dlatego wdrażamy oprogramowanie SAP Business One. To zaawansowane rozwiązanie pomaga nam w efektywnym zarządzaniu naszym portfolio, zapewniając wsparcie na najwyższym poziomie. Nasze usługi doradztwa prawnego, które obejmują proces przygotowania i negocjacji umów związanych z wdrożeniem tego oprogramowania, są odzwierciedleniem naszego zaangażowania w dostarczanie kompleksowych i przemyślanych rozwiązań.

Jakość naszych usług to nie tylko puste słowa. Współpracujemy z renomowanym międzynarodowym inwestorem, GLOBALWORTH HOLDINGS CYPRUS LIMITED, co zapewnia nam stabilność finansową i otwiera drzwi do nowych możliwości. Nasz kapitał zakładowy to solidna podstawa, która pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem.

W GPRE Management wierzymy, że nasz sukces zależy od sukcesu naszych klientów. Dlatego każdego dnia pracujemy z pasją, by dostarczać rozwiązania, które przekładają się na realne korzyści dla Twojego biznesu. Zapraszamy Cię do współpracy i dołączenia do grona tych, którzy już nam zaufali. Razem możemy tworzyć przestrzenie, które będą inspirować i sprzyjać rozwojowi na każdym kroku.

Gpre Management Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Inny Manager
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Gpre Management Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca Gpre Management Sp. z o.o.

Mapa Gpre Management Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Gpre Management Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Gpre Management Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Cost Manager ds. fit-out (instalacje sanitarne)

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Cost Manager ds. fit-out (instalacje sanitarne)


      Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie i analiza wycen oraz budżetów inwestycyjnych dla prac fit-out office i retail,
      • Sporządzanie zapytań ofertowych, weryfikacja poprawności ofert składnych przez wykonawców i dostawców oraz ich analiza i porównywanie,
      • Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z wykonawcami i dostawcami przy udziale project managera
      • Przedmiarowanie i przygotowywanie kalkulacji robót budowlanych i instalacyjnych,
      • Analiza dokumentacji technicznej oraz wyszukiwanie optymalnych rozwiązań zamiennych value engineering,
      • Współpraca z dostawcami i wykonawcami robót oraz zawieranie umów ramowych,
      • Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami realizacji oraz leasingu,
      • Analiza dokumentacji projektowej, założeń i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla najemcy,
      • Przygotowanie harmonogramów, kalkulacja kosztów pośrednich,
      • Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z najemcami oraz wykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek instalacje sanitarne),
      • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku przy projektach fit-out office i retail,
      • Umiejętności analityczne i rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Komunikatywność i umiejętności negocjacyjne
      • Dobra znajomość j. angielskiego,
      • Dobra znajomość MS Office, MS Project, CAD,
      • Prawo jazdy kat. B. (projekty na południu Polski),
      • Umiejętność zarządzania czasem i samodzielność działania,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywne podejście.

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Aplikuj

  • Cost Manager ds. fit-out (instalacje sanitarne)

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Cost Manager ds. fit-out (instalacje sanitarne)


      Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie i analiza wycen oraz budżetów inwestycyjnych dla prac fit-out office i retail,
      • Sporządzanie zapytań ofertowych, weryfikacja poprawności ofert składnych przez wykonawców i dostawców oraz ich analiza i porównywanie,
      • Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z wykonawcami i dostawcami przy udziale project managera
      • Przedmiarowanie i przygotowywanie kalkulacji robót budowlanych i instalacyjnych,
      • Analiza dokumentacji technicznej oraz wyszukiwanie optymalnych rozwiązań zamiennych value engineering,
      • Współpraca z dostawcami i wykonawcami robót oraz zawieranie umów ramowych,
      • Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami realizacji oraz leasingu,
      • Analiza dokumentacji projektowej, założeń i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla najemcy,
      • Przygotowanie harmonogramów, kalkulacja kosztów pośrednich,
      • Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z najemcami oraz wykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek instalacje sanitarne),
      • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku przy projektach fit-out office i retail,
      • Umiejętności analityczne i rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Komunikatywność i umiejętności negocjacyjne
      • Dobra znajomość j. angielskiego,
      • Dobra znajomość MS Office, MS Project, CAD,
      • Prawo jazdy kat. B. (projekty na południu Polski),
      • Umiejętność zarządzania czasem i samodzielność działania,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywne podejście.

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy,
      • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Aplikuj

  • Sales Manager (Flex Office)

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Sales Manager (Flex Office)


      Twój zakres obowiązków

      • Aktywne poszukiwanie potencjalnych najemców biur serwisowanych,
      • Prezentacja dostępnych powierzchni,
      • Kompleksowa obsługa sprzedaży usług biur serwisowanych, w tym przygotowanie i negocjowanie umów najmu,
      • Ścisła współpraca z innymi działami firmy,
      • Monitoring i analiza rynku nieruchomości komercyjnych i ich najemców,
      • Obsługa posprzedażowa i utrzymywanie odpowiednich relacji z klientami,
      • Networking branżowy, udział i współorganizacja eventów,
      • Przygotowywanie analiz i raportów,
      • Inne zadania zlecone przez przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze sprzedaży/wynajmu nieruchomości,
      • Znajomość technik sprzedaży,
      • Pro aktywność i samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
      • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność;
      • Nastawienie na cel,
      • Umiejętność pracy w rozproszonej strukturze,
      • Dobre umiejętności analityczne,
      • Zaawansowana wiedza nt. rynku najemców,
      • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
      • Rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Doświadczenie w pracy z CRM,

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej;
      • Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy;
      • Miejsce pracy: Kraków / Katowice
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Aplikuj

  • Office Assistant

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przyjmowanie gości, klientów firmy i obsługa spotkań biznesowych,
      • Zarządzanie rezerwacją sal konferencyjnych i przygotowywanie ich do spotkań,
      • Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (prowadzenie ewidencji korespondencji),
      • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i rejestracja ich w wewnętrznym systemie,
      • Rezerwacja hoteli, restauracji, miejsc spotkań, itp.,
      • Udział w planowaniu eventów firmowych ( m.in. cykliczne imprezy integracyjne, grille i wiele innych),
      • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
      • Wsparcie administracyjne innych działów w firmie,
      • Dbanie o wygląd biura.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
      • Profesjonalne podejście i pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami i innymi pracownikami firmy,
      • Umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej zgodnie ze standardami firmy,
      • Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office,
      • Gotowość do pracy w zmianowym systemie (8:00-16:00 lub 10:00-18:00),
      • Bardzo dobra organizacja pracy,
      • Podzielność uwagi,
      • Własne inicjatywy i pomysły na usprawnienia mile widziane :)

      To oferujemy

      • Pracę w zespole nastawionym na „team work” oraz na rozwój zawodowy,
      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia,
      • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dofinansowanie okularów/soczewek korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • siłownia w biurze
      • firmowa drużyna sportowa
      • służbowy telefon do użytku prywatnego
      • komputer do użytku prywatnego
      • firmowa biblioteka
      • gry wideo w pracy
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • strefa relaksu

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).


      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.


      Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Office Assistant








      Aplikuj

  • Cost Manager ds. fit-out

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie i analiza wycen oraz budżetów inwestycyjnych dla prac fit-out office i retail,
      • Przedmiarowanie i przygotowywanie wielobranżowych kalkulacji robót budowlanych i instalacyjnych,
      • Analiza dokumentacji technicznej oraz wyszukiwanie optymalnych rozwiązań zamiennych value engineering,
      • Sporządzanie zapytań ofertowych, weryfikacja poprawności ofert składnych przez wykonawców i dostawców oraz ich analiza i porównywanie,
      • Prowadzenie baz danych dotyczących zapytań ofertowych i ofert oraz wykonawców i dostawców,
      • Współpraca z dostawcami i wykonawcami oraz zawieranie umów ramowych,
      • Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami realizacji oraz leasingu,
      • Analiza dokumentacji projektowej, założeń i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla najemcy,
      • Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z najemcami oraz wykonawcami.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane kierunkowe: budownictwo lub instalacje elektryczne / teletechniczne),
      • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku przy projektach fit-out office i retail,
      • Umiejętności analityczne i rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Dobra znajomość j. angielskiego,
      • Dobra znajomość MS Office, MS Project, CAD,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Komunikatywność,
      • Umiejętność zarządzania czasem i samodzielność działania,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywne podejście.

      To oferujemy

      • Ciekawą i rozwijającą pracę z doświadczonymi praktykami, dla właściciela i jednocześnie zarządcy kilkudziesięciu biurowców a także kilku projektów mix-use, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Pracę w wyjątkowym zespole, nastawionym na „team work” oraz na rozwój zawodowy,
      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy,
      • Możliwość pracy hybrydowej,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów/soczewek korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).


      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.


      Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Cost Manager ds. fit-out








      Aplikuj

  • Młodszy Prawnik / Prawnik

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Doradztwo prawne oraz wsparcie wewnętrznych departamentów w bieżącej działalności Grupy, przede wszystkim w obsłudze prawnej nieruchomości wchodzących w skład portfela Globalworth,
      • W ramach powyższego doradztwa, kluczowym zadaniem kandydata będzie sporządzanie i negocjowanie umów najmu powierzchni biurowych oraz usługowych,
      • Przygotowywanie analiz prawnych, sporządzanie projektów oraz analiza i opiniowanie projektów dokumentacji prawnej (umowy, pisma),
      • Wsparcie zespołu IT w tworzeniu i wdrażaniu projektów z obszaru nowych technologii, m.in. udział w pracach zespołu rozwijającego aplikacje budynkowe,
      • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności spółek z Grupy,
      • Współpraca z doradcami i kancelariami zewnętrznymi.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (uprawnienia zawodowe radcy prawnego lub adwokata bądź status aplikanta radcowskiego lub adwokackiego mile widziany),
      • 2-5 - letnie doświadczenie w pracy w doradztwie z zakresu prawa cywilnego, w kancelarii prawnej lub jako prawnik in-house,
      • Znajomość przepisów prawa cywilnego, nieruchomości, upadłościowego/restrukturyzacyjnego, handlowego,
      • Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego w zakresie terminologii prawniczej,
      • Umiejętność samodzielnego, jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i w piśmie, łatwości redagowania tekstów,
      • Zdolność analitycznego i szerokiego spojrzenia na problem,
      • Wysokie umiejętności organizacyjne,
      • Poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania;

      Mile widziane

      • Mile widziana wiedza i zainteresowanie projektami z obszaru nowych technologii.

      To oferujemy

      • Ciekawą i rozwijającą pracę z doświadczonymi praktykami, dla właściciela i jednocześnie zarządcy kilkudziesięciu biurowców a także kilku projektów mix-use, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Pracę w wyjątkowym zespole, nastawionym na „team work” oraz na rozwój zawodowy,
      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę B2B,
      • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy,
      • Możliwość pracy hybrydowej,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów/soczewek korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).



      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.



      Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Młodszy Prawnik / Prawnik








      Aplikuj

  • Sustainability & ESG Junior Specialist

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Warious projects related to Sustainability & ESG in existing buildings,
      • ESG reporting according to international standards,
      • Building certification processes,
      • Decarbonisation and Energy Optimisation,
      • Building circularisation, material efficiency and waste management,

      Our requirements

      • You need to be interested in Sustainability in construction sector,
      • You are a student (IV/ V year of studies) or a graduate (Bachelor’s or Master’s degree) of Civil Engineering, Real Estate Management, Environmental Engineering, Sustainable development in Construction, Architecture, Renewable Energy Sources or similar,
      • Ability to conduct effective searches, summaries, memos on Sustainable & ESG related topics both in polish and english,
      • English – good speaking and writing skills – at least B2 level,
      • MS Office excellent proficiency,
      • Ability to work full timefrom our office in Warsaw city centre,
      • You are Well-organized with excellent research abilities,
      • You are curious andopen to learning with high adaptability skills,

      Optional

      • Experience in Sustainability related professional activities like carbon footprint calculation, green building certification management, ESG reporting, biodiversity calculations among otherTechnical capabilites form ESG sector,
      • Knowledge of building certification systems: BREEAM, LEED, WELL, Obiekt bez barier, Active Score,
      • Project management experience,
      • Presentation and knowledge sharing skills,

      What we offer

      • Mandate contract (Umowa zlecenia),
      • Private health care,
      • MultiSport,
      • Development & training budget,
      • Employee Assistance Program – psychological, legal and financial advice,
      • Mentoring,
      • Office in the center of Warsaw,

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • employee referral program
      • charity initiatives

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth is a leading real estate company with a primary focus on Poland and Romania, the two largest markets in Central and Eastern Europe (CEE). The company acquires, develops and manages commercial real estate assets, primarily in the office sector, with the objective of being the landlord of choice for the broad and growing variety of multinational corporations in the region. Globalworth has an internal team of about 240 professionals located in Romania and in Poland and has an overall real estate portfolio with a combined valued €3.04 billion, as at 31 December 2019.

      Aplikuj

  • Property Manager

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi,
      • Sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz dla Właściciela Nieruchomości,
      • Przygotowywanie budżetów OpEx oraz CapEx,
      • Odpowiedzialność za realizację budżetów i wynik finansowy obiektu;,
      • Kontrola przychodów,
      • Inicjowanie i współrealizacja zmian związanych z ofertą handlową obiektu, przygotowanie propozycji corocznych planów rekomercjalizacji we współpracy z Działem Najmu,
      • Planowanie niezbędnych przebudów i remontów związanych z podniesieniem wartości komercyjnej nieruchomości,
      • Utrzymywanie relacji z Najemcami, nadzór nad realizacją zapisów umów najmu w zakresie zapewnienia obustronnych zobowiązań umownych,
      • Aktywna windykacja należności,
      • Zarządzanie zabezpieczeniami umów najmu,
      • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
      • Współpraca z kontrahentami w celu spełnienia oczekiwań Najemców i Właściciela Nieruchomości,
      • Reprezentowanie Właściciela Nieruchomości we wszystkich sprawach związanych z nieruchomością,
      • Weryfikacja i archiwizacja dokumentacji formalno–prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości,
      • Organizacja przetargów na serwisy i usługi,
      • Monitorowanie działań konkurencji na lokalnym rynku branżowym,
      • Aktywny udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku nieruchomości.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe; preferowana Licencja Zarządcy Nieruchomości,
      • Minimum 5-lat doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami,
      • Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office; mile widziana znajomość systemu SAP
      • Zaangażowanie, skrupulatność, odpowiedzialność,
      • Umiejętności analityczne,
      • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz organizacji pracy w zespole,
      • Umiejętność budowania długofalowych relacji,
      • Otwartość na zmiany,
      • Doświadczenie w pracy w warunkach presji i umiejętności szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych,

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Biuro w centrum Łodzi,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE. Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie

      Aplikuj

  • Sustainability & ESG Junior Specialist

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Warious projects related to Sustainability & ESG in existing buildings,
      • ESG reporting according to international standards,
      • Building certification processes,
      • Decarbonisation and Energy Optimisation,
      • Building circularisation, material efficiency and waste management,

      Our requirements

      • You need to be interested in Sustainability in construction sector,
      • You are a student (IV/ V year of studies) or a graduate (Bachelor’s or Master’s degree) of Civil Engineering, Real Estate Management, Environmental Engineering, Sustainable development in Construction, Architecture, Renewable Energy Sources or similar,
      • Ability to conduct effective searches, summaries, memos on Sustainable & ESG related topics both in polish and english,
      • English – good speaking and writing skills – at least B2 level,
      • MS Office excellent proficiency,
      • Ability to work full timefrom our office in Warsaw city centre,
      • You are Well-organized with excellent research abilities,
      • You are curious andopen to learning with high adaptability skills,

      Optional

      • Experience in Sustainability related professional activities like carbon footprint calculation, green building certification management, ESG reporting, biodiversity calculations among otherTechnical capabilites form ESG sector,
      • Knowledge of building certification systems: BREEAM, LEED, WELL, Obiekt bez barier, Active Score,
      • Project management experience,
      • Presentation and knowledge sharing skills,

      What we offer

      • Mandate contract (Umowa zlecenia),
      • Private health care,
      • MultiSport,
      • Development & training budget,
      • Employee Assistance Program – psychological, legal and financial advice,
      • Mentoring,
      • Office in the center of Warsaw,

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate library
      • no dress code
      • coffee / tea
      • employee referral program
      • charity initiatives

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth is a leading real estate company with a primary focus on Poland and Romania, the two largest markets in Central and Eastern Europe (CEE). The company acquires, develops and manages commercial real estate assets, primarily in the office sector, with the objective of being the landlord of choice for the broad and growing variety of multinational corporations in the region. Globalworth has an internal team of about 240 professionals located in Romania and in Poland and has an overall real estate portfolio with a combined valued €3.04 billion, as at 31 December 2019.

      Aplikuj

  • Junior Property Manager

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Windykacja należności,
      • Dekretacja faktur kosztowych,
      • Wystawianie faktur sprzedażowych,
      • Wsparcie organizacji przetargów na serwisy i usługi oraz współpraca z dostawcami usług Monitorowanie i wsparcie w zarządzaniu spływem należności, gwarancjami i ubezpieczeniami,
      • Współpraca z centralą firmy w zakresie raportowania i przygotowania dokumentacji,
      • Bieżący kontakt i współpraca z najemcami,
      • Przygotowywanie dokumentów na potrzeby przełożonego, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów,
      • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
      • Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i P.Poż,
      • Przygotowywanie umów, aneksów i innych dokumentów dla najemców – samodzielnie lub we współpracy z działem prawnym,
      • Wprowadzanie danych z umów do systemu,
      • Prace biurowe – archiwizacja dokumentów, odbieranie i wysyłka poczty oraz przesyłek kurierskich, zamówienia biurowe,
      • Inne zadania zlecone przez przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów rachunkowość / finanse / gospodarowanie nieruchomościami),
      • Trzy lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami, preferowane doświadczenie na obiektach typu retail,
      • Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
      • Zaangażowanie,
      • Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i zmieniającego się otoczenia.
      • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatności,
      • Dobre umiejętności komunikacyjne,
      • Wysoka kultura osobista.

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Umowę o pracę na okres próbny, kolejną na czas nieokreślony,
      • Biuro w centrum Warszawy,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE. Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Aplikuj

  • Junior Property Manager

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Windykacja należności,
      • Dekretacja faktur kosztowych,
      • Wystawianie faktur sprzedażowych,
      • Wsparcie organizacji przetargów na serwisy i usługi oraz współpraca z dostawcami usług Monitorowanie i wsparcie w zarządzaniu spływem należności, gwarancjami i ubezpieczeniami,
      • Współpraca z centralą firmy w zakresie raportowania i przygotowania dokumentacji,
      • Bieżący kontakt i współpraca z najemcami,
      • Przygotowywanie dokumentów na potrzeby przełożonego, tj. sprawozdań i powiadomień do najemców oraz raportów,
      • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
      • Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości pod kątem ich zgodności z regulaminem budynku, przyjętymi zasadami bezpieczeństwa i P.Poż,
      • Przygotowywanie umów, aneksów i innych dokumentów dla najemców – samodzielnie lub we współpracy z działem prawnym,
      • Wprowadzanie danych z umów do systemu,
      • Prace biurowe – archiwizacja dokumentów, odbieranie i wysyłka poczty oraz przesyłek kurierskich, zamówienia biurowe,
      • Inne zadania zlecone przez przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów rachunkowość / finanse / gospodarowanie nieruchomościami),
      • Trzy lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami, preferowane doświadczenie na obiektach typu retail,
      • Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż i BHP,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
      • Zaangażowanie,
      • Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i zmieniającego się otoczenia.
      • Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatności,
      • Dobre umiejętności komunikacyjne,
      • Wysoka kultura osobista.

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej,
      • Umowę o pracę na okres próbny, kolejną na czas nieokreślony,
      • Biuro w centrum Warszawy,
      • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE. Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Aplikuj

  • Facility Manager

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowy nadzór i kontrola utrzymania technicznego obiektów (Facility Management), w tym weryfikacja bieżących i długoterminowych zamierzeń remontowych i naprawczych,
      • Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac remontowych i naprawczych systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami,
      • Udział w naradach koordynacyjnych i przygotowywanie stosownych raportów,
      • Wizytowanie obiektów będących podmiotem prac, zlokalizowanych na terenie Polski południowej,
      • Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac rozbudowy/budowy/wymiany systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami,
      • Nadzór nad jakością prac związanych z systemami budynkowymi realizowanych przez wykonawców w ramach rozwoju inwestorskiego,
      • Prowadzenie analiz techniczno-finansowych, mających na celu optymalizowanie funkcjonowania budynków oraz zużycia mediów,
      • Prowadzenie postępowań przetargowych na realizacje zadań związanych z bieżącym utrzymaniem, rozbudową, remontem i/lub wymianą istniejącej infrastruktury technicznej budynków,
      • Udział w procesach TDD poprzez nadzór nad firmami przygotowującymi raporty z przeprowadzonych badań.

      Nasze wymagania

      • Ukończone wyższe studia techniczne w zakresie Facility Management/ Property Management, budownictwa lub równorzędne,
      • Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze technicznej nieruchomości,
      • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów w tym Prawo Budowlane, Warunki Techniczne, Normy,
      • Praktyczna znajomość instalacji budynkowych w tym wymagań prawnych w zakresie eksploatacji,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Samodzielność, odpowiedzialność, zorientowanie na cel, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność,
      • Gotowość do odbywania podróży służbowych własnym pojazdem, prawo jazdy kat. B,
      • Dobra znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excela.

