Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 13.06.2025

Starszy inspektor ds. kadr

Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie
  • Człuchów, pomorskie pow. człuchowski

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godzin dzienne przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

- większość pracy jest wykonywana w pozycji siedzącej,

- zagrożenie korupcją,

- na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,

- stawisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,

- budynek posiada bariery architektoniczne, tj. brak wind, a także drzwi odpowiedniej szerokości i odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

  • Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika, w szczególności przygotowanie umów o pracę, informacji o zatrudnieniu, wyliczeniu stażu pracy do wysługi, nagrody jubileuszowej, prawa do urlopu, zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, podjęcia zajęcia zarobkowego poza pracą, itp.
  • Opracowanie dokumentacji związanej ze zwolnieniem z pracy, m. in. wydawanie świadectw pracy, zgłoszenie zwolnienia do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, odprawy, zgłoszenie należności i rozliczeń do Wydziału Finansów KWP w Gdańsku.
  • Opracowywanie projektów dokumentacji dotyczącej spraw osobowych pracowników cywilnych w trakcie zatrudnienia, m. in. aneksy umów o pracę, umowy zmieniające warunki pracy i płacy, spraw związanych z rodzicielstwem, itp
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracownika na rentę lub emeryturę.
  • Opracowywanie projektów rozkazów personalnych dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy oraz prowadzenie rejestru w zakresie
  • Sporządzanie miesięcznych planów wydatków środków finansowych w zakresie wydatków osobowych na awanse, nagrody i zapomogi zgodnie z wytycznymi i limitami z Wydziału Finansów KWP w Gdańsku.
  • Sporządzanie wniosków indywidualnych i zestawień zbiorczych do wydruku legitymacji służbowych oraz ich rozliczanie.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z kierowaniem policjantów z urzędu lub na własną prośbę na komisję lekarską w celu określenia stanu zdrowia oraz ustalenia zdolności fizycznej i psychicznej do służby.
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z kierowaniem funkcjonariuszy na misje pokojowe.
  • Przygotowywanie wszelkich zestawień celem sporządzenia sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami na potrzeby KWP w Gdańsku, GUS, DGU.
  • Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowych funkcjonariuszy i przekazywanie ich do ZER. Przyjmowanie dokumentacji i merytoryczna pomoc w wypełnianiu wniosków, m. in. o wypłatę zasiłków pogrzebowych oraz przekazywanie ich do ZER MSWiA oraz ZUS.
  • Przygotowywaniem dokumentów niezbędnych do zaopatrzenia mundurowego funkcjonariuszy, współpraca z GMT KWP w Gdańsku w tym zakresie.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli stosowanych w KPP w Człuchowie, ich rozliczanie i zamawianie;
  • Realizacja zadań archiwisty w zakresie dokumentów wytworzonych w Zespole Kadr i Szkolenia:
  • Bieżące wprowadzania danych w sprawach osobowych funkcjonariuszy i pracowników do systemu SWOP „KADRA”, jego bieżąca aktualizacja i wyrejestrowywanie zwolnionych ze służby lub z pracy.
  • Archiwizacja akt osobowych i dokumentów wytworzonych Zespole Kadr i Szkolenia rozliczanie ich w systemach.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów: z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych, KPA, Ustawy o Policji i jej aktów wykonawczych, Ustawy o służbie cywilnej i jej aktów wykonawczych, umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów prawnych,
  • zdolność prawidłowego funkcjonowania w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, komunikatywność, terminowość i samodyscyplina,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez organy Policji lub ABW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe wyższe administracyjne lub prawne,
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym/w administracji publicznej

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 13.06.2025

Polecani pracodawcy