Starszy specjalista ds. ewidencji, windykacji i sprawozdawczości należności budżetowych
-
Wrocław, dolnośląskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
-
koordynuje i monitoruje prowadzenie windykacji należności jednostki oraz prowadzi postępowania administracyjne w zakresie ulg w spłacie należności publiczno-prawnych jednostki w celu zapewnienia terminowości i prawidłowości w dochodzeniu należności Skarbu Państwa
-
koordynuje i monitoruje prowadzenie ewidencji księgowej i analizy należności jednostki oraz terminowo przekazuje pobrane dochody budżetowe przy wykorzystaniu programu finansowo-księgowego w celu zapewnienia rzetelnej i bezbłędnej informacji o stanie należności jednostki
-
koordynuje i monitoruje prowadzenie ewidencji przychodów i wydatków Funduszu Wsparcia policji w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania tymi środkami z wykorzystaniem programu komputerowego finansowo-księgowego
-
koordynuje wystawianie faktur, rachunków oraz not księgowych za świadczone usługi oraz sprzedaż materiałów i sprzętu przy użyciu programu komputerowego w celu terminowego wyegzekwowania należności budżetowych jednostki oraz zachowania prawidłowości w rozliczeniach z tytułu podatku VAT
-
koordynuje terminowość i prawidłowość sporządzanych sprawozdań księgowych z zakresu dochodów budżetowych i funduszu Wsparcia Policji przy użyciu programu finansowo-księgowego oraz informatycznego TREZOR w celu zapewnienia rzetelności informacji zawartych w składanych sprawozdaniach
-
koordynuje prawidłowość wydawanych decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w sprawie przyznania lub odmowy przyznania policjantom odszkodowań z tytułu wypadków będących w związku ze służbą w Policji w celu terminowej ich realizacji
-
koordynuje prawidłowość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonanych usług badania osób zatrzymanych oraz obsługi prawnej w celu zgodności ich z przepisami prawa
-
opracowuje projekty decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji oraz inne procedury regulujące szczegółowe zasady zadań Zespołu ds. windykacji należności budżetowych
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w komórkach finansowych lub administracyjnych
-
przeszkolenie z zakresu egzekucji w administracji i prawa cywilnego
-
znajomość przepisów z zakresu egzekucji w administracji, finansów publicznych, rachunkowości, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych oraz przepisów o podatku od towarów i usług
-
umiejętność analitycznego myślenia oraz stosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa
-
umiejętności redakcyjne w sporządzaniu dokumentów
-
umiejętność organizacji pracy zespołu i kierowania i kierowania zespołem
-
umiejętność komunikowania się i wysoka kultura osobista
-
umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w warunkach stresu
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
przeszkolenie z zakresu obsługi programów finansowo-księgowych i systemu TREZOR
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Dolnośląskie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice