Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025
Referent ds. organizacyjnych;
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi
-
Tuchola, kujawsko-pomorskie pow. tucholski
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca administracyjno - biurowa w siedzibie komendy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, w sytuacjach kryzysowych, możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy i święta
-
przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, wymuszona pozycja ciała, czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
-
praca wymagająca dobrej komunikatywności (kontakt z interesantami zewnętrznymi) i organizacji pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych, z oświetleniem naturalnym i sztucznym,
-
praca w archiwum zakładowym, usytuowanym na II piętrze budynku głównego komendy,
-
bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, wind, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio przystosowanych toalet), praca na II piętrze.
-
prowadzenie obsługi techniczno - biurowej sekretariatu komendanta powiatowego (obsługa interesantów, organizacja narad służbowych),
-
obsługa Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
-
pełnienie funkcji Specjalisty ds. Ochrony Danych oraz realizacja zadań w zakresie Ochrony Danych Osobowych,
-
pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
-
realizowanie zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy powiatowej,
-
zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej (ewidencjonowanie poczty wpływającej i wychodzącej, wysyłka korespondencji),
-
obsługa środków komunikacji elektronicznej i łączności w celu zapewnienia sprawnej komunikacji z jednostkami współpracującymi, współdziałającymi z komendą powiatową,
-
współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo - pożarniczych, prowadzenie kroniki,
-
przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
-
koordynacja sprawozdawczości do Głównego Urzędu Statystycznego,
-
opracowywanie regulaminów, wytycznych, procedur dotyczących pracy i służby,
-
przyjmowanie skarg i wniosków, prowadzenie ich ewidencji,
-
ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
-
organizowanie systemu kontroli wewnętrznej i zarządczej w komendzie powiatowej,
-
realizowanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum Komendy Powiatowej PSP w Tucholi,
-
zastępowanie, w ograniczonym zakresie, osób na samodzielnym stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansów.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjnych w administracji publicznej
-
znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, prawa administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz ochrony informacji niejawnych,
-
znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
-
prawo jazdy kat. B,
-
spełnienie warunku: w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
-
doświadczenia zawodowego
-
znajomość obsługi programów komputerowych: Ft - Kadry, Ft - Płace, Ft- FK,
-
kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
-
umiejętność obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
-
znajomość pragmatyki służbowej.
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Stołówka pracownicza
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Tuchola
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Piła
-
Praca Cekcyn
-
Praca Gostycyn
-
Praca Przymuszewo
-
Praca Nowa Cerkiew
-
Praca Lichnowy
-
Praca Rytel
-
Praca Kaliska
-
Praca Lipienice
-
Praca Komierowo
-
Praca Rytel
-
Praca Chojnice
-
Praca Kłodawa
-
Praca Kamień Krajeński
-
Praca Nieżychowice
-
Praca Czersk
-
Praca Lniano
-
Praca Śliwiczki
-
Praca Śliwice
-
Praca Płocicz