Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.08.2025
Główny specjalista ds. finansowo-księgowych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
Umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
-
Stres związany z działaniem pod presją czasu,
-
Dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
-
Możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
-
Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
-
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
-
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
-
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:
-
Dekretuje i księguje zdarzenia gospodarcze, których stroną jest Oddział, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
-
Analizuje wykonanie wydatków w celu zapewnienia ich zgodności z planem finansowym, uzgadnia limity asortymentowe z wydziałami merytorycznymi, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych w celu ich weryfikacji.
-
Koordynuje uzgadnianie kont księgowych i uczestniczy w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej i statystycznej w celu dostarczenia prawidłowej i terminowej informacji finansowej.
-
Koordynuje wykorzystanie środków w układzie paragrafowym oraz uzgadnia limity asortymentowe z wydziałami merytorycznymi, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych w celu ich weryfikacji.
-
Współpracuje z Naczelnikiem Wydziału przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej i statystycznej oraz sporządza półroczne i roczne analizy wydatków wraz z załącznikami w celu dostarczenia prawidłowej i terminowej informacji finansowej.
-
Koordynuje prowadzenie ewidencji księgowej ilościowo-wartościowej majątku rzeczowego oraz przeprowadzenie rocznej inwentaryzacji w celu zapewnienia rzetelności ksiąg rachunkowych.
-
Koordynuje prowadzenie windykacji należności Oddziału w celu zapewnienia terminowej ich realizacji.
-
Współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie weryfikacji zgodności z danymi księgowymi wydatków wykazanych w programach inwestycyjnych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów bądź rachunkowości
-
Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
-
Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
-
Umiejętność obsługi komputera — pakiet MS Office.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe preferowane kierunki: w zakresie ekonomii, finansów i rachunkowości, studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
-
Przeszkolenie - rachunkowość budżetowa
-
Znajomość procedur postępowania administracyjnego.
-
Umiejętność obsługi specjalistycznego programu księgowego SAP.
Oferujemy
-
Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
Trzynaste wynagrodzenie,
-
Ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
-
Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
-
Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Olsztyn
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.08.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Olsztyn