Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

  • Lublin, lubelskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim (maile i połączenia telefoniczne);
  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem portalu internetowego;
  • kierowanie do działu IT przypadków, których nie będziesz w stanie rozwiązać sam podczas kontaktu z klientem;
  • wprowadzanie do systemu danych uzyskanych od klientów (obroty najemców, tworzenie kont)
  • współpraca z innymi działami w celu znalezienia optymalnego rozwiązania problemu dla klienta.

Nasze wymagania

  • biegle posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (C1, C2 lub Native);
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min B1);
  • szukasz pracy na część etatu (60-80 godz/miesiąc);
  • masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • potrafisz sprawnie obsługiwać komputer;
  • jesteś osobą skrupulatną, dokładną oraz nastawioną na realizację wyznaczonych celów;
  • masz zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
  • potrafisz zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety.

To oferujemy

  • elastyczne godziny pracy w przedziale poniedziałek-piątek/ 9-17 (min 40 godz/mies)
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia;
  • dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń;
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
  • realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji;
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów;
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi
  • możliwość pracy zdalnej

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 20 dni temu)
Powrót do listy ofert