Młodszy referent / referent / podinspektor / inspektor w referacie informatyki wydziału ogólno-organ

wygasa za 11 dni (do )
  • Rumia, pomorskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Inne wymagania: niezbędne:

    1) obywatelstwo polskie,
    2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4) nieposzlakowana opinia,
    5) wykształcenie średnie lub wyższe,
    6) wymagania w zakresie stażu pracy:
    a) co najmniej roczny staż pracy dla stanowiska Referenta z wykształceniem średnim,
    b) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Podinspektora z wykształceniem średnim,
    c) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Inspektora z wykształceniem wyższym,
    7) podstawowa znajomość języka HTML i relacyjnych baz danych,
    8) umiejętność instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych MS Windows na stacjach roboczych,
    9) podstawowa umiejętność administrowania domeną MS Active Directory,
    10) zaawansowana obsługa programów biurowych: Pakiet MS Office, Pakiet OpenOffice, a w szczególności tworzenie: szablonów, korespondencji seryjnej, makr (formuł), recenzji dokumentów i wykresów,
    11) znajomość zagadnień dotyczących obsługi urządzeń mobilnych tj. zaawansowana konfiguracja systemów Android, iOS, ich serwisowania oraz zarządzania flotą tych urządzeń,
    12) podstawowa znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z instrukcji i dokumentacji technicznych,
    13) znajomość przepisów prawa w zakresie:
    a) ustawy o samorządzie gminnym,
    b) ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych do ustawy,
    c) ustawy o ochronie danych osobowych

    2. dodatkowe:

    1) minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z administrowaniem systemami dziedzinowymi oraz helpdesk,
    2) ogólna orientacja w sprawach związanych z obiegiem dokumentów w urzędach samorządowych,
    3) administracja aplikacjami dziedzinowymi Asseco OTAGO, Comarch ERP Optima, Płatnik, Sygnity, Progman, Besti@,
    4) zaawansowana umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows z pakietem MS Office, Open Office,
    5) zaawansowana umiejętność obsługi drukarek i skanerów,
    6) zaawansowana umiejętność obsługi telefonów stacjonarnych,
    7) samodzielność,
    8) odporność na stres,
    9) umiejętność pracy w zespole.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 806 do 6 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: wg kategorii zaszeregowania
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 10 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy