Inspektor ds. budżetu i analiz
-
Wrocław, dolnośląskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
-
opracowuje roczny plan finansowy KWP, KMP, KPP, CBŚP oraz wprowadza zmiany tego planu w oparciu o decyzje MSW, KGP, KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
-
opracowuje roczny harmonogram wydatków budżetowych oraz sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
-
opracowuje analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz analizy dotyczące poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
-
uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
-
sprawdza wnioski dotyczące rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie wydatków KWP
-
sporządza odpis i korektę na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku
-
analizuje wnioski personalne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach tych osób
-
przygotowuje dokumenty finansowe do przekazania do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania
-
wykształcenie: średnie ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy finansach
-
znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
-
szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
-
umiejętność interpretacji przepisów
-
umiejętność selekcji informacji
-
umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
-
umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
-
umiejętność współpracy w zespole
-
umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
-
umiejętność organizacji pracy własnej
-
umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
-
umiejętność obsługi programu TREZOR
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Dolnośląskie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice