Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.08.2025
Starszy referent ds. wsparcia
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
-
Wrocław, dolnośląskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
-
Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
-
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-
Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
-
Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
-
Budynek wielokondygnacyjny, 5 piętrowy
-
Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajduje się miejsce oznaczone dla osób niepełnosprawnych
-
Wejście do budynku od strony ul. Józefa Piłsudskiego 27-29 jest przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
-
Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest windą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych
-
Na parterze znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych
-
Zaplecze socjalne
-
Prowadzi obsługę kancelaryjną urzędu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
-
Prowadzi sprawy powierzone przez DIAS w celu zapewnienia prawidłowej obsługi urzędu.
-
Prowadzi sekretariat NUS oraz jego zastępców w celu zapewnienia prawidłowej obsługi NUS.
-
Rozpatruje przekazane do załatwienia skargi na pracowników w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.
-
Koordynuje zadania z zakresu informacji publicznej w celu udzielenia rzetelnej informacji.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
-
Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
-
Umiejętność redagowania pism
-
Podstawowa znajomość zasad organizacji Krajowej Administracji Skarbowej
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
-
doświadczenia zawodowego do 0,5 roku w administracji publicznej
-
Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6.607,37 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 2,394) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
-
Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Nagrody jubileuszowe
-
Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)
-
Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
-
Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Dolnośląskie
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.08.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice