Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.06.2025
  • Umowa zlecenie
    4 700 do 6 100 zł netto / mies.
  • Kontrakt B2B
    5 600 do 7 000 zł netto (+ VAT) / mies.
  • Kraków, małopolskie

Sprzedawca

Umowa zlecenie, kontrakt b2b

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca hybrydowa

Praca od zaraz

Bez doświadczenia

Sprzedawca

      

Cześć! Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku. Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś/aś! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji.

Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Sales Development Representative (Młodszego specjalisty ds. wsparcia sprzedaży) Jeśli więc interesujesz się sprzedażą i stawiałeś/aś już swoje pierwsze kroki pracując z klientami: śmiało czytaj dalej!

➡️ Nasze wartości:

Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done oraz Transparency oraz Teamwork&Communication. No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?

➡️Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.

➡️Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.

➡️Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.

➡️Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

➡️Teamwork and Communication: wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.

Zakres obowiązków

No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?

➡️Kontaktem telefonicznym z naszymi przyszłymi klientami (żłobki, przedszkola) i umawianie prezentacji online dla handlowców, podczas których prezentują najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce. Brzmi super, prawda?

➡️Nawiązywaniem i budowaniem długotrwałych relacji z Klientami (głównie telefonicznie): czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje.

➡️Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku: naszym celem jest nie tylko dostarczenie klientom doskonałego produktu, ale także działania w obszarze edukacji.

➡️Współpracą z innymi działami: samodzielnie nigdy nie osiągniemy tyle, co zespół! Codzienna współpraca z działem Customer Success i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy. A wszystko po to, aby zapewnić naszym potencjalnym klientom jak najlepsze wsparcie!

Wymagania

Nasze wymagania:

➡️Umiejętność przeprowadzania skutecznych rozmów z klientami: Twoje umiejętności słuchania sprawiają, że rozumiesz potrzeby oraz oczekiwania klienta, a także jesteś w stanie dopasować swój sposób rozmowy do preferencji drugiej strony.

➡️Zorientowanie na cel: jesteś gotowy/a na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych.

➡️Lubisz współpracować z ludźmi, a codzienny kontakt z klientem nakręca Cię do działania! Jednocześnie: nie zraża Cię, kiedy po drugiej stronie słyszysz “Dziękuję, nie jestem zainteresowana”. Kilka razy dziennie. Codziennie.

➡️Szukanie rozwiązań i sposobów to Twoje drugie imię! Szukasz coraz to nowych sposobów do rozwiązania problemów, a nie wymówek.

➡️Uśmiech i optymistyczne nastawienie: pozytywnie podchodzisz do wyzwań i widzisz szanse nawet w trudnych sytuacjach.

➡️Otwartość na zmiany: jesteś gotowy/a do dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów.

Mile widziane:

➡️Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientami: super, jakbyś miał/a już jakieś doświadczenie np. w call center, na infolinii, w obsłudze klienta etc.

Oferujemy

To oferujemy:

➡️Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4700 - 5100 brutto (UZ) lub 5600-6000 netto (B2B) plus premie.

➡️System premiowy bez limitu! W ostatnich miesiącach średnie premie w zespole wynosiły ok 900 PLN, a najwyższe sięgały nawet 4000 PLN brutto!

➡️Chcesz mieć bardziej elastyczny grafik, żeby pogodzić pracę ze studiami lub innymi zajęciami? Ogarniemy!

➡️Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!

➡️Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne.

➡️Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

➡️Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ⚽

➡️Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego tuż pod biurem

➡️Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo!

➡️Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków!

  • 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest LiveKid Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 6/7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000703738, kapitał zakładowy: 87 100,00 zł, NIP: 6772427670 (Administrator"). 2. Administrator zapewnia przetwarzanie danych osobowych w organizacji Administratora w sposób zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO"), jak również właściwymi przepisami krajowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz z uwzględnieniem wytycznych upoważnionych organów. 3. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw, związanych z przetwarzaniem danych, można skontaktować się z Administratorem, poprzez: office@livekid.com 4. Informujemy, że wyznaczyliśmy również Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pan/Pani skontaktować się bezpośrednio na następujący adres email: iod@livekid.com. Odpowiemy na Pana/Pani pytania w terminie 30 dni od otrzymania go. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora: 5.1. w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przede wszystkim ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO), w związku z przepisami Kodeksu pracy; 5.2. w celu podjęcia działań w ramach postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO) 5.3. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO) 5.4. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, związane z realizacją zatrudnienia osób: podmioty upoważnione z mocy prawa; podmioty świadczące usługi informatyczne, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pocztowe, kurierskie, bankowe lub płatnicze na zlecenie Administratora; kancelaria prawna świadczące pomoc prawną na zlecenie Administratora; podmioty świadczące usługi z zakresu medycyny pracy na zlecenie Administratora; podmioty świadczące usługi ubezpieczeń pracowniczych na zlecenie Administratora. 7. Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych odbiorcom spoza EOG i do państw trzecich. 8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji dane będą przetwarzane aż do zakończenia tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przez Administratora lub obrony przed takimi roszczeniami zgłaszanymi wobec Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa. 9. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 10. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce właściwym organem jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 11. Ponadto przysługuje Pani/Panu, z przyczyn uzasadnionych Pani/Pana szczególną sytuacją, prawo sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora. 12. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięła udziału w rekrutacji. 13. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody, przysługuje Panu/Pani prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LiveKid sp. z o.o. 30-535 Kraków Krakusa 11, NIP: 6772427670 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 19.06.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy