Starszy specjalista ds. organizacyjnych
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
wygasa za 9 dni
(do )
-
Wałcz, zachodniopomorskie pow. wałecki
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
-
Możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń.
-
Kontakty z podmiotami zewnętrznymi.
-
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
-
Większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.
-
Narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
-
Praca na I piętrze budynku, pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
-
Występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
-
Prowadzi kancelarię ogólną KP PSP w Wałczu, rejestruje i rozdziela pisma, przyjmuje pocztę w systemie tradycyjnym oraz Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją.
-
Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości komendanta i jego zastępcy.
-
Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania stanowiska pracy, opracowuje pisma i życzenia okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe.
-
Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KP PSP w Wałczu.
-
Organizuje system i koordynuje przebieg kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych KP PSP w Wałczu.
-
Realizuje zadania z zakresu planowania pracy KP PSP w Wałczu.
-
Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP.
-
Opracowuje propozycje zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej PSP oraz analizuje stan przyznanych etatów.
-
Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego PSP.
-
Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych.
-
Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
-
Prowadzi archiwum zakładowe KP PSP w Wałczu i sprawy związane z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
-
Prawo jazdy kat. B
-
Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office
-
Komunikatywność
-
Kreatywność
-
Umiejętność planowania i organizacji pracy
-
Zdolność radzenia sobie w systuacjach trudnych
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
-
Znajomość instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej
-
Kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
-
Nagrody jubileuszowe
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
Dodana
Wygasa
(za 8 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wałcz
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Wałcz Pierwszy
-
Praca Wałcz Drugi
-
Praca Kłębowiec
-
Praca Dobino
-
Praca Witankowo
-
Praca Ługi Wałeckie
-
Praca Różewo
-
Praca Szwecja
-
Praca Golce
-
Praca Zdbice
-
Praca Prusinowo Wałeckie
-
Praca Jabłonowo
-
Praca Pokrzywnica
-
Praca Rudki
-
Praca Piecnik
-
Praca Dolaszewo
-
Praca Tuczno
-
Praca Świerczyna
-
Praca Tuczno Drugie
-
Praca Piła