Starszy referent ds. obsługi sekretarsko-biurowej

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa,

- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

- praca przy oświetleniu mieszanym,

- praca w wymuszonej pozycji ciała

  • prowadzi sekretariat Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KP Warszawa Targówek
  • prowadzi dzienniki korespondencyjne oraz rejestr ewidencji,
  • przyjmuje, rejestruje przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne,
  • sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów Wydziału oraz sporządza wykazy spraw niezałatwionych przez policjantów,
  • przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii,
  • prowadzi ewidencję aktów prawnych, przepisów wewnętrznych oraz udostępnia ich i zapoznaje z nimi policjantów,
  • przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. BC
  • prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego
  • rozlicza policjantów z posiadanych dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego, przeniesienia lub delegowania do służby w innych jednostkach

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urzadzeń biurowych,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Terminowość, rzetelność, komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństawa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przespisów ustawy z dnia 18 październikan2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze sekretarsko-biurowym

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert