Team Plast Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Team Plast sp. z o.o. praca

Syców

Team Plast Sp. z o.o. jest producentem okien i drzwi z PVC i aluminium. Spółka rozpoczęła działalność 18 października 2002 roku, a jej siedziba znajduje się w miejscowości Stradomia Wierzchnia, powiat Syców, województwo dolnośląskie.



Team Plast to odpowiedzialny i stabilny pracodawca. Praca u nas daje szerokie możliwości rozwoju oraz dużą satysfakcję. Zatrudniamy ludzi kreatywnych, ambitnych, zmotywowanych do pracy i zaangażowanych.

Team Plast Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa sprzedaż / zakupy

Oferty pracy Team Plast Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Team Plast Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Team Plast Sp. z o.o.

Siedziba główna

Team Plast Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Team Plast Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Częstochowa
  3. Poznań

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Team Plast Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Doradca techniczno-handlowy

    Team Plast Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Miejsce pracy - salon/ showroom we Warszawie -Mokotów.

      Zakres obowiązków


      • aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów

      • sporządzanie kompleksowych ofert handlowych przy pomocy naszych dedykowanych programów oraz negocjacje warunków sprzedaży

      • doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów analizy rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży i osiąganie założonych wyników

      • budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, długotrwałych relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      • współpraca z działami produkcyjnym, logistycznym oraz finansowym w celu zapewnienia właściwej realizacji zamówień Klientów

      • aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych


      Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

      • aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów

      • sporządzanie kompleksowych ofert handlowych przy pomocy naszych dedykowanych programów oraz negocjacje warunków sprzedaży

      • doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów analizy rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży i osiąganie założonych wyników

      • budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, długotrwałych relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

      • współpracę z działami produkcyjnym, logistycznym oraz finansowym w celu zapewnienia właściwej realizacji zamówień Klientów

      • aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych


      Wymagania


      • znajomość j. niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową

      • wykształcenie kierunkowe lub językowe

      • doświadczenie w branży stolarki będzie dodatkowym atutem

      • umiejętność dobrej organizacji pracy

      • samodzielność posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych

      • nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy wysoka kultura osobista rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • prywatną opiekę zdrowotną.
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
      • specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
      • niezbędne narzędzia pracy

Pracodawcy w Sycowie