Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony

wygasa za 6 dni (do )
  • Gostyń, wielkopolskie pow. gostyński

Specjalista ds. zarządzania kryzysowego

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne związane ze stanowiskiem:

    posiadanie minimum 2-letniego stażu pracy.

    dodatkowe:

    posiadanie minimum 4-letniego stażu pracy, w tym minimum rocznego stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 7 400 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze brutto zgodne z kategorią zaszeregowania wynikającą z Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Gostyniu uzależnione od posiadanego doświadczenia, wykształcenia i kompetencji, dodatek za wysługę lat (5 - 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy