Starszy specjalista do spraw organizacyjnych - samodzielne stanowisko pracy

wygasa za 8 dni (do )
  • Wałcz, zachodniopomorskie pow. wałecki

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: Kogo poszukujemy:
    Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
    Wykształcenie: wyższe
    Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji lub pracy biurowej
    Prawo jazdy kat. B
    Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office
    Komunikatywność
    Kreatywność
    Umiejętność planowania i organizacji pracy
    Zdolność radzenia sobie w systuacjach trudnych
    Zdolność analitycznego myślenia
    Znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
    Znajomość instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
    Posiadanie obywatelstwa polskiego
    Korzystanie z pełni praw publicznych
    Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
    Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej
    Kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Co oferujemy
    Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto: około 5300,00 zł. brutto + wysługa lat
    Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
    Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
    Miejsce do odświeżenia się
    Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
    Miejsce parkingowe na terenie urzędu
    Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
    Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
    Możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
    Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
    Nagrody jubileuszowe
    Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej

    Warunki pracy
    Praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30.
    Możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń.
    Kontakty z podmiotami zewnętrznymi.
    Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    Większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.
    Narzędzia i materiały do pracy komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
    Praca na I piętrze budynku, pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
    Występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy