-
Poznań, wielkopolskie
Specjalista ds. marketingu
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość języka angielskiego, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
-
Inne wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie A2 lub wyższym, wykazana podczas rozmowy kwalifikacyjnej
zainteresowanie muzeami, mile widziane wykształcenie w zakresie historii sztuki,
Oczekiwania wobec pracownika :
umiejętności w zakresie tworzenia treści promocyjnych
doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych i reklamowych
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny
aktywność i inicjatywa w zakresie podejmowanych działań, proaktywna postawa
umiejętność i gotowość do pracy w zespole oraz współpracy z pracownikami z innych zespołów
wysoko rozwinięte poczucie odpowiedzialności za budowanie marki instytucji i samodzielność w realizacji zadań
praca terminowa, w warunkach ustalonych harmonogramów
pasja i zaangażowanie w realizację zadań zawodowych. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Dodana
Wygasa
(za 5 dni)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. marketingu, Poznań