Starszy inspektor ds. prowadzenia Archiwum
Urząd Morski w Szczecinie
wygasa za 20 dni
(do )
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie,
-
praca w terenie,
-
krajowe wyjazdy służbowe,
-
praca na wysokości (drabina),
-
praca w pomieszczeniu o suchym i zakurzonym powietrzu,
-
stanowisko pracy w pomieszczeniu biurowym,
-
obecność wind do IV piętra,
-
podjazd dla osób niepełnosprawnych w budynku Czerwonego Ratusza do poziomu parteru oraz wejście schodami,
-
brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
przejmuje dokumentację spraw zakończonych z komórek organizacyjnych Urzędu do archiwum zakładowego,
-
nadzoruje i kontroluje proces archiwizacji dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz dokumentowania przebiegu załatwianych spraw oraz doradza w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
-
przeprowadza proces przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego zgodnie ze szczegółowym trybem klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji,
-
udostepnia przechowywaną w archiwum zakładowym dokumentację komórkom organizacyjnym Urzędu zgodnie z obowiązującymi regulacjami celem wglądu do dokumentacji,
-
porządkuje przechowywaną dokumentację przejętą w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
-
zapewnia odpowiednią ewidencję oraz przechowywanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym,
-
dokonuje oceny zbiorów dokumentów w zakresie ich zdatności do użytku inicjując brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz uczestniczy w jej komisyjnym brakowaniu i przekazywaniu wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia,
-
sporządza sprawozdania z rocznej działalności Archiwum z uwzględnieniem przyjętej dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych, dokumentacji udostępnionej, materiałów przekazanych do Archiwum Państwowego oraz dokumentacji niearchiwalnej wybrakowanej i przekazanej na makulaturę,
-
klasyfikuje akta w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla prawidłowego obiegu dokumentów oraz przyporządkowania określonym hasłom i symbolom klasyfikacyjnym wytworzonej przez Urząd dokumentacji.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia związanego z wykonywaniem czynności archiwalnych
-
kurs archiwisty
-
wiedza w zakresie aktów prawnych regulujących pracę archiwum,
-
znajomość obsługi programów użytkowych systemu operacyjnego Windows: pakiet MS Office
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia związanego z administracją publiczną
Oferujemy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dodana
Wygasa
(za 19 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Szczecin