ADMINISTRATOR NIERUCHOMOSCI NA WYNAJEM KRÓTKOTERMINOWY
AMBASSADOR OF TRADE SP. Z.OO
wygasa za 2 dni
(do )
-
Kielce, świętokrzyskie
Specjalista ds. marketingu
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- prowadzenie kalendarza wynajmów
- obsługa portali Booking i Airbnb
- zarządzanie grafikiem cenowym wynajmu
- reklama i promocja w social mediach
- utrzymanie porządku i sprzątanie po gościach opuszczających apartamenty w tym(Kompleksowe sprzątanie apartamentów po każdym wyjeździe gości (pokoje, łazienka, kuchnia, balkon/taras). Wymiana i pranie pościeli oraz ręczników.
Uzupełnianie podstawowych środków higienicznych i artykułów eksploatacyjnych (mydło, papier toaletowy, kawa, herbata itp.).
Kontrola stanu technicznego apartamentu (sprzęty AGD, oświetlenie, meble) i zgłaszanie usterek.
Dbanie o estetykę i standard zgodny z wymaganiami właściciela i oczekiwaniami gości.
Obsługa gości (także w języku angielskim)
•Powitanie gości i przekazanie kluczy / obsługa systemów do samodzielnego zameldowania.
•Udzielanie informacji o apartamencie, zasadach pobytu i atrakcjach w okolicy.
•Kontakt telefoniczny, mailowy i przez platformy rezerwacyjne (np. Booking, Airbnb).
•Rozwiązywanie bieżących problemów i reagowanie na zgłoszenia gości.
3. Zarządzanie rezerwacjami i dokumentacją
•Współpraca z właścicielem lub firmą zarządzającą w zakresie kalendarza rezerwacji.
•Aktualizacja dostępności apartamentów na platformach.
•Przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji, wystawianie rachunków/faktur.
•Raportowanie liczby pobytów, kosztów sprzątania i ewentualnych zniszczeń.
4. Logistyka i zaopatrzenie
•Organizacja i planowanie grafiku sprzątań przy dużej rotacji gości.
•Zakupy środków czystości, pościeli, ręczników i artykułów codziennego użytku.
•Współpraca z serwisami technicznymi (hydraulik, elektryk, konserwator).
5. Język angielski
•Swobodna komunikacja z gośćmi zagranicznymi (telefon, wiadomości, rozmowa osobista).
•Pisemna obsługa korespondencji w języku angielskim (odpowiadanie na zapytania, instrukcje zameldowania/wymeldowania).
•Umiejętność rozwiązywania problemów i zachowania profesjonalizmu w kontakcie z cudzoziemcami.
Oczekiwania od kandydatów:
- biegła znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat B czynne
- sprawne poruszanie się w aplikacjach na telefonie i komputerze
- duża dyspozycyjność
- doświadczenie w zarządzaniu i wynajmie nieruchomości
- systematyczność rzetelność i odpowiedzialność w powierzonych obowiązkach
- ciekawą pracę w której każdy dzień jest inny
- system wynagrodzeń podstawa plus premia zależna od efektywności pracy
- telefon służbowy
- samochód służbowy po okresie próbnym
- prowadzenie kalendarza wynajmów
- obsługa portali Booking i Airbnb
- zarządzanie grafikiem cenowym wynajmu
- reklama i promocja w social mediach
- utrzymanie porządku i sprzątanie po gościach opuszczających apartamenty w tym(Kompleksowe sprzątanie apartamentów po każdym wyjeździe gości (pokoje, łazienka, kuchnia, balkon/taras). Wymiana i pranie pościeli oraz ręczników.
Uzupełnianie podstawowych środków higienicznych i artykułów eksploatacyjnych (mydło, papier toaletowy, kawa, herbata itp.).
Kontrola stanu technicznego apartamentu (sprzęty AGD, oświetlenie, meble) i zgłaszanie usterek.
Dbanie o estetykę i standard zgodny z wymaganiami właściciela i oczekiwaniami gości.
Obsługa gości (także w języku angielskim)
•Powitanie gości i przekazanie kluczy / obsługa systemów do samodzielnego zameldowania.
•Udzielanie informacji o apartamencie, zasadach pobytu i atrakcjach w okolicy.
•Kontakt telefoniczny, mailowy i przez platformy rezerwacyjne (np. Booking, Airbnb).
•Rozwiązywanie bieżących problemów i reagowanie na zgłoszenia gości.
3. Zarządzanie rezerwacjami i dokumentacją
•Współpraca z właścicielem lub firmą zarządzającą w zakresie kalendarza rezerwacji.
•Aktualizacja dostępności apartamentów na platformach.
•Przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji, wystawianie rachunków/faktur.
•Raportowanie liczby pobytów, kosztów sprzątania i ewentualnych zniszczeń.
4. Logistyka i zaopatrzenie
•Organizacja i planowanie grafiku sprzątań przy dużej rotacji gości.
•Zakupy środków czystości, pościeli, ręczników i artykułów codziennego użytku.
•Współpraca z serwisami technicznymi (hydraulik, elektryk, konserwator).
5. Język angielski
•Swobodna komunikacja z gośćmi zagranicznymi (telefon, wiadomości, rozmowa osobista).
•Pisemna obsługa korespondencji w języku angielskim (odpowiadanie na zapytania, instrukcje zameldowania/wymeldowania).
•Umiejętność rozwiązywania problemów i zachowania profesjonalizmu w kontakcie z cudzoziemcami.
Oczekiwania od kandydatów:
- biegła znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat B czynne
- sprawne poruszanie się w aplikacjach na telefonie i komputerze
- duża dyspozycyjność
- doświadczenie w zarządzaniu i wynajmie nieruchomości
- systematyczność rzetelność i odpowiedzialność w powierzonych obowiązkach
Oferujemy
- ciekawą pracę w której każdy dzień jest inny
- system wynagrodzeń podstawa plus premia zależna od efektywności pracy
- telefon służbowy
- samochód służbowy po okresie próbnym
Dodana
Wygasa
(za 1 dzień)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. marketingu, Kielce
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Domaszowice
-
Praca Dąbrowa
-
Praca Kostomłoty Pierwsze
-
Praca Wola Kopcowa
-
Praca Cedzyna
-
Praca Wiśniówka
-
Praca Masłów Pierwszy
-
Praca Sitkówka
-
Praca Miedziana Góra
-
Praca Nowiny
-
Praca Kowala
-
Praca Niestachów
-
Praca Kajetanów
-
Praca Brynica
-
Praca Bilcza
-
Praca Bolechowice
-
Praca Piaseczna Górka
-
Praca Chełmce
-
Praca Piekoszów
-
Praca Kranów