Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 16.05.2024

Starszy Specjalista do spraw rozliczeń finansowo-księgowych - umowa na zastępstwo

  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Od ponad czterech dekad, jako Państwowa Agencja Atomistyki, stoję na straży bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej w Polsce. Z dumą pełnię rolę kluczowej instytucji w kształtowaniu polityki energetycznej kraju, mającej na celu ochronę obywateli i środowiska przed potencjalnymi zagrożeniami radiacyjnymi. Założona w sercu Warszawy, 27 lutego 1982 roku, z misją zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego, od tamtej pory nieustannie pracuję na rzecz rozwoju i wdrażania najwyższych standardów w tej dziedzinie. Bezpieczeństwo jądrowe jest dla mnie nie tylko najważniejszą wartością, ale również obietnicą, którą składam społeczeństwu. W mojej codziennej pracy skupiam się na sprawowaniu państwowego dozoru nad działalnościami, które mogą powodować narażenie na promieniowanie jonizujące. Nieustannie monitoruję sytuację radiacyjną kraju, by w każdej chwili móc podjąć odpowiednie działania w przypadku zdarzeń radiacyjnych. Współpraca na płaszczyźnie międzynarodowej pozwala mi na wypełnianie zobowiązań globalnych i wymianę doświadczeń, co przekłada się na ciągłe podnoszenie jakości moich usług. Zespół, który tworzy Państwową Agencję Atomistyki, to 112 zaangażowanych specjalistów, którzy w 2017 roku dysponowali budżetem w wysokości 32,88 mln zł. To dzięki ich wiedzy i doświadczeniu każdego dnia możemy realizować nasze zadania z pełnym profesjonalizmem. Chociaż nie mogę podzielić się z Tobą wszystkimi szczegółami dotyczącymi mojej pozycji rynkowej czy innowacyjności, to zapewniam, że moje działania są zawsze ukierunkowane na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa i jakości. Wszystko to, by mieszkańcy Polski mogli czuć się bezpiecznie, wiedząc, że ich dobro jest w dobrych rękach. Zapraszam Cię do poznania mojej historii, wartości i codziennej pracy, które razem tworzą opowieść o nieustannym dążeniu do doskonałości w służbie dla ludzi i środowiska.

Dołącz do nas jako:Starszy Specjalistado spraw rozliczeń finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Departament Budżetowo-Finansowy

Starszy Specjalista do spraw rozliczeń finansowo-księgowych - umowa na zastępstwo


Czym będziesz się zajmować – osoba na tym stanowisku:

  • dekretuje i księguje na odpowiednich kontach dowody księgowe, w tym głównie wyciągi bankowe środków europejskich, dochodów budżetowych i ZFŚS, rozlicza rozrachunki należności i zobowiązań oraz uzgadnia salda kont księgowych celem zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu
  • dokonuje analizy prawidłowości obrotów i sald kont księgowych na podstawie zaksięgowanych dowodów księgowych w układzie klasyfikacji budżetowej i zadaniowej w celu zapewnienia rzetelności i wiarygodności ksiąg rachunkowych. Uzgadnia z komórkami organizacyjnymi PAA monitoring wydatków, a także co miesiąc weryfikuje wykonanie wydatków, celem nadzoru planu, zaangażowania i zrealizowanych wydatków według stosowanych słowników
  • sporządza sprawozdanie roczne w układzie zadaniowym RB-BZ1 zarówno w aplikacji „BUZA”, jak również w systemie EZD PUW, celem dochowania terminu sprawozdawczości w układzie zadaniowym
  • obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa „Trezor” jako użytkownik i administrator oraz aplikację „BUZA” Ministerstwa Finansów w celu terminowej realizacji zadań
  • opiniuje pod względem finansowym projekty umów, angażuje umowy, wnioski i inne dokumenty funkcjonujące w jednostce – w celu zabezpieczenia środków i prawidłowego rozliczenia planu wydatków
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/ i tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu w zakresie realizowanych zadań w ramach prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK - w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji księgowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa w tym zakresie

Wymagania

  • POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze obsługi finansowo-księgowej
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu organizacji funkcjonowania administracji publicznej
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet)
  • Myślenie analityczne
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów publicznych
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze obsługi finansowo-księgowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie systemu finansowo-księgowego
  • Przeszkolenie z zakresu systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej
  • Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
  • Znajomość obsługi programu TREZOR oraz bankowości elektronicznej NBP

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe

  • Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia z zakresu systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie systemu finansowo-księgowego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie rachunkowości budżetowej
  • Aplikuj do 17 maja 2024 r.
  • na adres:
  • Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
  • Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
  • Państwowa Agencja Atomistyki
  • ul. Nowy Świat 6/12
  • 00-400 Warszawa
  • z dopiskiem: Kadry "Starszy Specjalista DBF/WFK (137188) - umowa na zastępstwo”
  • Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
  • Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia:

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowa Agencja Atomistyki 00-400 Warszawa ul. Nowy Świat 6/12, NIP: 5261046191 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Powrót do listy ofert