Inspektor

wygasa jutro (do )
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Orzeczenie o niepełnosprawności

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
  • Inne wymagania: - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja
    - co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, ogólna wiedza na temat usług, zakupów i robót budowlanych, umiejętność pracy pod presją czasu.

    Oferta pracy skierowana jest również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
    Informacje dotyczące postępowania o naborze umieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 200 PLN
  • Opis wynagrodzenia: pierwsza umowa do 6 miesięcy
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (jutro)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy