Inspektor w Referacie finansowo-księgowym

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
wygasa za 15 dni (do )
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;

- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);

- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).

  • Prowadzi sprawy gospodarcze, w tym ewidencjonuje i rozlicza umowy z kontrahentami zewnętrznymi oraz sprawdza faktury w zakresie merytorycznym tj. ich zgodności z zawartymi umowami;
  • Prowadzi spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
  • Wykonuje czynności związane z majątkiem Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz ewidencjonuje go w systemie finansowo-księgowym;
  • Obsługuje KSEF (Krajowy System e-faktur) oraz wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo-księgowego;
  • Prowadzi ewidencję otrzymanych faktur i rachunków (innych dowodów księgowych) oraz dokonuje ich wstępnej kontroli formalno-rachunkowej;
  • Obsługuje Centralny Rejestr Umów;
  • Obsługuje i administruje system TREZOR zgodnie z zakresem nadanych uprawnień
  • Rozlicza polecenia wyjazdów służbowych pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego;
  • Rozlicza paliwo pojazdów służbowych Inspektoratu
  • Prowadzi sprawy z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz spraw obronnych;
  • Współuczestniczy w przygotowywaniu sprawozdań i planów dotyczących funkcjonowania Inspektoratu z zakresu spraw referatu finansowo-księgowego na potrzeby organów nadrzędnych oraz innych podmiotów zewnętrznych poprzez przygotowanie analiz, raportów i wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonego;
  • Przygotowuje i archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Zastępuje podczas nieobecności, Inspektora referatu finansowo-księgowego w zakresie: prowadzenia dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazujacymi przepisami, prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników, obsługi spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych pracowników, monitorowania terminu płatnosci faktur oraz wprowadzania przelewów bankowych do systemu bankowości elektronicznej, obsługi modułu FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ w części dotyczącej wprowadzania faktur zakupowych oraz wyciagów bankowych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie lub wyższe - ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne;
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w działach / referatach finansowo-księgowych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
  • Znajomość ustawy Prawo zamówien publicznych;
  • Zanjomość ustawy o służbie cywilnej;
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu parwa pracy ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
  • umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office;
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
  • samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań

Oferujemy

  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 14 dni)