Riwal Poland Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Riwal Poland sp. z o.o. praca

Rawa Mazowiecka

Riwal Poland Sp. z o.o. - specjalizuje się w zapewnieniu bezpiecznej i wydajnej pracy na wysokości. Jesteśmy liderem rynku podestów ruchomych i ładowarek teleskopowych w wielu krajach Europy i Świata. Z flotą ponad 18 000 maszyn w 70 krajach zatrudniamy ponad 2350 pracowników. Niezależnie czy dotyczy to wynajmu czy sprzedaży maszyn, służymy pomocą każdej firmie, od międzynarodowych korporacji przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Naszym celem w procesach rekrutacyjnych jest poszukiwanie osób zaangażowanych, pozytywnie nastawionych i konsekwentnie dążących do osiągania sukcesu.


Dla nas Twój Talent ma znaczenie.


Chcemy, aby pracownicy lubili swoją pracę i byli dumni z osiąganych wyników. Chętnie wiązali się z firmą i pozostawali z RIWAL na dłużej.

Riwal Poland Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center sprzedaż / zakupy media / pr / reklama / marketing praca fizyczna inżynieria / technologia / technika

Oferty pracy Riwal Poland Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Riwal Poland Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatna opieka lekarska
  • Spotkania integracyjne
  • Służbowy telefon

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Riwal Poland Sp. z o.o.

Siedziba główna

Riwal Poland Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Riwal Poland Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • SPECJALISTA DS. WYNAJMU MASZYN (PRACOWNIK BIUROWY)

    Riwal Poland Sp. z o.o.
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa klientów z branży budowlanej poprzez ofertowanie, negocjowanie warunków oraz doradztwo techniczne w zakresie wynajmu maszyn,
      • Monitorowanie rynku inwestycji budowlanych i rozwijanie długoterminowych relacji z Generalnymi Wykonawcami i podwykonawcami,
      • Pozyskiwanie klientów z branży przemysłowej oraz innych sektorów gospodarki,
      • Ścisła współpraca i koordynacja realizacji zamówień z biurem obsługi klienta, serwisem oraz działem transportu,
      • Wykorzystanie pełnego potencjału narzędzi wsparcia sprzedaży w tym CRM,
      • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w podległym regionie

      Wymagania

      • Doświadczenia w prowadzeniu rozmów handlowych B2B lub obsłudze klienta min. 2 lata, mile widziane w branży technicznej,
      • Silnej motywacji do osiągnięcia wyników sprzedażowych,
      • Umiejętności sprzedaży i negocjacji
      • Chęci rozwoju i zdobywania wiedzy w branży wynajmu maszyn,
      • Umiejętności efektywnego planowania i organizacji pracy,
      • Wykształcenie min. średnie
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jako dodatkowy atut

      Oferujemy

      • Współpracę na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności oraz system prowizyjny za indywidualne efekty pracy
      • Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
      • Kompleksowy program wdrożenia oraz szkolenia handlowe
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Szeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Multisport, dostęp do grupowego ubezpieczenia, program
      • poleceń pracowników, prezenty świąteczne, bonusy za ponadprzeciętne wyniki, uprawnienia UDT)
      • Międzynarodowe standardy pracy oraz stabilne zatrudnienie u lidera, a także specjalisty w branży podestów ruchomych oraz ładowarek teleskopowych
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Wózków Widłowych (K/M)

    Riwal Poland Sp. z o.o.
    • Zabrze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • praca biurowa w zakresie obsługi zapytań z działu wynajmu, weryfikacja poprawności zapytań (czy mamy komplet informacji do złożenia oferty), przygotowywanie ofert
      • kontakt z dostawcami w kwestii ofert, dostępności sprzętu, doboru sprzętu, potwierdzenia realizacji zamówienia, zgłaszania zakończenia najmu itp.
      • tworzenie kontraktów, zamówień, zebranie od handlowca wszystkich informacji dotyczących zamówienia
      • kontakt z klientem w zakresie dokumentacji związanej z wynajem, awizację dostawy, przesyłanie dokumentacji UDT
      • współpraca z innymi działami firmy (logistyka, księgowość, uszkodzenia)
      • raportowanie wykonanych działań, prowadzenie statystyk

      Wymagania

      • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży technicznej (wózki widłowe, rental, sprzęt budowlany etc.) mile widziane
      • doświadczenie we współpracy z dostawcami wózków mile widziane
      • gotowość do współpracy z działem handlowym
      • bardzo dobra organizacja pracy, priorytetyzacja działań oraz skuteczność w działaniu
      • umiejętność posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych
      • znajomości pełnego pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel)
      • lokalizacja: Zabrze i okolice (+/- 30km)
      • gotowość do budowania kariery zawodowej w obszarze sprzedaży (wynajem międzynarodowy) w przyszłości

      Oferujemy

      • współpracę na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności oraz miesięczny system premiowy powiązany z osiąganymi wynikami
      • międzynarodowe standardy pracy, warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie u lidera, a także specjalisty w branży podestów ruchomych oraz ładowarek teleskopowych
      • kompleksowy program wdrożenia oraz szkolenia handlowe
      • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
      • szeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Multisport, dostęp do grupowego ubezpieczenia, program poleceń pracowników, prezenty świąteczne, bonusy za ponadprzeciętne wyniki, uprawnienia UDT)

Pracodawcy w Rawie Mazowieckiej