Kierownik rejonu ds. kierowania Rejonem

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
wygasa za 19 dni (do )
  • Świebodzin, lubuskie pow. świebodziński

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego
  • Krajowe wyjazdy służbowe
  • Zagrożenie korupcją
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Praca wymagająca prowadzenia samochodu służbowego

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: budynek nie posiada windy oraz podjazdu dla wózków, do pomieszczeń biurowych prowadzą schody, w budynku nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych
  • Kieruje pracą Rejonu
  • Zarządza podległą siecią dróg
  • Kieruje realizacją budżetu Rejonu
  • Zarządza powierzonym majątkiem trwałym i nadzoruje wykonywanie zadań w zakresie spraw pracowniczych
  • Współpracuje i nadzoruje współpracę pracowników Rejonu z organami administracji rządowej i samorządowej, policji, służb ratunkowych i górniczych; nadzoruje zbieranie i aktualizowanie danych o podległych drogach, obiektach inżynierskich o ruchu i zdarzeniach na drogach oraz obsługę specjalistycznych programów
  • Wydaje decyzje administracyjne, postanowienia i zaświadczenia w sprawach zajęcia pasa drogowego
  • Współpracuje z firmami zewnętrznymi oraz innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału przy opiniowaniu i uzgadnianiu projektów inwestycyjnych oraz uczestniczy w przygotowaniu i realizacji inwestycji
  • Bierze udział w ZOPI, w radach budowy, inne czynności związane z realizacją projektu

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze drogownictwa
  • Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, Prawo zamówień publicznych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość sieci drogowej i obszaru podziału administracyjnego obszaru działania Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem terenu administrowanego przez Rejon w Świebodzinie
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Kompetencje kierownicze: egzekwowanie zobowiązań, zarządzanie zasobami, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, świadomość kosztów, zarządzanie personelem
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe inżynierskie o profilu drogowym, mostowym lub budowlanym
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem lub w jednostkach administracji publicznej
  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Posiadanie uprawnień budowlanych
  • Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – posiadanie aktualnego zaświadczenia
  • Znajomość przepisów z zakresu: Prawa pracy, Ustawy o ochronie środowiska, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o służbie cywilnej

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczęcie pracy 7.00-9.00, a w poniedziałki 7.00-10.00)
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu prac
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowy
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych

Dodana
Wygasa (za 18 dni)