• Kielce, świętokrzyskie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,umiejętność pracy pod presją czasu,odporność na stres
  • Inne wymagania: samodzielnego redagowania pism urzędowych oraz interpretowania przepisów prawa
    samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych działań
    udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji zadań
    w obszarze polityki społeczne
    1. niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
    1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
    2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
    3) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
    a) ustawy o samorządzie województwa,
    b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    c) ustawy o pomocy społecznej,
    d) ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych,
    e) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
    f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego.
    2. dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
    1) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji zadań
    w obszarze polityki społeczne;
    2) wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: administracja, zarządzanie, socjologia.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 4 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy