Młodszy specjalista ds. zwrotów opłat i obsługi informacyjnej

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
wygasa za 14 dni (do )
  • Poznań, wielkopolskie

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • stanowisko znajduje się na I piętrze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • budynek zabytkowy, nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami
  • klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • prowadzi postępowania dot. zwrotów opłat za dokumenty wydawane cudzoziemcom, za składane do Wojewody Wielkopolskiego wnioski w przedmiocie legalizacji zatrudnienia cudzoziemców oraz postępowań w sprawach zwrotów opłat skarbowych
  • przygotowuje odpowiedzi na pisma i wnioski organów, instytucji i innych uprawnionych podmiotów w sprawach dotyczących legalizacji pobytu cudzoziemców oraz na bieżąco współpracuje ze Strażą Graniczną, Policją, Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, sądami, prokuraturami, archiwami państwowymi, polskimi placówkami konsularnymi, placówkami konsularnymi państw obcych, organami administracji rządowej i samorządowej, Państwową Inspekcją Pracy, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA
  • podpisuje lub parafuje w imieniu wojewody decyzje, postanowienia, wezwania, zaświadczenia w celu realizacji nałożonego na wojewodę obowiązku realizacji polityki migracyjnej państwa
  • prowadzi sprawy związane z realizacją wniosków i pism klientów dot. zakończonych postępowań administracyjnych w sprawach legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców na terytorium RP (duplikaty decyzji, zwroty oryginałów dokumentów)
  • zleca wydruk dokumentów dla obywateli Unii Europejskiej na terytorium RP oraz innych kategorii osób legalizujących pobyt na terytorium Polski na podstawie przepisów ustawy o wjeździe i pobycie obywateli UE na terytorium RP, wprowadza do systemu informatycznego POBYT informacje o odebranych, unieważnionych kartach pobytu
  • dokonuje sprawdzeń i wpisów danych w Krajowym Systemie Informatycznym w zakresie Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS)

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach i pokrewnych
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość zasad archiwistyki
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, sumienność
  • umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • umiejętności analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego umów i konwencji międzynarodowych dotyczących praw człowieka
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 13 dni)

Polecani pracodawcy