Kierownik kancelarii tajnej w Biurze Bezpieczeństwa

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • nietypowe godziny pracy (przesyłki niejawne mogą być dostarczone po godzinach pracy lub w dni wolne, pracownik pozostaje wtedy w pracy lub jest wzywany telefonicznie do pokwitowania ich odbioru, udostępnienia odbiorcy i zdeponowania ich w kancelarii tajnej)
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:

  • kieruje i nadzoruje pracę zespołu pracowników obsługujących Kancelarię Tajną, Kancelarię Tajną Międzynarodową i Kancelarię Kryptograficzną,
  • zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych (tj. sprawuje nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, udostępnia dokumenty osobom do tego uprawnionym, opracowuje instrukcje dotyczące sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych itp.);
  • opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w Ministerstwie;
  • opiniuje projekty aktów prawnych, opracowuje projekty wyznaczeń oraz upoważnień, projekty decyzji Ministra, projekty dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych, dokumentację określającą poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych itp.;
  • prowadzi postępowania wyjaśniające okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych przetwarzanych w niejawnych systemach teleinformatycznych;
  • obsługuje korespondencję i dokumentację oraz przeprowadza archiwizację dokumentów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy w pionie ochrony informacji niejawnych lub pełnieniu funkcji administratora niejawnych systemów teleinformatycznych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne „TRÉS SECRET UE/ EU TOP SECRET”, „COSMIC TOP SECRET”
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych
  • Wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz archiwizacji dokumentów niejawnych
  • Myślenie analityczne
  • Zarządzanie ludźmi
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Współpraca
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie wyższe
  • Ukończone szkolenie kancelaryjno archiwalne I i II stopnia
  • Ukończone szkolenie dla kandydatów na kierowników oraz członków personelu kancelarii kryptograficznej UE

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
  • pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
  • Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
  • staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
  • system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert