Główny specjalista ds. nadzoru nad Polską Agencją Żeglugi Powietrznej

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)

  • Opiniuje i przedstawia do zatwierdzenia przez ministra właściwego ds. transportu plany działalności Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PAŻP) - roczne i pięcioletnie, z uwzględnieniem opinii Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;
  • Opiniuje i przedstawia do zatwierdzenia przez ministra właściwego ds. transportu roczne sprawozdania finansowe - wraz z opinią i raportem biegłego rewidenta - oraz roczne sprawozdania z działalności PAŻP, z uwzględnieniem opinii Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;
  • Prowadzi sprawy wynikające z bieżących zdarzeń i obszarów problemowych, związane z działalnością Agencji, wymagające doraźnych rozstrzygnięć bądź interwencji organu (analizuje i ocenia bieżące informacje dotyczące PAŻP);
  • Rozpatruje wnioski Agencji i opracowuje projekty decyzji dotyczących wyrażenia przez ministra właściwego ds. transportu zgody na: dokonanie czynności prawnych w trybie ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym; realizowanie zadań polegających na zapewnianiu służby ruchu lotniczego na zasadach określonych w ustawie o partnerstwie publiczno-prywatnym; prowadzenie działalności innej niż podstawowa, w ramach realizacji zadań ministra właściwego ds. transportu z zakresu nadzoru nad PAŻP;
  • Współpracuje z Departamentem Kontroli (DK) w zakresie określania obszarów kontroli w PAŻP, przedstawia propozycje tematów do uwzględnienia w rocznym planie kontroli, zgłasza obszary problemowe do kontroli doraźnych w zakresie właściwości stanowiska, udostępnia DK informacje i dokumenty dot. zgłaszanego obszaru;
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie i senatorskie, zapytania przedstawicieli mediów, w zakresie właściwości stanowiska;
  • Rozpatruje skargi i zażalenia w zakresie właściwości stanowiska w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozpatruje wnioski o dostęp do informacji publicznej w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych lub w obsłudze prawnej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji państwowej
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • ciekawą pracę
  • udział w kluczowych dla kraju wydarzeniach w organizacji z tradycjami
  • stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-10.00) w bardzo przyjaznej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej, pociągami, kolejką WKD)
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat
  • bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów podyplomowych
  • atrakcyjny pakiet socjalny w formie systemu kafeteryjnego oferujący nie tylko dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, ale też ciekawe rabaty na bilety do kina i inne rozrywki
  • refundację okularów korekcyjnych
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
  • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
  • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
  • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert