Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.05.2025

Specjalista ds. kwatermistrzowsko-technicznych w sekcji kwatermistrzowsko-technicznej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Skarżysku-Kamienna
  • Skarżysko-Kamienna, świętokrzyskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa, magazynowa i zaopatrzeniowa,
  • praca wymagająca wysiłku fizycznego,
  • praca przy monitorze ekranowym powyzej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
  • stanowisko jest usytuowane na parterze budynku,
  • w budynku istnieją bariery architektoniczne: brak windy, główne wejście, pomieszczenia urzędu, toalety nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnoprawnych poruszajacych się na wózkach inwalidzkich,
  • indywidualne stanowisko pracy jest wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych na stanowisk administracyjno-biurowych,
  • użytkowanie sprzętu biurowego( komputer, telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, faks),
  • praca wymaga długotrwałej pozycji siedzącej,
  • istnieje aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.
  • Prowadzi gospodarkę transportową, min: częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi. Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych, rozliczanie paliwa zużytego przez pojazdy i sprzęt, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupionch samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.
  • Prowadzi narzędziownię, prowadzi magazyn, bierze udział w likwidacji zbędnych rzeczowych składników majątku ruchomego.
  • Dokonuje zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Zabezpiecza logistycznie działania ratownicze, ćwiczenia,szkolenia i zawody prowadzone przez komendę powiatową lub jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych. w ramach odwodów operacyjnych.
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające związane ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez pracowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad postępowaniami odszkodowawczymi.
  • Współpracuje z kontrahentami.
  • Zapewnia obsługę transportową komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Przeprowadza przeglądy techniczne pojazdów i sprzętu w podległych jednostkach OSP.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandytatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 17.05.2025