Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Referent ds. organizacyjnych;

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi
  • Tuchola, kujawsko-pomorskie pow. tucholski

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno - biurowa w siedzibie komendy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, w sytuacjach kryzysowych, możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy i święta
  • przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, wymuszona pozycja ciała, czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
  • praca wymagająca dobrej komunikatywności (kontakt z interesantami zewnętrznymi) i organizacji pracy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, z oświetleniem naturalnym i sztucznym,
  • praca w archiwum zakładowym, usytuowanym na II piętrze budynku głównego komendy,
  • bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, wind, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio przystosowanych toalet), praca na II piętrze.
  • prowadzenie obsługi techniczno - biurowej sekretariatu komendanta powiatowego (obsługa interesantów, organizacja narad służbowych),
  • obsługa Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  • pełnienie funkcji Specjalisty ds. Ochrony Danych oraz realizacja zadań w zakresie Ochrony Danych Osobowych,
  • pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
  • realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy powiatowej,
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej (ewidencjonowanie poczty wpływającej i wychodzącej, wysyłka korespondencji),
  • obsługa środków komunikacji elektronicznej i łączności w celu zapewnienia sprawnej komunikacji z jednostkami współpracującymi, współdziałającymi z komendą powiatową,
  • współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo - pożarniczych, prowadzenie kroniki,
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
  • koordynacja sprawozdawczości do Głównego Urzędu Statystycznego,
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych, procedur dotyczących pracy i służby,
  • przyjmowanie skarg i wniosków, prowadzenie ich ewidencji,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
  • organizowanie systemu kontroli wewnętrznej i zarządczej w komendzie powiatowej,
  • realizowanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum Komendy Powiatowej PSP w Tucholi,
  • zastępowanie, w ograniczonym zakresie, osób na samodzielnym stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych w administracji publicznej
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz ochrony informacji niejawnych,
  • znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • spełnienie warunku: w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • doświadczenia zawodowego
  • znajomość obsługi programów komputerowych: Ft - Kadry, Ft - Płace, Ft- FK,
  • kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
  • umiejętność obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  • znajomość pragmatyki służbowej.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025