Specjalista ds. gospodarki mandatowej

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Praca pod presją czasu.

  • Obsługuje zapotrzebowania na bloczki mandatowe oraz serie i numery mandatów karnych generowanych przy pomocy systemu teleinformatycznego składane przez organy Inspekcji Transportu Drogowego upoważnione do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w tym przyjmowanie i realizacja zapotrzebowań;
  • Miesięcznie i kwartalnie weryfikuje, w szczególności ilościowa i wartościowa rozliczeń przekazywanych przez upoważnione jednostki i inne organy Inspekcji Transportu Drogowego z wykorzystanych bloczków mandatowych oraz serii i numerów mandatów karnych generowanych przy pomocy systemu teleinformatycznego;
  • Wspiera zadania związane ze zgłoszeniem przypisu należności z tytułu grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego, w tym z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego;
  • Przekazuje wszelkie informacje mające wpływ na każdą zmianę zgłoszonego przypisu należności z tytułu grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego, w tym z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego;
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające w zakresie prowadzonych spraw, w tym korespondencja z innymi organami państwowymi jak i innymi komórkami organizacyjnymi GITD;
  • Sporządza analizy, raporty, porównania i zestawienia związane z prowadzeniem gospodarki mandatowej, w szczególności w zakresie prawidłowego wykorzystywania druków ścisłego zarachowania;
  • Identyfikuje i zgłasza potrzeby w zakresie rozwoju i modyfikacji funkcjonalności systemu teleinformatycznego wspierającego prowadzenie gospodarki mandatowej oraz optymalizacji istniejących procesów pracy, w tym weryfikacja i aktualizacja procedur;

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej;
  • Znajomość przepisów: ustawy o transporcie drogowym; ustawy prawo o ruchu drogowym w zakresie dotyczącym Inspekcji Transportu Drogowego; ustawy o finansach publicznych; ustawa o rachunkowości; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia w zakresie dotyczącym postępowania mandatowego; Kodeks wykroczeń w zakresie dotyczącym grzywien nakładanych mandatem karnym; ustawy Kodeks karny w zakresie dotyczącym grzywien nakładanych mandatem karnym;
  • Umiejętności: biegła obsługa komputera w zakresie MS Office;
  • Kompetencje: komunikatywność, negocjowanie, organizacja pracy własnej, współpraca w zespole, sumienność, samodzielność, kreatywność, rzetelność, odporność na stres;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe z zakresu finansów, administracji, ekonomii;
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w organach administracji publicznej w zakresie rachunkowości, ewidencji, sprawozdawczości.

Oferujemy

  • stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • regularnie wypłacane wynagrodzenie;
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość elastycznego czasu pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 10:00) oraz indywidualnego rozkładu czasu pracy;
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu - praca zdalna;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;
  • nagrody – w zależności od wyników pracy;
  • różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych), Medicover Sport, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert