Osoba do wsparcia księgowości – 1 dzień w tygodniu
HeavyGroup Sp. z o.o.
wygasa za 3 dni
(do )
-
Kraków, małopolskie
Pracownik biurowy
Umowa zlecenie
Podobne oferty pracy
-
Asystent ds. Obsługi klienta - obsługa czatu
Bestseler ARKADIUSZ SZYMANIAK- 5 200 do 7 000 zł netto / mies.
- Kraków
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Pracownik Administracyjny do Działu Kadr i Księgowości
Fracthon Sp. z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Praca z językiem rumuńskim (obsługa klienta)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana
Miejsce pracy: Kokotów
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, 1 dzień w tygodniu
Stanowisko: Asystent ds. Administracji
Jesteśmy dobrze zorganizowaną firmą z branży technicznej.
Na co dzień działamy sprawnie i konkretnie – i właśnie takiej osoby szukamy do wsparcia naszych spraw księgowych i kadrowych.
Nie potrzebujemy biurokraty, tylko kogoś, kto lubi porządek w papierach i dobrze czuje się w Excelu.
To praca 1 dzień w tygodniu w warunkach gdzie dużo się dzieje. Z możliwością rozszerzania zakresu czasu i obowiązków w miarę nabierania doświadczenia.
Zakres obowiązków:
• Wprowadzanie faktur zakupowych (PDF i papierowych) do systemu księgowego.
• Aktualizacja arkusza „Płatności FV” i kontrola statusów płatności.
• Przygotowanie zestawień dla biura rachunkowego.
• Archiwizacja faktur i dokumentów – cyfrowa i papierowa.
• Wprowadzanie danych do ewidencji Excel
• Realizacja płatności wynikających z FV we współpracy z Prezesem.
• Weryfikacja i uzupełnianie danych kadrowych: godziny pracy, urlopy, szkolenia, badania lekarskie.
• Kontakt z Prezesem i biurem rachunkowym w bieżących sprawach księgowych.
Szukamy osoby, która:
• zna podstawy księgowości i potrafi pracować z fakturami,
• rozróżnia typy faktur i potrafi przypisać im odpowiednie działanie w obiegu dokumentów w spółce (dotyczy również fv walutowych)
• wie co to magazyn księgowy, oraz rozumie jego praktyczne zastosowanie
• zna program księgowość 360
• dobrze ogarnia Excela i uporządkowane arkusze,
• jest dokładna, sumienna i samodzielna,
• lubi pracę biurową,
• potrafi zaprowadzić porządek w dokumentach i utrzymać go
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• Pracę 1 dzień w tygodniu – poniedziałek.
• Umowę zlecenie,
• Wsparcie przy wdrożeniu i jasne procedury pracy,
• Miłą, spokojną atmosferę i elastyczne podejście,
• Możliwość rozwoju i rozszerzenia współpracy w przyszłości.
Jak się zgłosić:
Wyślij krótkie CV lub wiadomość, w której napiszesz kilka słów o sobie i swoim doświadczeniu.
Nie potrzebujemy długiego listu motywacyjnego – bardziej zależy nam na konkretnej, rzetelnej osobie niż na ładnych słowach
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, 1 dzień w tygodniu
Stanowisko: Asystent ds. Administracji
Jesteśmy dobrze zorganizowaną firmą z branży technicznej.
Na co dzień działamy sprawnie i konkretnie – i właśnie takiej osoby szukamy do wsparcia naszych spraw księgowych i kadrowych.
Nie potrzebujemy biurokraty, tylko kogoś, kto lubi porządek w papierach i dobrze czuje się w Excelu.
To praca 1 dzień w tygodniu w warunkach gdzie dużo się dzieje. Z możliwością rozszerzania zakresu czasu i obowiązków w miarę nabierania doświadczenia.
Zakres obowiązków:
• Wprowadzanie faktur zakupowych (PDF i papierowych) do systemu księgowego.
• Aktualizacja arkusza „Płatności FV” i kontrola statusów płatności.
• Przygotowanie zestawień dla biura rachunkowego.
• Archiwizacja faktur i dokumentów – cyfrowa i papierowa.
• Wprowadzanie danych do ewidencji Excel
• Realizacja płatności wynikających z FV we współpracy z Prezesem.
• Weryfikacja i uzupełnianie danych kadrowych: godziny pracy, urlopy, szkolenia, badania lekarskie.
• Kontakt z Prezesem i biurem rachunkowym w bieżących sprawach księgowych.
Szukamy osoby, która:
• zna podstawy księgowości i potrafi pracować z fakturami,
• rozróżnia typy faktur i potrafi przypisać im odpowiednie działanie w obiegu dokumentów w spółce (dotyczy również fv walutowych)
• wie co to magazyn księgowy, oraz rozumie jego praktyczne zastosowanie
• zna program księgowość 360
• dobrze ogarnia Excela i uporządkowane arkusze,
• jest dokładna, sumienna i samodzielna,
• lubi pracę biurową,
• potrafi zaprowadzić porządek w dokumentach i utrzymać go
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
• Pracę 1 dzień w tygodniu – poniedziałek.
• Umowę zlecenie,
• Wsparcie przy wdrożeniu i jasne procedury pracy,
• Miłą, spokojną atmosferę i elastyczne podejście,
• Możliwość rozwoju i rozszerzenia współpracy w przyszłości.
Jak się zgłosić:
Wyślij krótkie CV lub wiadomość, w której napiszesz kilka słów o sobie i swoim doświadczeniu.
Nie potrzebujemy długiego listu motywacyjnego – bardziej zależy nam na konkretnej, rzetelnej osobie niż na ładnych słowach
Podobne oferty pracy
-
Praca z językiem duńskim (obsługa klienta)
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana -
Praca biurowa z językiem niemieckim (obsługa klienta)
SalesHR- 9 000 zł brutto / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia
Gowork Jakub Rembelski- 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
- Kraków
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 2 dni)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Kraków
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn