Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Starszy referent ds. kontroli podatkowej

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • Świdnica, dolnośląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Urzędu Skarbowego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1-3 w Świdnicy
  • Budynek 3 kondygnacyjny bez windy
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych
  • Podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku i pomieszczeń na parterze
  • Wejście na teren urzędu od strony ul. Okulickiego
  • Parking przy budynku z możliwością parkowania dla osób niepełnosprawnych
  • Praca w terenie
  • Prowadzi źródłową kontrolę podatkową w celu sprawdzenia wywiązywania się kontrolowanych z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego
  • Prowadzi postępowania w zakresie sprzeciwu kontrolowanego w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu kontroli
  • Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych w celu zminimalizowania ryzyka ich niewykonania
  • Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku celem weryfikacji złożonych deklaracji ze stanem rzeczywistym
  • Ewidencjonuje protokół kontroli w odpowiednich ewidencjach bądź rejestrach w celu zapewnienia prawidłowych i rzetelnych danych sprawozdawczych

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego (powyżej 0,5 roku w pracy biurowej)
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe (prawnicze, ekonomiczne, administracyjne)
  • doświadczenia zawodowego (do 0,5 roku w administracji publicznej)

Oferujemy

· Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6607,37 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 2,394 oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)

· Zatrudnienie na umowę o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

· „Trzynaste” wynagrodzenie

· Nagrody jubileuszowe

· Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)

· Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

· Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze

· Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Polecani pracodawcy