Główny specjalista ds. administracyjno – gospodarczych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
wygasa za 9 dni (do )
  • Wrocław, dolnośląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych (większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej),
  • obsługa monitora ekranowego po. 4h dziennie,
  • stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi,
  • kierowanie autem służbowym kat. B w ramach upoważnienie Dyrektora.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
  • opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ,
  • wyjazdy służbowe krajowe,
  • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
  • koordynuje obsługę archiwum zakładowego; współpracuje w zakresie archiwizacji dokumentów wytworzonych w Oddziale zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • przygotowuje niezbędne materiały dotyczące realizowanych dostaw (wniosek wraz z opisem przedmiotu zamówienia)
  • prowadzi sprawy związane z polityką gospodarowania odpadami, w tym odpadami niebezpiecznymi: (destrukt, opony, inne elementy zbierane na drogach); sporządza sprawozdania z działania jednostki w zakresie Bazy Danych Odpadów
  • prowadzi sprawy związane z uzyskiwaniem od odpowiednich organów zgód na zbieranie odpadów
  • prowadzi ewidencje środków majątkowych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno - gospodarczym
  • Znajomość aktów prawnych: Ustawa o odpadach, Ustawa Prawo ochrony środowiska, Ustawa Prawo wodne, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (wraz aktami wykonawczymi), Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Rozporządzenie w sprawie postepowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office (Word, Excel)
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne i/lub administracyjne i/lub prawnicze
  • doświadczenia zawodowego
  • Wiedza merytoryczna: Znajomość programu SAP
  • Przeszkolenie: w zakresie prowadzenia archiwum

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach (od 7.00-9.00, a w poniedziałki 7.00-10.00) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Przyjazna lokalizacja (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin oraz skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych (Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub soczewek kontaktowych
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.
    • Dolnośląskie
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
Dodana
Wygasa (za 8 dni)

Polecani pracodawcy