Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 13.11.2025

Starszy inspektor ds. Kancelarii Tajnej Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
  • Wrocław, dolnośląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca na drugim piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
  • budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych celem zapewnienia właściwego, terminowego obiegu materiałów.
  • Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych celem dokumentowania i nadzorowania postepowania z materiałami niejawnymi, stanu materiałów niejawnych znajdujących się w Kancelarii Tajnej
  • Przekazywanie lub udostępnianie, za pokwitowaniem, dokumentów niejawnych do właściwych jednostek, komórek organizacyjnych albo dla pracowników, a także egzekwowanie ich zwrotu celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Odnotowywanie na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmian lub zniesienia klauzul tajności celem zapewnienia odpowiedniej ochrony tych dokumentów.
  • Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia lub delegowania do służby lub pracy w innej jednostce, komórce organizacyjnej celem zapewnienia właściwego postępowania z dokumentami niejawnymi.
  • Rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych celem przygotowania dokumentów i materiałów do inwentaryzacji.
  • Gromadzenie, aktualizacja, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnych celem zapewnienia dostępu do obowiązujących przepisów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w pionie ochrony
  • posiadanie uprawnień do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do ustawy
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność właściwej interpretacji przepisów
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w Kancelarii Tajnej
  • przeszkolenie w zakresie funkcjonowania kancelarii tajnej

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.
    • Dolnośląskie
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 13.11.2025

Polecani pracodawcy