-
Łowicz, łódzkie
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas określony
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office, prawo jazdy kategoria - B
-
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : doświadczenie zawodowe związane z promocją i współpracą z organizacjami pozarządowymi, znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym
[Umiejętność 1] : znajomość ust. o: samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, rachunkowości, dostępie do inf. publ., stowarzyszeniach, sporcie, działaln. pożytku
[Inne] : Szczegółowe informacje w sprawie ogłoszenia i wymagane dokumenty znajdują się w Załączniku oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łowiczu w zakładce Nabory na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łowiczu; -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Dodana
Wygasa
(za 5 dni)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Łowicz