Starszy inspektor ds. obsługi finansowo - księgowej

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
wygasa za 16 dni (do )
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze oraz II i III piętrze
  • Budynek nie posiada windy
  • Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
  • Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z pracownikami oraz różnymi organami,
  • Praca wymaga umiejętności obsługi komputra (MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych
  • prowadzi sprawy wynikające z obsługi finansowo-księgowej polegające na prowadzeniu ewidencji dochodów i wydatków budżetowych, kosztów i rozrachunków, sporządzaniu przelewów, obsłudze programu NBE, BGK, programów finansowo-księgowych, prowadzeniu rozliczenia podróży służbowych
  • uczestniczy w sporządzaniu planów finansowych rocznych i wieloletnich w układzie zadaniowym i tradycyjnym, sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej
  • prowadzi obsługę finansowo-księgową Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • prowadzi działania przedwindykacyjne i windykację należności budżetowych
  • uczestniczy w realizacji budżetu RDOŚ oraz gospodarki pozabudżetowej i prowadzi obsługę finansowo-księgową polegającą na przygotowywaniu przelewów w celu regulacji zobowiązań Regionalnej Dyrekcji i monitoruje regulowania należności budżetowych
  • uczestniczy w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej
  • prowadzi ewidencję księgową środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych, rozlicza inwentaryzację w formie spisu z natury oraz dokonuje inwentaryzacji zobowiązań i należności w drodze weryfikacji sald z dokumentacją źródłową

Wymagania

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowo-księgowej
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość ustawy kodeks pracy
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o zarządzaniu mieniem państwowym
  • umiejętnośc obsługi komputera MS Office
  • umiejętność planowania i organizowania pracy, rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • umiejętność obsługi programu finansowo- księgowego FK oraz umiejętność obsługi bankowości elektronicznej w NBP i BGK i Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - Trezor, PEFRON
  • przeszkolenie z zakresu obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażania windykacji należności budżetowych

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin, wliczane do czasu pracy,
  • Dodatkowo wolne w miesiącu 2 godziny wliczne do czasu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
  • Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Dodana
Wygasa (za 15 dni)