Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.05.2025
Referent ds. realizacji procesów pomocniczych wsparcia zarządzania i obsługi kancelaryjnej
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
-
Grudziądz, kujawsko-pomorskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno-biurowa
-
praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
-
szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu można znaleźć na stronie:
?
-
Organizuje obieg dokumentów i informacji w Urzędzie zapewniających prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu Skarbowego w szczególności w sprawach: obsługi kadrowej, gospodarowania mieniem, eksploatacyjno-zaopatrzeniowych, obronnych, zarządzania kryzysowego, ochrony informacji prawnie chronionych, ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia, ochrony przeciwpożarowej, archiwizacji dokumentów w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań procesów pomocniczych.
-
Prowadzi sekretariat Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz jego Zastępcy/Zastępców w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika oraz Zastępcy/Zastępców Naczelnika.
-
Odbiera, segreguje, bieżąco rejestruje w systemach informatycznych dedykowanych dla obsługi kancelaryjnej wpływającą do urzędu dokumentację i przekazuje ją do właściwych komórek organizacyjnych oraz przygotowuje do wysyłki, ewidencjonuje i wysyła korespondencję wychodzącą z urzędu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
-
Prowadzi sprawy związane z udzielaniem upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu Skarbowego i sprawy dotyczące wewnętrznych procedur postępowania i innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i organizacji urzędu.
-
Prowadzi sprawy związane z rozpatrywaniem przekazanych do załatwienia przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej skarg na pracowników obsługujących Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz wniosków i petycji w celu eliminowania źródeł skarg oraz załatwienia wniesionych do Naczelnika Urzędu wniosków i petycji.
-
Koordynuje udzielanie informacji publicznej w celu zapewniania prawidłowej i terminowej realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Podstawowa znajomość przepisów dot. organizacji urzędów skarbowych, przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o zasobach archiwalnych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
-
Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej
-
Komunikatywność
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe preferowane ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie administracji lub ekonomii
-
doświadczenia zawodowego
-
Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Odporność na stres
Oferujemy
Pracownikom oferujemy:
-
stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie
-
wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 6554,93 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,375
-
dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależnościod udokumentowanego stażu pracy
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"),
-
nagrody jubileuszowe,
-
dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
-
ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00,
-
otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
-
pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
-
możliwość skorzystania z różnych form aktywności sportowo-rekreacyjnych w ramach kart MultiSport oferowanych dla pracownika i członków jego rodziny,
-
możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,
-
możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.05.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Grudziądz