Referent/referentka w Wydziale Nadzoru Kształcenia Ponadpodstawowego i Strategii Edukacyjnej
-
Wrocław, dolnośląskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały pracy: komputer - praca powyżej 4 godzin dziennie, urządzenia biurowe, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich .
-
Prowadzi sekretariat Wydziału, w tym bezpośrednio obsługuje interesantów.
-
Przygotowuje projekty pism, zestawień, notatek służbowych oraz innych dokumentów o charakterze administracyjnym, uczestniczy w przygotowaniu sprawozdań, raportów i prezentacji.
-
Obsługuje korespondencję Wydziału, w tym również prowadzi sprawy w systemie EZDRP.
-
Prowadzi kalendarz spotkań dyrektora wydziału.
-
Obsługuje systemy informatyczne wykorzystywane w Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
-
Przygotowuje informacje na stronę Kuratorium lub do rozesłania do szkół, placówek oraz innych jednostek związanych z oświatą.
-
Archiwizuje dokumenty z zakresu działania Wydziału.
-
Gospodaruje materiałami biurowymi i prowadzi ewidencję ich rozchodu oraz dokonuje zamówień na materiały biurowe.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
-
Dobra znajomość obsługi komputera i programów (Word, Excel, Power Point);
-
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
-
Dobra organizacja pracy
-
Umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej;
-
Znajomość podstawowych przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz archiwizacji dokumentów;
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
-
Zorientowanie na klienta/interesanta;
-
Umiejętność współpracy.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: średnie na kierunku technik administracji
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
-
znajomość języka angielskiego na poziomie A2 ;
-
znajomość systemu EZDRP;
Oferujemy
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej,
-
dofinansowanie do zakupu okularów.
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice