Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 16.05.2024

Główny Specjalista do spraw rozliczania wynagrodzeń

  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Od ponad czterech dekad, jako Państwowa Agencja Atomistyki, stoję na straży bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w Polsce. Z dumą pełnię rolę kluczowej instytucji w kształtowaniu polityki energetycznej kraju, mającej na celu ochronę obywateli i środowiska przed potencjalnymi zagrożeniami radiacyjnymi. Założona w sercu Warszawy, 27 lutego 1982 roku, z misją zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego, od tamtej pory nieustannie pracuję na rzecz rozwoju i wdrażania najwyższych standardów w tej dziedzinie. Bezpieczeństwo jądrowe jest dla mnie nie tylko najważniejszą wartością, ale również obietnicą, którą składam społeczeństwu. W mojej codziennej pracy skupiam się na sprawowaniu państwowego dozoru nad działalnościami, które mogą powodować narażenie na promieniowanie jonizujące. Nieustannie monitoruję sytuację radiacyjną kraju, by w każdej chwili móc podjąć odpowiednie działania w przypadku zdarzeń radiacyjnych. Współpraca na płaszczyźnie międzynarodowej pozwala mi na wypełnianie zobowiązań globalnych i wymianę doświadczeń, co przekłada się na ciągłe podnoszenie jakości moich usług. Zespół, który tworzy Państwową Agencję Atomistyki, to 112 zaangażowanych specjalistów, którzy w 2017 roku dysponowali budżetem w wysokości 32,88 mln zł. To dzięki ich wiedzy i doświadczeniu każdego dnia możemy realizować nasze zadania z pełnym profesjonalizmem. Chociaż nie mogę podzielić się z Tobą wszystkimi szczegółami dotyczącymi mojej pozycji rynkowej czy innowacyjności, to zapewniam, że moje działania są zawsze ukierunkowane na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa i jakości. Wszystko to, by mieszkańcy Polski mogli czuć się bezpiecznie, wiedząc, że ich dobro jest w dobrych rękach. Zapraszam Cię do poznania mojej historii, wartości i codziennej pracy, które razem tworzą opowieść o nieustannym dążeniu do doskonałości w służbie dla ludzi i środowiska.

Dołącz do nas jako:Główny Specjalistado spraw rozliczania wynagrodzeń w Zespole do Spraw Płac, Departament Budżetowo - Finansowy

Główny Specjalista do spraw rozliczania wynagrodzeń


Czym będziesz się zajmować – osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi na bieżąco analizę wypłaconych i planowanych do wypłaty wynagrodzeń tzw. prognozę wynagrodzeń, a także przygotowuje raporty i zestawienia płacowe oraz monitoruje plan, zaangażowanie i wykonanie wynagrodzeń w podziale na źródła finansowania i inne stosowane słowniki według, których zapewniana jest rzetelna informacja płacowa celem dokonywania kontroli wydatkowania środków na wynagrodzenia i sporządzenia prawidłowej sprawozdawczości budżetowej
  • kompleksowo i terminowo nalicza wynagrodzenia osobowe pracowników, w tym m.in. prowadzi karty wynagrodzeń, sporządza listy płacy i przelewy płacowe, nalicza zasiłki chorobowe, rozlicza potrącenia z wynagrodzeń oraz prowadzi rozliczenia dotyczące wynagrodzeń ryczałtowych za pracę w komisji egzaminacyjnej funkcjonującej w PAA, wynagrodzeń bezosobowych, a także obsługuje wypłaty rent dla byłych pracowników PAA, zgodnie z planem finansowym, celem zapewnienia prawidłowych i terminowych wypłat
  • sporządza i przekazuje do księgowości comiesięczne dyspozycje zaangażowania wynagrodzeń celem ujęcia w ewidencji księgowej zrealizowanych i planowanych do realizacji wynagrodzeń, składek ZUS od pracodawcy, składek funduszu pracy i składek na PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) w podziale na źródła finansowania
  • sporządza sprawozdania budżetowe (Rb-70), statystyczne oraz inne wymagane przepisami prawa i obowiązkami sprawozdawczymi w zakresie wynagrodzeń, w celu działania zgodnego z prawem
  • prawidłowo sporządza i przekazuje deklaracje dot. PFRON, ZUS, ZUS-IWA, deklaracje do Urzędu Skarbowego, przygotowuje dane dot. umów zleceń celem przekazania do ZUS oraz prowadzi obsługę PPK i ZFŚS celem działania zgodnego z przepisami prawa
  • angażuje wnioski o nabór/zatrudnienie oraz wnioski związane ze zmianami wynagrodzenia celem zabezpieczenia środków w planie finansowym na wynagrodzenia
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/ oraz tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu wynagrodzeń w ramach zapytań poselskich, podania danych w trybie informacji publicznej oraz w zakresie prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK - w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji płacowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa w tym zakresie

Wymagania

  • POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne wyższe i studia podyplomowe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów publicznych
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze naliczania i rozliczania wynagrodzeń
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  • Znajomość przepisów prawa - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących wynagradzania pracowników zatrudnionych w administracji publicznej oraz organizacja funkcjonowania administracji publicznej
  • Bardzo dobra znajomość programu Płatnik
  • Dobra znajomość programu Quorum w zakresie modułu Płace i ARP
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook oraz Internet)
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w obszarze finansów w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi wynagrodzeń
  • Przeszkolenie w zakresie analizy danych

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe

  • Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - obsługa wynagrodzeń
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia - z analizy danych
  • Aplikuj do 17 maja 2024 r.
  • na adres:
  • Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
  • Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
  • Państwowa Agencja Atomistyki
  • ul. Nowy Świat 6/12
  • 00-400 Warszawa
  • z dopiskiem: Kadry "Główny Specjalista DBF/ZPC (137167)”
  • Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
  • Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia:

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowa Agencja Atomistyki 00-400 Warszawa ul. Nowy Świat 6/12, NIP: 5261046191 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Powrót do listy ofert