Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Referent brak

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie
  • Świdwin, zachodniopomorskie pow. świdwiński

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa, archiwum, czynności z zakresu ochrony danych osobowych, obsługa interesantów,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, kserokopiarka, skaner, fax,
  • praca siedząca w siedzibie urzędu - przy komputerze powyżej 4 godz., czasami w terenie
  • praca nie jest: w systemie zmianowym, w porze nocnej, związana z wystąpieniami publicznymi, wymagająca wysiłku fizycznego.

  • obsługuje sposobem tradycyjnym jak i elektronicznie rejestry, korespondencję i sprawy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • weryfikuje otrzymywaną dokumentację,
  • przyjmuje skargi i wnioski oraz należycie i terminowo wprowadza je do systemu w celu ich załatwienia,
  • przyjmuje interesantów i udziela im wyjaśnień,
  • kompletuje i porządkuje korespondencję przychodzącą oraz wychodzącą, celem jej wykorzystania w toku prowadzonych postępowań, przekazuje do odpowiednich organów oraz właściwie ją archiwizuje,
  • wspomaga urząd w zakresie przygotowywania projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
  • wykonuje czynności z zakresu ochrony danych osobowych,

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,
  • sprawna umiejętność posługiwania sie programami Microsoft Word i Excel,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami,
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub budownictwa lub prawa
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w administracji państwowej lub samorządowej,
  • znajomość przepisów: postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji, służby cywilnej, prawa budowlanego,
  • umiejętność edycji i redagowania pism,
  • kreatywność, odporność na stres, umiejętność samokształcenia,
  • prawo jazdy

Oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dodatek za wieloletnią pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • nagrody jubileuszowe po osiagnięciu wymaganego stażu pracy
  • nagrody uznaniowe

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2025

Polecani pracodawcy