Specjalista w Wydziale Administracyjnym

Urząd Statystyczny w Poznaniu
wygasa za 13 dni (do )
  • Poznań, wielkopolskie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy; lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji i dobrej ostrości wzroku. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne. Obsługa komputera i monitora ekranowego ponad 4 godz. dziennie. Praca wewnątrz pomieszczenia w siedzibie pracodawcy lub innym miejscu ustalonym z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej; sporadyczne reprezentowanie Urzędu poza siedzibą (wyjazdy służbowe, udział w seminariach, warsztatach, konferencjach naukowych).

Na stanowisku tym wykonywane są zadania związane z pracą z małoletnimi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Miejscem pracy jest siedziba pracodawcy lub inne miejsce ustalone z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej. Stanowisko pracy w siedzibie pracodawcy znajduje się w 5-kondygnacyjnym budynku administracyjnym przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to komputer, monitor ekranowy, meble i urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka itp.). W obrębie wszystkich kondygnacji znajdują się pomieszczenia biurowe, sanitarne, socjalne i pomocnicze. W obiekcie wydzielone są strefy ograniczonego dostępu. Pod względem organizacyjno-technicznym i użytkowym budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku.

  • odpowiada za administrowanie budynkiem Urzędu w Poznaniu (obsługa eksploatacyjna obiektu, prowadzenie książki obiektu budowlanego, zgłaszanie konieczności przeglądów stałych i okresowych, zgłaszanie spraw związanych z konserwacją i naprawą urządzeń i systemów zainstalowanych w budynku)
  • bierze udział w realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych w budynku Urzędu w Poznaniu oraz budynkach Urzędu zajmowanych przez Oddziały
  • prowadzi analizę kosztów utrzymania budynku w Poznaniu oraz budynków Urzędu zajmowanych przez Oddziały
  • współpracuje z Kierownikami Oddziałów dot. nadzoru administracyjnego nad budynkami Urzędu zajmowanymi przez Oddziały
  • przygotowywuje sprawozdania dot. stanu prawnego nieruchomości we władaniu Urzędu
  • przygotowywuje pisma dot. administrowania budynków będących we władaniu Urzędu
  • sporządza wnioski dotyczące wykonania remontów, napraw i konserwacji budynków będących we władaniu Urzędu
  • opisuje faktury związane z zakresem zadań

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Praktyczna umiejętność zarządzania nieruchomościami
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Znajomość ustawy prawo budowlane
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Podstawowa znajomość ustawy prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
  • Umiejętność argumentowania
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikacja pisemna
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze doświadczenia na podobnym stanowisku;doświadczenia z zakresu obsługi eksploatacyjnej budynków
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Myślenie analityczne
  • Negocjowanie
  • Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej

Oferujemy

* Możesz liczyć na:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne,

- nagrody jubileuszowe,

- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

- pieniężne świadczenia świąteczne dla pracowników,

- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń opartych o indywidualny program rozwoju zawodowego,

- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,

- możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- pracę w miłej atmosferze,

- ciekawe i zróżnicowane zadania,

- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 12 dni)

Polecani pracodawcy