Visa
Inspektor wojewódzki ds. paszportowych i obsługi klienta w Oddziale Zamiejscowym w Toruniu
-
Toruń, kujawsko-pomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; nietypowe godziny pracy (w tym dyżury – regulamin czasu pracy urzędu, wymaga aby we wtorki Oddział Zamiejscowy w Toruniu pracował w godzinach 8:00-18:00), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze w pokoju biurowym przy ul. S. Moniuszki 15-21, 87-100 Toruń (podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
-
przyjmuje wnioski paszportowe, w tym weryfikuje ich poprawność, pobiera odciski linii papilarnych klientów oraz pobiera opłaty paszportowe przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnia zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków i udziela informacji w tym zakresie celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu;
-
wydaje dokumenty paszportowe wraz z weryfikacją linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego w celu odebrania paszportów przez klientów;
-
weryfikuje wnioski paszportowe i przekazuje do personalizacji w Centrum Personalizacji Dokumentów (CPD), po sprawdzeniu pod względem formalnym i kompletności oraz opracowaniu w RDP w celu prawidłowego wydania paszportu;
-
przyjmuje i przygotowuje spersonalizowane dokumenty paszportowe wprowadzając je do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego w celu umożliwienia wydania paszportów klientom;
-
udostępnia dane z Rejestru Dokumentów Paszportowych uprawnionym organom i osobom, których dane dotyczą w celu umożliwienia uzyskania informacji dotyczących paszportu;
-
obsługuje zbiór Rejestr Dokumentów Paszportowych. Porządkuje i opracowuje dokumentację zakończonych spraw w celu przekazania jej do archiwum zakładowego;
-
personalizuje paszporty tymczasowe, w celu wydania paszportu.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe (kopia dyplomu – w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach zamiast kopii dyplomu kandydatka/kandydat może złożyć zaświadczenie z uczelni o ukończeniu studiów wyższych, które uznawane jest za ważne, jeżeli zostało wydane w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych nie jest potwierdzeniem wykształcenia wyższego)
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);
-
Znajomość przepisów: ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dowodach osobistych (rozdziały od 1 do 5), ustawy o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 5), ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy (Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2), ustawy o służbie cywilnej
-
Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
-
Kompetencje niezbędne: odporność na stres, asertywność, współdziałanie w grupie
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
-
stabilną i ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
dodatek stażowy (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
-
nagrody jubileuszowe w zależności od stażu pracy;
-
ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy 7:00-8:00, we wtorki 8:00-9:00) w tym letni czas pracy;
-
atrakcyjne dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników;
-
pożyczki na cele mieszkaniowe;
-
dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
-
możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia grupowego pracownika i członków jego rodziny;
-
możliwość skorzystania z dedykowanej pracownikom K-PUW oferty Medicover Sport;
-
możliwość skorzystania z dobrowolnego uczestnictwa w programie PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe.
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Toruń
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Mała Nieszawka
-
Praca Wielka Nieszawka
-
Praca Złotoria
-
Praca Łysomice
-
Praca Cierpice
-
Praca Grębocin
-
Praca Lubicz Dolny
-
Praca Lubicz Górny
-
Praca Ostaszewo
-
Praca Jedwabno
-
Praca Krobia
-
Praca Czarne Błoto
-
Praca Brzozówka
-
Praca Głogowo
-
Praca Brzezinko
-
Praca Suchatówka
-
Praca Białe Błota
-
Praca Młyniec Drugi
-
Praca Zawały
-
Praca Grzywna