-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Orzeczenie o niepełnosprawności
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas określony
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
-
Inne wymagania: - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja
- co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, ogólna wiedza na temat usług, zakupów i robót budowlanych, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferta pracy skierowana jest również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Informacje dotyczące postępowania o naborze umieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: pierwsza umowa do 6 miesięcy
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Dodana
Wygasa
(jutro)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Olsztyn