Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.06.2025

Referent ds. logistyki

Komenda Powiatowa Policji w Brodnicy
  • Brodnica, kujawsko-pomorskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym, które znajduje się na II piętrze. Praca niezwiązana z wysiłkiem fizycznym, przy monitorze ekranowym komputera i przekraczająca połowę dobowego czasu pracy. Wymaga częstych kontaktów telefonicznych, mailowych, bezpośrednich. Na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy. Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i biurowego. W budynku znajduje się winda, która dojeżdża do parteru oraz toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, umiejscowiona również na parterze. W pozostałych strefach budynku, brak jest możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim.

  • Gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy, w tym:
  • przyjmowanie uporządkowanych akt kat. „B”, „BE”, „A”, „BC” z poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy;
  • opracowywanie (porządkowanie, sprawdzanie i ewidencjonowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki;
  • udostępnianie akt upoważnionym osobom, komórkom i jednostkom organizacyjnym Policji;
  • udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt, wykonywanie fotokopii (kserokopii) dokumentów, wydawanie zaświadczeń oraz uwierzytelnianie odpisów z posiadanej dokumentacji;
  • przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „BC”;
  • wydzielanie z zasobu archiwalnego akt kat. „B” i „BE”, których termin przechowywania już minął - w celu przekazania ich na przemiał (zniszczenie) oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji związanej z wykonywaniem tych czynności;
  • sporządzanie rocznego sprawozdania z wykonywanych prac archiwalnych i stanu posiadanego zasobu archiwalnego;
  • prowadzenie cyklicznych szkoleń w zakresie archiwizacji.
  • Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych w Komendzie, w której znajdują się przedmioty zabezpieczone w trakcie prowadzonych postępowań przygotowawczych (z wyłączeniem dowodów rzeczowych w postaci broni i amunicji) w zakresie ewidencjonowania dowodów rzeczowych, ich wydawania i przekazywania właściwym urzędom (organom), a także prowadzenia całości dokumentacji z tym związanej.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność sprawnego posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”, a w przypadku jego braku, oświadczenie o gotowości przystąpienia do postępowania sprawdzającego
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie archiwistyka
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.06.2025