      Mile widziane

      • Aktualne uprawnienia SEP,
      • Znajomość programu Autocad,

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej;
      • Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy oraz możliwość pracy hybrydowej;
      • Miejsce pracy: biuro w centrum Krakowa;
      • Benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • spotkania integracyjne

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).


      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.


      Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Aplikuj

  • Facility Manager

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowy nadzór i kontrola utrzymania technicznego obiektów (Facility Management), w tym weryfikacja bieżących i długoterminowych zamierzeń remontowych i naprawczych,
      • Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac remontowych i naprawczych systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami,
      • Udział w naradach koordynacyjnych i przygotowywanie stosownych raportów,
      • Wizytowanie obiektów będących podmiotem prac, zlokalizowanych na terenie Polski południowej,
      • Uzgadnianie wymagań oraz zakresów niezbędnych prac rozbudowy/budowy/wymiany systemów budynkowych bezpośrednio ze służbami najemcy, obsługą techniczną oraz z rzeczoznawcami, inżynierami branżowymi, a także kosztorysantami,
      • Nadzór nad jakością prac związanych z systemami budynkowymi realizowanych przez wykonawców w ramach rozwoju inwestorskiego,
      • Prowadzenie analiz techniczno-finansowych, mających na celu optymalizowanie funkcjonowania budynków oraz zużycia mediów,
      • Prowadzenie postępowań przetargowych na realizacje zadań związanych z bieżącym utrzymaniem, rozbudową, remontem i/lub wymianą istniejącej infrastruktury technicznej budynków,
      • Udział w procesach TDD poprzez nadzór nad firmami przygotowującymi raporty z przeprowadzonych badań.

      Nasze wymagania

      • Ukończone wyższe studia techniczne w zakresie Facility Management/ Property Management, budownictwa lub równorzędne,
      • Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze technicznej nieruchomości,
      • Wiedza z zakresu obowiązujących przepisów w tym Prawo Budowlane, Warunki Techniczne, Normy,
      • Praktyczna znajomość instalacji budynkowych w tym wymagań prawnych w zakresie eksploatacji,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Samodzielność, odpowiedzialność, zorientowanie na cel, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność,
      • Gotowość do odbywania podróży służbowych własnym pojazdem, prawo jazdy kat. B,
      • Dobra znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excela.

      Mile widziane

      • Aktualne uprawnienia SEP,
      • Znajomość programu Autocad,

      To oferujemy

      • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej;
      • Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy oraz możliwość pracy hybrydowej;
      • Miejsce pracy: biuro w centrum Krakowa;
      • Benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • spotkania integracyjne

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).


      Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.


      Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.

      Aplikuj

  • Compliance Specialist

    Gpre Management Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • third party due dilligence checks
      • adapting policies & procedures to country specifics and interacting with departments for developing additional policies & procedures
      • developing and updating policies and procedures in the area of compliance and possibly GDPR
      • overseeing legislative changes (such as AML, antibribery, whistleblowing) and reflecting the changes in the procedures
      • interacting with external consultants
      • taking part in internal projects, i.e. workflow
      • preparing and conducting internal trainings and other information initiatives on compliance matters for employees
      • overseeing firm's Intranet compliance section
      • other typical compliance activities within organisation (compliance checks, resolving compliance issues, day-to-day assistance)

      Our requirements

      • Minimum 5 years of professional experience in compliance area
      • English - advanced level
      • GDPR knowledge and experience will be an advantage
      • Legal background will be an advantage

      What we offer

      • Yearly discretionary bonus;
      • Private health care;
      • Life insurance;
      • Development & training budget;
      • Possibility of remote work – one day per week;
      • Parking place in Globalworth's HQ;
      • Financing 60% of sports card:
      • EAP platform - psychological support, legal and financial advisory;
      • Additional day off for employee volunteer activities;
      • Team buildings, office events and others;
      • Office in the center of Warsaw.

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate sports team
      • corporate library
      • no dress code
      • video games at work
      • coffee / tea
      • drinks
      • parking space for employees
      • leisure zone
      • employee referral program
      • charity initiatives

      GPRE Management Sp. z o.o.

      Globalworth is a leading real estate company with a primary focus on Poland and Romania, the two largest markets in Central and Eastern Europe (CEE). The company acquires, develops and manages commercial real estate assets, primarily in the office sector, with the objective of being the landlord of choice for the broad and growing variety of multinational corporations in the region.

      Aplikuj