Specjalista ds. budżetu

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
wygasa za 11 dni (do )
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

  • monitoruje wykonywanie planu wydatków budżetowych; dokonuje zmiany w planie finansowym jednostki; wnioskuje o zmiany limitów finansowych; bierze udział przy opracowywaniu materiałów planistycznych;
  • sporządza okresowe sprawozdania, informacje i analizy z realizacji wydatków;
  • opiniuje pod względem finansowym umowy oraz wnioski w sprawie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  • sprawdza pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym dokumenty zewnętrzne i wewnetrzne oraz wprowadza je do systemu bankowosci elektronicznej NBE i BGK celem regulacji bieżących płatości;
  • uzgadnia wydatki na rzecz osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej w celu sporządzenia informacji o uzyskanym wynagrodzeniu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych i o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność interpretacji przepisów, pracy zespołowej, szybkiego działania, zdolność analitycznego myślenia;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostce budżetowej
  • umiejętność wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych, banokowości elektronicznej NBE i BGK;

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.00
  • umowa o pracę - na zastępstwo;
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • nagrody jubileuszowe,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
Dodana
Wygasa (za 10 dni)