Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.08.2025

Główny specjalista ds. finansowo-księgowych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • Stres związany z działaniem pod presją czasu,
  • Dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:
  • Dekretuje i księguje zdarzenia gospodarcze, których stroną jest Oddział, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.
  • Analizuje wykonanie wydatków w celu zapewnienia ich zgodności z planem finansowym, uzgadnia limity asortymentowe z wydziałami merytorycznymi, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych w celu ich weryfikacji.
  • Koordynuje uzgadnianie kont księgowych i uczestniczy w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej i statystycznej w celu dostarczenia prawidłowej i terminowej informacji finansowej.
  • Koordynuje wykorzystanie środków w układzie paragrafowym oraz uzgadnia limity asortymentowe z wydziałami merytorycznymi, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych w celu ich weryfikacji.
  • Współpracuje z Naczelnikiem Wydziału przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej i statystycznej oraz sporządza półroczne i roczne analizy wydatków wraz z załącznikami w celu dostarczenia prawidłowej i terminowej informacji finansowej.
  • Koordynuje prowadzenie ewidencji księgowej ilościowo-wartościowej majątku rzeczowego oraz przeprowadzenie rocznej inwentaryzacji w celu zapewnienia rzetelności ksiąg rachunkowych.
  • Koordynuje prowadzenie windykacji należności Oddziału w celu zapewnienia terminowej ich realizacji.
  • Współpracuje z wydziałami merytorycznymi w zakresie weryfikacji zgodności z danymi księgowymi wydatków wykazanych w programach inwestycyjnych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów bądź rachunkowości
  • Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi komputera — pakiet MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane kierunki: w zakresie ekonomii, finansów i rachunkowości, studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Przeszkolenie - rachunkowość budżetowa
  • Znajomość procedur postępowania administracyjnego.
  • Umiejętność obsługi specjalistycznego programu księgowego SAP.

Oferujemy

  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Trzynaste wynagrodzenie,
  • Ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.08.2025