Starszy inspektor ds. obsługi finansowo - księgowej
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
wygasa za 16 dni
(do )
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze oraz II i III piętrze
-
Budynek nie posiada windy
-
Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
-
Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z pracownikami oraz różnymi organami,
-
Praca wymaga umiejętności obsługi komputra (MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych
-
prowadzi sprawy wynikające z obsługi finansowo-księgowej polegające na prowadzeniu ewidencji dochodów i wydatków budżetowych, kosztów i rozrachunków, sporządzaniu przelewów, obsłudze programu NBE, BGK, programów finansowo-księgowych, prowadzeniu rozliczenia podróży służbowych
-
uczestniczy w sporządzaniu planów finansowych rocznych i wieloletnich w układzie zadaniowym i tradycyjnym, sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej
-
prowadzi obsługę finansowo-księgową Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
-
prowadzi działania przedwindykacyjne i windykację należności budżetowych
-
uczestniczy w realizacji budżetu RDOŚ oraz gospodarki pozabudżetowej i prowadzi obsługę finansowo-księgową polegającą na przygotowywaniu przelewów w celu regulacji zobowiązań Regionalnej Dyrekcji i monitoruje regulowania należności budżetowych
-
uczestniczy w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej
-
prowadzi ewidencję księgową środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych, rozlicza inwentaryzację w formie spisu z natury oraz dokonuje inwentaryzacji zobowiązań i należności w drodze weryfikacji sald z dokumentacją źródłową
Wymagania
-
wykształcenie: średnie ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze finansowo-księgowej
-
znajomość ustawy o rachunkowości
-
znajomość ustawy o finansach publicznych
-
znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
-
znajomość ustawy kodeks pracy
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej
-
znajomość ustawy o zarządzaniu mieniem państwowym
-
umiejętnośc obsługi komputera MS Office
-
umiejętność planowania i organizowania pracy, rzetelność i terminowość
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
-
umiejętność obsługi programu finansowo- księgowego FK oraz umiejętność obsługi bankowości elektronicznej w NBP i BGK i Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - Trezor, PEFRON
-
przeszkolenie z zakresu obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażania windykacji należności budżetowych
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin, wliczane do czasu pracy,
-
Dodatkowo wolne w miesiącu 2 godziny wliczne do czasu pracy,
-
Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
-
Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Dodana
Wygasa
(za 15 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Olsztyn