Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.08.2025

Inspektor ds. administracyjnych

Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Urzędnik / urzędniczka

Umowa o pracę

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca biurowa z: monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz drukarką, kserokopiarką;

- praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała, również wymagająca chodzenia;

- wysiłek fizyczny (transport materiałów przy odbiorze, przechowywaniu i ich wydawaniu);

- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;

- zagrożenie korupcją;

- sporadyczna praca na wysokości do 3 m - wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów z szaf;

- konieczność przemieszczania się pieszo do Urzędu Pocztowego na dystansie około 2 km w jedną stronę.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku OUM w Poznaniu, na IV piętrze, magazyn podręczny znajduje się w piwnicy; przemieszczanie się schodami na IV piętro budynku,

- budynek wyposażony jest tylko w windę umożliwiającą wjazd na parter do holu,

- praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych,

- pomieszczenia i pojazdy nie są przystosowane do poruszania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach (brak windy wewnątrz budynku, brak toalet dla osób poruszających się na wózkach).

  • rozlicza środki finansowe w ramach wydatków Urzędu poprzez bieżące samodzielne sprawdzanie merytoryczne faktur i rachunków pod względem ich zgodności z zaciągniętymi zobowiązaniami i zrealizowanymi zleceniami i umowami w celu umożliwienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności przez księgowość,
  • przygotowuje i prowadzi postępowania o zamówienia publiczne na podstawie procedur wewnętrznych w celu realizacji dostaw, usług i robót budowlanych,
  • prowadzi magazyn gospodarczy Urzędu wraz z ewidencją ilościowo - wartościową w celu organizowania przyjęcia i wydania towarów do OUM w ramach dekonsolidowania odebranych partii oraz kompletowania dla poszczególnych komórek organizacyjnych materiałów niezbędnych do realizacji czynności metrologicznych, biurowych i utrzymania właściwego stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń Urzędu,
  • realizuje zadania związane z obsługą korespondencji polegającą na dostarczaniu pism wychodzących z Urzędu do Urzędu Pocztowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów Urzędu,
  • prowadzi rejestr wniosków o zamówienia publiczne Urzędu oraz realizuje zadania sprawozdawcze w tym obszarze, a także przechowuje dokumentację postępowań o zamówienia publiczne na dostawy, usługi, roboty budowlane w celu wykonania obowiązków Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i umożliwienia efektywnej kontroli zamówień publicznych, podjętych zobowiązań oraz ich zabezpieczenia,
  • realizuje zadania związane z gromadzeniem i przygotowaniem akt do archiwum Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego przechowywania i udostępniania dokumentacji,
  • współuczestniczy w prowadzeniu dokumentacji związanej z zabezpieczeniem gospodarki samochodowej i obsługi transportowej w celu optymalnego wykorzystania posiadanego taboru samochodowego,
  • aktualizuje zaangażowanie planu finansowego Urzędu poprze wprowadzenie wniosków do finansowego systemu informatycznego w celu umożliwienia zaksięgowania wydatków OUM.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Oświadczenie o pełnieniu/niepełnieniu służby/współpracy/pracy w organach bezpieczeństwa państwa w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po dniu 01 sierpnia 1972 r.)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość Ustawy o finansach publicznych

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną i ciekawą pracę w jednostce administracji państwowej z ponad 100-letnią tradycją
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody uznaniowe
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Czas pracy w godzinach od 7:00 do 15:00
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, stanowiskowe dające możliwość rozwoju kompetencji zawodowych)
  • Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika
  • Pakiet socjalny: pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego na życie
  • Dogodna lokalizacja Urzędu w historycznym budynku w ścisłym centrum Poznania

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.08.2025

Polecani pracodawcy